کد خبر: ۳۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
در جلسه صبح امروز کمیسون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران و کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بهای ارائه خدمات معاینه فنی برتر تعیین شد.

مخاطب 24- صبح امروز جلسه مشترک کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران و کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص لایحه بهای کارشناسی معاینه فنی برتر و با حضور اعضای این دو کمیسیون و شادی مالکی؛ مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران برگزار شد.

شادی مالکی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران، عنوان کرد: پس از تهران، کلان‌شهر‌های دیگر نیز به دنبال ارائه معاینه فنی برتر هستند و سازمان حفاظت محیط زیست مطابق با رتبه‌بندی‌ها اقدام به صدور مجوز برای ارائه خدمات معاینه فنی برتر می‌کند و اکنون در ۱۱ مرکز تهران مجوز صدور معاینه فنی برتر صادر شده است.

مالکی در ادامه تصریح کرد: امسال ۳۵ درصد متقاضی معاینه فنی برتر بوده‌اند که از این میان ۱۶ درصد گواهی برتر صادر شده است.

او با اشاره به بهای پیشنهادی برای معاینه فنی برتر اظهار کرد: بهای معاینه فنی عادی ۹۲ هزار تومان است و برای معاینه فنی برتر ۲۸ هزار تومان افزایش قیمت، یعنی ۱۲۰ هزار تومان را پیشنهاد داده‌ایم.

احمد صادقی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، اظهار کرد: دریافت ۲۸ هزار تومان بیشتر برای معاینه فنی بهای زیادی نیست که بخواهیم آن را از شهروندان دریافت کنیم، باید رقم پایه‌ای گذاشته شود تا در سال دیگر هم بتوانیم آن را افزایش دهیم و شهروندان به دریافت معاینه فنی ترغیب شوند.

با نظر اکثر اعضای حاضر در جلسه بهای معاینه فنی برتر مبلغ ۵۰ هزار تومان تعیین شد و بهای کامل دریافت معاینه فنی برتر ۱۴۲ هزار تومان شد.

 

منبع: اکو ایران

برچسب ها: معاینه فنی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو title
سردار آزمون در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خاطره جالبی از مورینیو تعریف کرد.
شیدا مقصودلو کیست؟ title
در ادامه بیوگرافی شیدا مقصودلو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر خارجی اش ژوزه مورایس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران title
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
بالاخره هر روز قهوه بخوریم یا نه؟ title
اگر شما یکی از افرادی هستید که هر روز قهوه می‌نوشید و به این فکر می‌کنید که این عادت چه بلایی سر بدن شما می‌آورد، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این موضوع مهم بیشتر بدانید.
آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ title
هر یک از ما برای خواب به شکل و مدل خاص خود عادت داریم. آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ آیا دلایل علمی در این زمینه وجود دارد؟
حرارت تلفن همراه موجب ناباروری مردان می‌شود؟ title
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حرارت تلفن همراه موجب ناباروری در مردان می‌شود.
همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل title
زن و شوهر عاشق برنامه ماه عسل احسان علیخانی هم بعد از ۱۵ سال طلاق گرفتند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.