کد خبر: ۲۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با حمایت از راه اندازی نیروگاه‌های سی اچ پی و پنل‌های خورشیدی، سرمایه گذاران را برای تولید برق به این سو سوق داده‌ایم و شهرک‌های صنعتی نیز برای تامین برق مورد نیاز خود باید از چنین امکاناتی بهره ببرند.

مخاطب 24-  مجتبی عبداللهی در صد ویکمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که روز شنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، به زیرساخت‌های ضروری در حوزه تولید اشاره کرد و افزود: بخش بزرگی از نیازها با اتخاذ تدابیر ویژه در حال رسیدگی و چاره اندیشی است.

او ادامه داد: در بخش گاز استان طی دو سال اخیر اقدامات بزرگی محقق شده که با تمامی اقدامات ۴۰ سال گذشته برابری می‌کند.

عبداللهی گفت: در حوزه برق نیز در سفر وزیر نیرو علاوه بر بهره برداری از اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت در باغستان کرج، مصوبه ایجاد این پست در اشتهارد و کمالشهر نیز اخذ شد.

او افزود: هم چنین با حمایت از راه اندازی نیروگاه های سی اچ پی و پنل های خورشیدی، سرمایه گذاران را برای تولید برق به این سو سوق داده ایم و شهرک های صنعتی نیز برای تامین برق مورد نیاز خود باید از چنین امکاناتی بهره ببرند.

استاندار البرز گفت: در سطح کلان کشور نیز برنامه‌ریزی‌هایی جهت افزایش تولید برق با احداث نیروگاه های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: یک نیروگاه تجدیدپذیر با استقرار پنل های خورشیدی به ظرفیت ۵ مگاوات در حوالی شهرک صنعتی کوثر اشتهارد در حال راه اندازی است که تولید آن به سمت شهرک هدایت می‌شود.

عبداللهی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ظرفیت‌های البرز در بخش خدمات و صادرات اشاره کرد و گفت: استان البرز دارای سیلوهای متعدد با ظرفیت های بزرگ است از این رو می توان گندم وارد کرد و با امکانات موجود به آرد تبدیل کرد.

او افزود: با تبدیل گندم به آرد، امکان صادرات آرد و محصولاتی همچون ماکارانی، کیک و... در استان افزایش می‌یابد.

برچسب ها: دولت بخش خصوصی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.