کد خبر: ۲۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد:
فاضلی هریکندی بیان کرد: تحقیقات انجام شده تاکنون حکایت از آن دارد که علت و انگیزه قتل به جهت وجود اختلافات شخصی مابین متهمان و مقتولان بوده است.

مخاطب 24- رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: به محض اطلاع از قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش بازپرس کشیک و دادستان فردیس در محل حاضر شدند و دستورات لازم برای شناسایی و بازداشت سریع قاتل یا قاتلین صادر شد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه آخرین وضعیت پرونده داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد: به محض اطلاع از قتل مرحوم مهرجویی و همسرش، مراتب به رئیس قوه قضاییه گزارش داده و در دستورات تلفنی به پیگیری سریع با استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت شناسایی و دستگیری قاتل تاکید شد.

او افزود: همچنین رئیس قوه قضاییه در تماس تلفنی دستور پیگیری این پرونده را صادر کرد و در جلسه شورای عالی قوه قضاییه نیز دستور دادند تا با بهره‌گیری از تمامی امکانات، هر چه سریع‌تر قاتل یا قاتلین شناسایی شوند و پرونده آن‌ها با سرعت و دقت رسیدگی و منتهی به صدور حکم شود تا خدای‌ناکرده امنیت روانی مردم مورد خدشه قرار نگیرد.

 

منبع: فرارو

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
تیپ جالب مجری و گوینده در کنسرت مصطفی راغب title
استایل المیرا شریفی‌مقدم با مانتو مجلسی در کنسرت مصطفی راغب پربازدید شده است.
بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام title
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک دختربچه و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده‌ها هشدار داد که اجازه چنین برخورد‌های سودجویانه‌ای را که ممکن است آینده فرزندانشان را تحت الشعاع قرار دهند، ندهند.
مشتی که به مرگ انجامید! title
روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.
در این قبرستان جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟ title
قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جا‌های دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.