کد خبر: ۲۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
بحث درباره جذب یک بازیکن در پست مهاجم برای پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

مخاطب24 به نقل از خبر ورزشی- پرسپولیس با از دست دادن سه مهاجم در پنجره تابستانی اکنون بیش از هر زمانی چشم انتظار انتقال در این پست و جذب مهاجم جدید است.

سرخ‌ها در پنجره تابستانی شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و عیسی آل‌کثیر را از دست دادند و تنها موفق به جذب شهاب زاهدی در این پست شدند. بازیکنی که در تمرینات پیش فصل توانسته تا حد زیادی انتظارات یحیی گل‌محمدی را برآورده کند و در کنار مهدی عبدی تنها مهاجمان تخصصی این تیم محسوب می‌شوند.

سرمربی سرخ‌ها اما طی روزهای اخیر بالاترین تمرکز خود را روی بررسی گزینه‌های معرفی شده قرار داده و با بررسی فیلم مهاجمان گزینه شده، به دنبال بازیکنی است که بتواند در طول فصل و طی سه جامی که در پیش است، انتظارات را برآورده کند.

پرسپولیس در پنجره تابستانی اما سه بازیکن خود را در پست مهاجم از دست داده است و انتظار می‌رود بودجه این بخش به صورت سیو شده اکنون در اختیار کادرفنی برای جذب نفر جدید در نظر گرفته شود.

شیخ دیاباته با بودجه حدودی ۱۵۰ هزار دلاری، پریرا با ۷۰۰ هزار دلار و در نهایت عیسی آل کثیر که آخرین پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد با وی ۱۴ میلیارد اعلام شده بود، تنها با جذب شهاب زاهدی همراه شده و اکنون با این شرایط یحیی گل‌محمدی می‌تواند روی بودجه بین ۷۰۰ تا یک میلیون دلار روی گزینه مهاجم بعدی تیمش حساب ویژه باز کند.

مدیریت باشگاه نیز طی روزهای اخیر در واکنش به نگرانی هواداران بارها اعلام کرده بود که مشکلی از این حیث برای مذاکره با بازیکن جدید و به خدمت گرفتن آن ندارد و در انتظار تصمیم قطعی یحیی گل‌محمدی برای انتخاب مهاجم مدنظر است تا با وی پای میز مذاکره بنشیند.  

موضوع بعدی اما پر بودن لیست سرخ‌هاست که باعث می‌شود تا یحیی گل‌محمدی به واسطه این مساله از یک سو تمرکز خود را روی مهاجمی زیر ۲۳ ساله قرار دهد. این قضیه اما به واسطه ارزش بیشتر بازیکن کار سرخ‌ها را در خصوص بودجه با مشکل مواجه خواهد کرد. با این حال در صورت قطعی شدن گزینه، یحیی گل‌محمدی تصمیم ابتدایی خود را نیز برای خروج یکی از بازیکنان گرفته است.

در نهایت باید دید با اعلام قطعی یحیی گل‌محمدی در خصوص گزینه‌اش، شرایط در دست مهاجم برای این تیم که قرار است بار دیگر در لیگ قهرمانان آسیا کار را پی بگیرد، به چه شکل پیش خواهد رفت.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
خانم مجری سیتیزن امریکا از ایران رفت؟ title
ژیلا صادقی، مجری پرحاشیه صداوسیما که در ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی بود، به تازگی یک استوری عجیب و متفاوت منتشر کرد.
ارتباط استفاده از سیگار الکتریکی با صرف وقت در رسانه‌های اجتماعی title
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکان و نوجوانانی که هفت ساعت یا بیشتر در روز از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، دو برابر با خطر بیشتر مصرف سیگار سنتی یا سیگار الکترونیکی یا هر دو مواجهند.
اجرام مرموز در فضا که از وجود حیات فرازمینی حکایت دارند title
ستاره شناسان اجرامی مرموز را در فضا رصد کرده اند که احتمال می‌دهند نشانه وجود حیات در آنجا باشد.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
برگزیده
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.