کد خبر: ۳۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
استقلال به دیوار فولادی خورد؛
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی با پایان رسید.

مخاطب 24- فولاد که در این فصل اصلا نتایج دلخواه هواداران خود را کسب نکرده است و نتوانسته در حد و اندازه‌های نام خودش ظاهر شود در تمام بازی‌های این فصل خود تنها ۴ بار موفق به گلزنی شده که از این حیث بدترین خط آتش لیگ را در اختیار دارد و البته با ۱۷ گل خورده بدترین خط دفاع لیگ را هم صاحب است.

استقلال در خارج از خانه کم زهرتر از بازی‌های خانگی بوده

آبی‌پوشان در ۵ بازی بیرون از خانه این فصل خود موفق به کسب ۸ امتیاز شده‌اند که از این حیث نتوانسته‌اند به مانند بازی‌های خانگی خود عمل کنند و خیلی متوسط کار کرده‌اند.

استقلال برای ششمین بازی پیاپی مقابل فولاد نمی‌بازد؟

استقلال در تقابل‌های اخیر خود با فولاد نتایج خوبی را کسب کرده است و در ۵ مسابقه قبلی خود با این تیم هرگز نباخته و آمار بی‌نظیر ۴ برد و یک تساوی را از خود برجای گذاشته است؛ استقلال اگر امروز مقابل فولاد بازنده نباشد به ششمین بازی بدون باخت خود مقابل این تیم می‌رسد.

مارتینز به دنبال برد چهارم روی نیمکت فولاد

مارتینز اسپانیایی که در این فصل جایگزین علیرضا منصوریان بر روی نیمکت فولاد شد تاکنون در ۶ بازی هدایت قرمز‌های خوزستانی را برعهده داشته است که آمار ۳ برد و ۳ شکست را از خود برجای گذاشته است و بدون شک امروز به دنبال چهارمین برد فصل خود به عنوان سرمربی فولاد است.

به روایت آمار

در ۲۰ بازی قبلی دو تیم سهم فولاد تنها ۴ برد بوده است و ۱۰ مسابقه با برتری استقلال به پایان رسیده است؛ در این ۲۰ بازی فولاد ۱۳ گل زده و استقلال ۲۶ گل به ثمر رسانده است.

بازی قبلی دو تیم

فولاد هفته گذشته ۲ بر صفر مغلوب تراکتور شد و استقلال هم در برابر ذوب آهن به کسب نتیجه یک بر یک رضایت داد.

وضعیت جدول

فولاد با ۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای دارد و استقلال هم با ۲۳ امتیاز صدرنشین لیگ است.

هفته دوازدهم لیگ برتر

فولاد خوزستان - استقلال

شنبه ۱۸ آذر، ساعت ۱۷:۴۵

تیم داوری: سیدعلی اصغر مومنی، محمدرضا منصوری، فرهاد مروجی، روح‌اله شریفی

ترکیب فولاد

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی نژاد، سینا مریدی، شاهین توکلی، محمد خادمی منفرد، علی شجاعی، جفرسون سیلوا دوسانتوس، محمد عسکری، عادل ارغند و ساسان انصاری

سرمربی: ایگناسیو مارتینز

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، امید حامدی فر، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، صالح حردانی، ابولفضل جلالی، گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی

سرمربی: جواد نکونام
پوازه فولاد را باز کند که شوت او نیز با چارچوب دروازه فاصله زیادی داشت.

🟨 کارت زرد:

علی شجاعی (18)

آرش رضاوند (18)

لحظات حساس:


دقیقه 3: آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که توپ او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 4: مهرداد محمدی قصد داشت با ضربه ای آکروباتیک دروازه فولاد را باز کند که شوت او نیز با چارچوب دروازه فاصله زیادی داشت.

دقیقه 13: ابوالفضل جلالی در سمت چپ وارد محوطه شد و در شرایطی که فرصت ارسال نیز داشت ولی تصمیم گرفت ضربه اش را روانه دروازه کند که توپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: ارسال مهدی مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر ایمان سلیمی همراه شد که توپ پس از برخورد به مدافع فولاد دور شد.

دقیقه 25: ارسال جلالی از سمت چپ در دهانه دروازه به مهدی پور رسید که توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد و نتوانست ضربه اش را روانه دروازه فولاد کند.

دقیقه 45+1: فولاد صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت زمینی علی شجاعی با واکنش تماشایی سیدحسین حسینی دفع شد و کاپیتان آبی‌ها دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه 45+3: استقلال روی یک ضدحمله صاحب فرصت خوبی شد که یامگا پس از دریافت پاس حامدی فر، از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که شوت وینگردقیقه ۵۰: مهرداد محمدی در گوشه محوطه جریمه با یک چرخش دیدنی، ضربه اش را روانه دروازه کرد که شوت این بازیکن بین راه با برخورد به باهیا راهی کرنر شد.
فولاد صفر - استقلال صفر (دقیقه 50)

دقیقه 51: مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه فولاد را تهدید کرد که شوت او را کنت دفع کرد. فرانسوی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

فولاد صفر - استقلال صفر (دقیقه 60)

فولاد صفر - استقلال صفر (دقیقه 70)

فولاد صفر - استقلال صفر (دقیقه 80)

فولاد صفر - استقلال صفر (دقیقه 90+)

برچسب ها: استقلال
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.