کد خبر: ۲۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
احتمال دارد که استقلال با همان سیستم دو هفته ابتدایی لیگ به مصاف استقلال خوزستان برود.

مخاطب24:استقلال برای اینکه شکست هفته قبل برابر سپاهان را فراموش کرده و تعطیلات فیفا دی را نیز با روحیه بالایی آغاز کند، به دنبال کسب سه امتیاز خانگی از دیدار برابر استقلال خوزستان است. پیروزی در این دیدار برای نکونام و بازیکنان تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

هر چند که تغییر سیستم نکونام در بازی قبل برابر سپاهان عملا تمام نقشه‌های هجومی میزبان اصفهانی را خنثی کرد و شاید اگر خطای هند عجیب ایمان سلیمی نبود، تیم مورایس تا صبح نیز به گل نمی‌رسید، اما به نظر می‌رسد که او برای دیدار امروز، به سیستم ۴۱۴۱ قبلی خود بازگردد.


بولت استقلال سیدحسین بی‌حاشیه در زمین حرفش را می‌زند
سیدحسین حسینی در این فصل، کاملا در سکوت کارش را پیش می‌برد و بدون انجام مصاحبه‌های همیشگی، تمرکزش را روی فوتبالش گذاشته است. او ستاره تیمش در سه هفته ابتدایی لیگ بوده و با مهار دو ضربه پنالتی، نمره خوبی گرفته و امشب در پی کلین‌شیت است.


بازگشت روزبه به خط دفاعی
حسین مرادمند که به مانند فصول گذشته بی‌اشتباه و آماده ظاهر شده، امروز نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود. پیش‌بینی می‌شود که روزبه چشمی زوج او در خط دفاعی باشد.


بولت استقلال در انتظار تغییر جناحین نباشید
صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در اصفهان و در کار‌های دفاعی بسیار خوب کار کردند و اجازه خودنمایی به رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور ندادند. آن‌ها امروز نیز از ابتدا و در راست و چپ برای تیمشان به میدان می‌روند.

بولت استقلال خط هافبک؛ همان همیشگی‌ها
زبیر نیک‌نفس نسبت به فصل قبل متفاوت ظاهر شده و امروز نیز از ابتدا در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند. آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور بازیکنانی هستند که جلوتر از او بازی می‌کنند.

بولت استقلال بابایی جانشین سلمانی می‌شود؟
ابهامات برای پست وینگر چپ استقلال زیاد است. نکونام می‌تواند از چند بازیکن از جمله جعفر سلمانی و مهرداد محمدی در این پست استفاده کند، اما برای افزایش قوای تهاجمی تیم، احتمال می‌رود که پیمان بابایی از ابتدا بازی کند. در سمت راست نیز کوین یامگا حضور خواهد داشت.

بولت استقلال او تیرانداز آبی‌هاست
ارسلان مطهری در بازی قبل چند موقعیت خوب را از دست داد، ولی نکونام در نشست خبری قبل از بازی، به حمایت از این بازیکن پرداخت. او امروز نیز تک مهاجم تیمش خواهد بود.

استقلال ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان:
سیدحسین حسینی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، پیمان بابایی، ارسلان مطهری.

برچسب ها: استقلال
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.