کد خبر: ۳۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
گرفتن ویزای توریستی کانادا یک راه برای دیدن جاذبه‌های منحصر به فرد این کشور است. این ویزا باعث می‌شود به دنیای جدید در دل طبیعت زیبا و در شهرهای پرانرژی این کشور قدم بگذاری

آیا تا به حال به دنبال ماجراجویی در سرزمین‌های دوردست بوده‌اید؟ آیا کانادا با طبیعت خیره‌کننده، شهرهای پویا و فرهنگ متنوعش در لیست سفرهای رویایی شما قرار دارد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، فرض کنید می‌توانید با یک ویزای توریستی کانادا در قلب این دنیای جذاب قرار گیرید؛ کافی است با چند و چون این کار آشنا باشید.

ویزای توریستی کانادا و سفر به دنیایی پر از ماجراجویی

برنامه‌ریزی درست برای ورود به این سرزمین فوق‌العاده

گرفتن ویزای توریستی کانادا یک راه برای دیدن جاذبه‌های منحصر به فرد این کشور است. این ویزا باعث می‌شود به دنیای جدید در دل طبیعت زیبا و در شهرهای پرانرژی این کشور قدم بگذارید. برای رسیدن به کانادا باید گام‌هایتان را شمرده شمرده بردارید. اولین گام تهیه مدارک مورد نیاز است.

مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا، اولین گام به سوی ماجراجویی

با در دست داشتن مدارک ویزای توریستی کانادا، می‌توانید به سرعت برای درخواست ویزای توریستی خود اقدام کنید. از سوابق حرفه‌ای گرفته تا اثبات توانایی مالی، همه چیز را در کنار هم جمع کنید و برای ورود به دنیای تازه‌ آماده شوید.اگر اطلاعات کاملتری نیاز دارید به سایت سوگیموتو ویزا حتما مراجعه کنید.

هزینه ویزای توریستی کانادا

هزینه‌های مرتبط با ویزا توریستی کانادا اگرچه چالش‌برانگیز به نظر بیاید اما می‌تواند سرمایه‌گذاری‌ بی‌نظیری در سفر شما به کانادا باشد. با ما همراه شوید تا به جزئیات این هزینه‌ها نگاهی بیندازیم:

افرادی که به دنبال درخواست ویزای کانادا هستند باید به چند نکته دقت کنند. هزینه‌های مرتبط با درخواست ویزا شامل هزینه بررسی پرونده، انگشت‌نگاری و وقت سفارت می‌شود. اما لازم به ذکر است که برخی افراد مشمول هزینه انگشت‌نگاری نمی‌­شوند. به عنوان مثال افراد زیر ۱۴ سال و افراد بالای ۸۰ سال نیازی به انجام انگشت‌نگاری ندارند.

با تمدید ویزای توریستی کانادا سفر همچنان ادامه دارد

اگر قصد دارید اقامت خود را در کانادا تمدید کنید، نگران نباشید! در اینجا، به شما گفته می‌شود چطور و از کجا برای تمدید ویزای توریستی اقدام کنید.

برای تمدید ویزا باید فرم IMM 5708 را پر کنید و آن را به وب سایت اداره مهاجرت کانادا ارسال کنید و بعد از آن فقط باید منتظر باشید تا فرم توسط اداره مهاجرت کانادا پردازش شود و به شما پاسخ دهند.

 

تمکن مالی ویزای توریستی کانادا

تمکن مالی یکی از عوامل مهم در درخواست ویزای توریستی است. برای درخواست ویزای توریستی، مسافران بدون دعوت‌نامه باید حداقل 20 هزار دلار کانادا به عنوان تمکن مالی دارا باشند و افرادی که دعوت‌نامه دارند باید حداقل 15 هزار دلار کانادا تمکن مالی داشته باشند.

تبدیل ویزای توریستی به ورک پرمیت (Work Permit) پلی به سوی آینده

اگرچه سفر به عنوان یک قسمت شیرین از زندگی است اما سفر به کانادا ممکن است یک شروع تازه‌ و فصل جدیدی از زندگی شما باشد. ممکن است شما در حین اقامت خود به فکر مهاجرت به کانادا و کار در این کشور بیفتید. اگر به این نتیجه رسیدید که می خواهید در کانادا زندگی کنید، تبدیل ویزای توریستی به ورک پرمیت یک گزینه عالی برای پیشرفت در کانادا است. اما چطوری این امکان میسر می‌شود؟

ورود به کانادا با ویزای توریستی به شما این امکان را می‌دهد که در ابتدا به عنوان گردشگر به این سرزمین زیبا وارد شوید. برخی ممکن است فکر کنند که با ورود به کانادا با ویزای توریستی، هر گونه تغییر در وضعیت اقامتی امکان‌پذیر نیست. اما در واقعیت، اگر به دنبال کار در کانادا هستید می‌توانید از داخل کانادا برای گرفتن ویزای کاری اقدام کنید. توجه داشته باشید که تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در واقعیت اتفاق نمی‌افتد به عبارت دیگر، شما با ویزای توریستی وارد کانادا می‌شوید و در داخل کشور برای درخواست ویزای کاری مراحل را طی می‌کنید. در صورت تایید، ویزای کاری کانادا برای شما صادر می‌شود و شما قادر خواهید بود در این کشور به فعالیت حرفه‌ای پرداخته و زندگی کنید.

آیا می‌دانید چند نوع ویزای ورک پرمیت کانادا وجود دارد؟

در بالا گفته شدکه می‌توانید بعد از سفر به کانادا با ویزای توریستی اقدام به دریافت ویزای کار کنید.این ویزا نیز دو نوع است:

  • ورک پرمیت بسته (Employer-Specific Work Permit) کار برای کارفرمایی مشخص در کانادا که البته این کار باید در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا باشد.
  • اپن ورک پرمیت یا ورک پرمیت باز (Open Work Permit) که برای هر کارفرمایی می‌توانید کار کنید.

حقیقتی پنهان درباره تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی کانادا

آیا تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی امکان‌پذیر است؟ تصور کنید با ویزای توریستی به کانادا وارد شده و در حین لذت بردن از سفر عاشق فرصت‌های آموزشی این کشور شوید و می‌خواهید ویزای تحصیلی کانادا بگیرید و این سفر را از تفریحی به تحصیلی تبدیل کنید. اما در صورت اقدام باید به شما بگوییم که اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید!

بسیاری از گردشگران در تلاشند تا با دریافت ویزای توریستی راه خود را برای تحصیل در این سرزمین پیدا کنند. این تصمیم شاید به نظر آسان بیاید اما واقعیت این است که تغییر ویزای توریستی به تحصیلی اغلب با مشکلات زیادی همراه است و در نهایت ممکن است منجر به رد درخواست شود. آنچه که اغلب فراموش می‌شود این است که شروع مسیر تحصیلی بهتر است از کشور مبدا آغاز شود و به جای گام‌های نادرست، از راهنمایی‌ها و اطلاعات درست برای درخواست ویزای تحصیلی موفق در کانادا بهره‌مند شوید.

تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی کانادا

ویزای توریستی کانادا برای والدین

درخواست ویزای توریستی برای والدین کانادا به شما اجازه می‌دهد والدین خود را به کانادا دعوت کنید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. این ویزا نه تنها از لحاظ زمانی بلکه از لحاظ انعطاف پذیری نیز با سایر ویزاها تفاوت دارد. سوپر ویزای کانادا با مدت اعتبار 5 ساله این امکان را به والدین می‌دهد که به مدت دو سال به صورت قانونی در هربار ورود در کانادا اقامت داشته باشند. این ویزا به آنها این اختیار را می‌دهد که به راحتی و با توجه به شرایط و زمان‌های مناسب به کانادا سفر کنند.

برای دعوت و دیدن والدین خود در کانادا باید شرایط زیر را داشته باشید

برای درخواست ویزای توریستی کانادا برای والدین از طرف فرزند یا نوه، درخواست دهنده نه تنها باید شهروند یا مقیم دائم کانادا باشد بلکه باید بالای ۱۸ سال سن داشته و حاضر باشد با اطمینان برای والدین تعهد حمایت مالی بدهد.

یکی از شرایط اساسی برای دعوتنامه سوپر ویزا، میزان درآمد ضامن (فرزند یا نوه) است. ضامن باید دارای درآمد کافی و لازم برای حمایت مالی والدین خود طی مدت اقامت آن‌ها در کانادا باشد. این درآمد باید به میزان مشخص شده در جدول LICO (Line-Income Cut-Off) باشد که به والدین امکان فراهم کردن همه نیازهای مالی خود را در طول اقامت در کانادا می‌دهد.

ویزای توریستی کانادا برای والدین

کلام آخر

برنامه‌ریزی برای ورود به کانادا با ویزای توریستی نیازمند مراحل دقیقی است. ابتدا باید مدارک لازم از سابقه حرفه‌ای گرفته تا اثبات توانایی مالی را جمع‌آوری کنید. برای تمدید ویزای توریستی از فرم IMM 5708 استفاده کنید. در صورت تصمیم به کار در کانادا، تبدیل ویزای توریستی به ورک پرمیت یک گزینه مناسب است. برای دیدار والدین با فرزندان سوپر ویزای توریستی کانادا بسیار مناسب است.تمام اطلاعاتی که به شما داده شده گوشه‌‍‌ای از اطلاعاتی است که باید بدانید. اما اگر واقعا قصد دارید به کانادا بروید بهتر است به سایت سوگیموتو ویزا مراجعه کنید زیرا کارشناسان سوگیموتو تمام اطلاعات موردنیاز در مورد ویزای توریستی، ویزای استارتاپ، ویزای تحصیلی و سرمایه‌گذاری را در اختیارتان خواهند گذاشت.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو title
سردار آزمون در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خاطره جالبی از مورینیو تعریف کرد.
شیدا مقصودلو کیست؟ title
در ادامه بیوگرافی شیدا مقصودلو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر خارجی اش ژوزه مورایس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران title
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
بالاخره هر روز قهوه بخوریم یا نه؟ title
اگر شما یکی از افرادی هستید که هر روز قهوه می‌نوشید و به این فکر می‌کنید که این عادت چه بلایی سر بدن شما می‌آورد، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این موضوع مهم بیشتر بدانید.
آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ title
هر یک از ما برای خواب به شکل و مدل خاص خود عادت داریم. آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ آیا دلایل علمی در این زمینه وجود دارد؟
حرارت تلفن همراه موجب ناباروری مردان می‌شود؟ title
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حرارت تلفن همراه موجب ناباروری در مردان می‌شود.
همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل title
زن و شوهر عاشق برنامه ماه عسل احسان علیخانی هم بعد از ۱۵ سال طلاق گرفتند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.