کد خبر: ۲۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کریستین رونالدو، سادیو مانه و هم‌تیمی‌هایش تا ساعاتی دیگر پا به تهران خواهند گذاشت تا مهیای یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های تاریخی مقابل نماینده ایران شوند.

اخبار لحطه ای از حضور تیم النصر و ستارگانش در ایران، - به گزارش مخاطب 24 کریستین رونالدو، سادیو مانه و هم‌تیمی‌هایش تا ساعاتی دیگر پا به تهران خواهند گذاشت تا مهیای یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های تاریخی مقابل تیم پرسپولیس  نماینده ایران شوند.  اخبار زنده از  ورود رونالدو و هم تیمی هایش به ایران را اینجا دنبال نمائید.

تیم فوتبال النصر عربستان با حضور ستارگان خود برای رویارویی با پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

دیدار پرسپولیس - النصر ساعت ۲۱:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اسکورت ویژه اتوبوس‌های النصر در خیابان‌های تهران

اخبار لحظه‌ای از حضور تیم النصر و ستارگانش در ایران

۱۴۰۲/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۸

مدیر کاروان النصر پس از چند بار تلاش برای کنار رفتن گزارشگر تلویزیون و اتمام فیلم‌برداری به این شکل با دست جلوی دوربین آمد تا حواشی عجیب میزبانی در تهران از همین حالا داغ بشود.

اخبار لحظه‌ای از حضور تیم النصر و ستارگانش در ایران

رضا درویش اولین نفری بود که با تصویرش در کنار رونالدو منتشر شد تا نخستین ایرانی باشد که در فرودگاه با ستاره فوتبال دنیا عکس یادگاری گرفته است.

اخبار لحظه‌ای از حضور تیم النصر و ستارگانش در ایران

۱۴۰۲/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۲

رونالدو، نه تنها در زمینه فوتبال اخبار و حاشیه‌های بسیاری دارد، بلکه به‌عنوان یک سلبریتی در دنیای ورزش و مد نیز همواره در پی درخشیدن و خاص بودن است.

اخبار لحظه‌ای از حضور تیم النصر و ستارگانش در ایران

ورود کاروان النصر به CIP فرودگاه امام خمینی تهران

علی دایی، رضا درویش و هدایت‌الله ممبینی به همراه سفیر عربستان در ایران از جمله افراد حاضر در فرودگاه برای استقبال از تیم النصر عربستان هستند.

 

 

اخبار لحطه ای از حضور تیم النصر و ستارگانش در ایران

 

کودکان علاقه‌مند به رونالدو با پوشیدن پیراهن او مقابل هتل اسپیناس امیدوار به دیدار با این فوق ستاره پرتغالی هستند. در این میان تابلوهای بزرگ از رونالدو نیز دیده می‌شود که شاید با امضای کریس قیمتی نجومی بگیرند.

اخبار لحطه ای از حضور تیم النصر و ستارگانش در ایران

کریستیانو رونالدو تا کنون در ۹۹۹ بازی رسمی شکست نخورده و در صورت برد یا مساوی مقابل پرسپولیس این رکورد در تهران هزارتایی می‌شود.

پیج ای‌اف‌سی در نظر سنجی خود با استوری کردن پوستر بازی نوشت:"چه کسی در این مبارزه کلیدی برنده خواهد شد؟"
تا این لحظه ۵۲درصد مخاطبان این صفحه النصر را برنده بازی دانسته‌اند.

اخبار لحطه ای از حضور تیم النصر و ستارگانش در ایران

 

اخبار لحطه ای از حضور تیم النصر و ستارگانش در ایران

شهرداری تهران اقدام به نصب بنرهای خوشامدگویی به کاروان النصر کرده است. جالب اینکه هفته گذشته رضا درویش درخواست زیباسازی شهر را برای حضور یاران رونالدو داشت و حالا جو تهران معطوف به حضور این ستاره شده است.

۱۴۰۲/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۵

اعضای تیم النصر با حضور هفت بازیکن خارجی به تهران سفر کرده‌اند. با تصمیم لوئیس کاسترو، همه خارجی های این تیم بجز سکو فوفانا راهی ایران شده اند و این سرمربی امشب باید دو ستاره خارجی سکو نشین خود را انتخاب کند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران است.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.