کد خبر: ۲۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
تا زمانی که یخچال شما به خوبی و درست کار می‌کند همه چیز عالی است اما گاهی یخچال شما به مشکلاتی برخورد می‌کند . در این بخش قصد داریم علت سر و صداهای یخچال و دیگر مشکلات رایج یخچال همیالیا را بررسی کنیم

در هر خانه ای حتما یک یخچال وجود دارد که نیاز اصلی است. تا زمانی که یخچال شما به خوبی و درست کار می‌کند همه چیز عالی است اما گاهی یخچال شما به مشکلاتی برخورد می‌کند . در این بخش قصد داریم علت سر و صداهای یخچال و دیگر مشکلات رایج یخچال همیالیا را بررسی کنیم . با ما همراه باشید.

علت سر و صداهای یخچال هیمالیا

برای بررسی اینکه کدام سر و صداها غیر عادی است باید بدانیم هرگونه صدایی که موجب ناراحتی شما شود و با نوع صدای اولیه یخچال هیمالیا متفاوت باشد غیر عادی است.

انواع صداهای یخچال هیمالیا

صدای گاز یخچال هیمالیا

در مسیر و لوله های یخچال گازی که نقش خنک کننده دارد در گردش است. در صورتی که جنس لوله ها بد باشد یا خراب شده باشد و کهنه باشد موادی از موتور را با خود به داخل حمل خواهد کرد. این مواد علاوه بر ایجاد صدایی شبیه زوزه که ناخوشایند است مانع چرخش گاز خنک کننده به طور کامل در یخچال می‌شوند. اگر به چنین مشکلی برخورد کردید حتما به نمایندگی تعمیر یخچال در شهر خود در ارتباط باشید.

 صدای روغن درون موتور یخچال هیمالیا

بعضی اوقات به دلیل جابجایی اشتباه یخچال روغن موتور وارد لوله های کندانسور می‌شود . این ورود صدایی شبیه به قل قل یا جوش آمدن آب در لوله ها ایجاد می‌کند. برای حل این مشکل باید تعمیرکار یخچال ابتدا گاز یخچال را کامل خالی کند. سپس لوله های کثیف را تمیز کند و بعد مجدد اقدام به شارژ گاز درون یخچال هیمالیا کند.

موتور فن اواپراتور ایجاد صدا میکند

بعضی اوقات از یخچال صداهایی شبیه به تق تق به گوش می‌رسد. این مشکلات دو دلیل دارد. ممکن است فن یخچال هیمالیا نیاز به روغنکاری داشته باشد. همچنین ممکن است پروانه های فن خراب شده باشند. حتی ممکن است ضربه ای به فن وارد شده باشد که موجب نقص آن شده باشد. البته گاهی هم ایراد و نقص موتور فن باعث این آسیب می‌شود. پیشنهاد می‌شود برای رفع این مشکل سرویس و روغنکاری قسمت های مختلف فن هر 6 ماه یکبار صورت گیرد. در صورتی که مشکلی در موتور فن وجود داشته باشد با نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در ارتباط باشید.

آشنایی با مشکلات یخچال هیمالیا

ممکن است فن کمپرسور دچار آسیب یا مشکل شده باشد

فن موتور یخچال هیمالیا نقش بسیار مهمی در محافظت از موتور یخچال شما دارد. چرا که فن موتور را خنک می‌کند و هوای داغ کندانسور را از موتور دور می‌کند. اگر فن آسیب ببیند صدای تق تق از پشت یخچال هیمالیا شنیده  در این شرایط پروانه های فن و شفت بررسی و سپس روغن کاری می‌شوند . در صورتی که نیاز به تعویض بود باید این کار سریعتر انجام گیرد.

 آسیب موتور یخچال هیمالیا

در صورتی که موتور وارد مرحله آسیب یا نقص شده باشد. اگر یخچال شما کار نکند تا حدودی تکلیف مشخص است و نیاز به یک بازبینی جدی دارد، اما چنان چه موتور یخچال کار کند و صداهایی از آن به گوش برسد ممکن است رله استارت دچار نقص شده باشد. دلیل آن هم این است که در این شرایط این قطعه نمی‌تواند دو سیم پیچ همزمان را در مدار قرار دهد. در این حالت تنها راه حل کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر یخچال است. از آن جا موتور از اجزای مهم یک یخچال محسوب می‌شود هرگز بدون دانش برای تعمیر آن اقدامی انجام ندهید.

گاهی اوقات هم صدایی شبیه به لرزش از خود موتور شنیده می‌شود. باید بدانید که اغلب موتور یخچال ها مجهز به لرزه گیرهایی هستند تا در حین کار کردن آسیب نبینند. در صورتی که این لرزه گیرها دچار نقص شوند موتور صدا می‌کند. از آنجا که این لرزش ها در گذر زمان باعث ایجاد آسیب به موتور می‌شود باید هرچه سریعتر برای رفع آن با یک تکنسین مشورت کنید.

 یخچال هیمالیا صدای بوق ممتد باز ماندن در ایجاد میکند

یکی از مشکلات رایج یخچال هیمالیا که توسط مشتریان گزارش داده شده است بوق ممتد هشدار درب یخچال است. هر یخچال تایمری دارد که با باز ماندن در به مدت مشخص به آلارم هشدار بوق تبدیل می‌شود. اما بعضی موارد با بسته شدن در باز هم این صدا شنیده می‌شود: یکی از مشکلات خراب بودن لاستیک دور در یخچال است، از دیگر مواردی که این مشکل را ایجاد می‌کند می‌توان به :

خرابی برد یخچال هیمالیا، گرفتگی دریچه هوای فن و خراب بودن اواپراتور یخچال اشاره کرد.

گاهی اوقات خرابی برد باعث نمایش کدهای خطایی روی صفحه نمایشگر یخچال میشود. معمولا برای فیکس کردن کدهای خطای یخچال هیمالیا نیز میتوانید با یک تعمیرکار یخچال هیمالیا در تماس باشید.

در صورتی که درب یخچال هیمالیا نیز بیش از اندازه صدا می‌کند باید حتما به لحاظ سالم بودن لاستیک دور در مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین تراز بودن محل قرار گیری یخچال نیز باید بازبینی شود. گاهی اوقات نیز خود درب دارای مشکلات فنی است که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد.

مراکز معتبر تعمیر یخچال هیمالیا

یکی از دلایل استفاده از مراکز و تعمیرکاران معتبر برای تعمیر یخچال هیمالیا استفاده از قطعات اورجینال است. گاهی اوقات مشکل شما آناً حل می‌شود اما بعد از مدتی قطعه جایگذاری شده مجددا آسیب می‌بیند یا بدون دلیل از کار می‌افتد. مراکز یا اشخاصی که گارانتی فروش قطعات داشته باشند معتبرترین مراکز برای تعمیر یخچال هیمالیا هستند. از طرفی متخصص و مجرب بودن یک تعمیرکار باعث می‌شود زمان و هزینه کمتری برای تعمیر یخچال خود متحمل شوید.

یک مرکز معتبر تعمیر یخچال علاوه بر تجربه تکنسین های خود باید هزینه ای مطابق با اتحادیه تعمیرات یخچال هیمالیا از شما دریافت کند.

آشنایی با مشکلات یخچال هیمالیا

بهترین نمایندگی تعمیر یخچال در مشهد

کیان سرویس نمایندگی تعمیر یخچال در مشهد و بهترین نماینده تعمیرات یخچال هیمالیا در مشهد و اطراف با دارا بودن متخصصین مجرب و گارانتی آماده ارائه خدمات است.

 

لیست مراکز معتبر تعمیر یخچال هیمالیا در تهران

پشتیبان سرویس

آی پی امداد

آرا سرویس

سرویس آریا

امداد سرویس

برچسب ها: لوازم خانگی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.