کد خبر: ۲۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و مریک گارلند، دادستان کل، «پرونده‌های جعلی علیه من تشکیل داده‌اند، بنابراین کارزار انتخاباتی برای من دشوار شده است. تاکنون چنین چیزی اتفاق نیفتاده است. این اقدامات باید خلاف قانون اساسی باشد. اما به هر شکل ممکن، ما برنده خواهیم شد!»

مخاطب24:دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه که پرونده‌های جنایی بی‌شمار علیه او کارزار انتخاباتی را برایش در انتخابات سال ۲۰۲۴ دشوار کرده است، ادعا کرد: اما به هر شکل برنده خواهیم شد.

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا روز جمعه به وقت محلی در شبکه اجتماعی خود " تروث سوشیال" افزود: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و مریک گارلند، دادستان کل، «پرونده‌های جعلی علیه من تشکیل داده‌اند، بنابراین کارزار انتخاباتی برای من دشوار شده است. تاکنون چنین چیزی اتفاق نیفتاده است. این اقدامات باید خلاف قانون اساسی باشد. اما به هر شکل ممکن، ما برنده خواهیم شد!!!»

 

ترامپ همچنین روز جمعه از شبکه فاکس نیوز انتقاد کرد و گفت که این شبکه نتیجه نظرسنجی ها را نادیده گرفته است زیرا در نظرسنجی ها جو بایدن و ران دسانتیس فرماندار فلوریدا به عنوان دو رقیب اصلی خود، پیشتاز است.

 

وی نوشت: «چرا فاکس اند فرندز از انتشار نظرسنجی‌های که من در آنها بایدن و دسانتیس را شکست می‌دهم، خودداری می‌کند؟ دسانتیس ۴۰ درصد کمتر از من کسب کرده است و دیگر نمی تواند به من برسد. جای تعجب نیست که اعتبار این شبکه بسیار پایین است!!!»

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا ۱۲ مرداد ماه با حضور در دادگاه فدرال واشنگتن، اتهامات وارده مبنی بر توطئه برای تغییر نتایج انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا را رد و اعلام بیگناهی کرد و قرار است جلسه بعدی دادگاه برای رسیدگی به این پرونده ۲۸ ماه میلادی جاری (اوت/ آگوست) تشکیل شود.

 

ترامپ به‌عنوان یکی از نامزدهای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در پرونده جدید خود با اتهاماتی مانند توطئه برای فریب ملت، تلاش برای ممانعت از اقدام کنگره در تایید پیروزی جو بایدن و سلب حقوق رای‌ دهندگان روبرو است.

 

برای اولین بار، آمریکا قرار است یک رئیس جمهور سابق خود را به دلیل تلاش برای از بین بردن نظام دموکراتیک محاکمه کند. در کیفرخواست علیه ترامپ آمده است، با وجود شکست در انتخابات، "او مصمم بود که در قدرت بماند. "

 

این کیفرخواست جزئیات یک توطئه ادعایی از سوی ترامپ برای براندازی اراده رای دهندگان در سال ۲۰۲۰ را به صورت واضح توضیح می دهد.

 

این کیفرخواست اعلام می کند که تلاش ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات، مختل کردن سنت انتقال اختیاری قدرت بین روسای جمهور آمریکا است که برای اولین بار توسط جورج واشنگتن آغاز شد. وی در سال ۱۷۹۶ حاضر نشد یک دور دیگر رئیس جمهور آمریکا شود تا "مردم سرنوشت خود را انتخاب کنند. "

 

کیفرخواست ۴۵ صفحه ای جدید علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، این کشور را به مرحله ای بی سابقه وارد کرده است.

 

بر اساس یک نظرسنجی جدید در ایالات متحده آمریکا ، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و جنجالی این کشور به رغم اتهامات کیفری و داشتن پرونده های مختلف، بر رقبای خود در حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوی ۲۰۲۴ آمریکا برتری دارد و نامزد پیشتاز این حزب است.

برچسب ها: دونالد ترامپ
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.