کد خبر: ۲۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
توسط یک دانش‌‌بنیان صورت گرفت
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید کیت‌های کنترل کیفیت دارو، واقع درتهران شده است.

رامین فاضل مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان لیوژن فارمد به خبرنگارمخاطب ۲۴ درمورد فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما که درحوزه بیوتکنولوژی و فناوری فعالیت می‌کند، فیلد تخصصی آن، کنترل کیفیت دارو‌ها است و توانسته مجوز GLP سازمان غذا و دارو را دریافت کند.
وی با بیان اینکه شرکت دانش‌بنیان لیوژن فارمد توانسته خدمات و محصولات خود را بومی سازی و راه اندازی کند، محصولات تولید شده این شرکت را درحوزه کنترل کیفیت دارو‌ها عنوان کرد و افزود: شرکت ما کیت‌های کنترل کیفی را تولید و به سایرشرکت‌ها عرضه کرده تا آن‌ها بتوانند آزمون‌ها را بر روی این محصولات انجام دهند که این مهم به کاهش زمان خدمات و قیمت کمک می‌کند.
مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در ادامه به شرکت سیناکلون و شتابدهنده بومیکس که زیرمجموعه لیوژن فارمد قرار دارند، اظهارکرد: فعالیت سیناکلون در حوزه تجهیزات پزشکی اعم از تولید کیت‌های مرتبط با تشخیص انواع بیماری‌ها و کیت‌های مولکولی است که سعی شده تا این محصولات بومی‌سازی شود و به سراغ تولید مواد اولیه برویم و برخی مواد و ملزومات را به سهم خودمان تامین کنیم.
فاضل درمورد شتابدهنده بومیکس، گفت: این شتابدهنده زیست فناوری دانش‌بنیان را با توجه به نیاز ارتباط بین صنعت و دانشگاه ایجاد کرده ایم تا از تیم‌های دانشجویی اعم از محصول، ایده و ... حمایت شود؛ و این درحالی است که ازافرادی که ایده‌ای هم ندارند، اما از پتانسیل بالایی برخوردارند، نیز حمایت می‌شود.
وی ادامه داد: درشتابدهنده بومیکس، کافه فناوری را فراهم آوردیم ودرآن نیز اتاقی به منظور فکرکردن اختصاص یافته است تا دراین اتاق، کار اشتراکی برای تیم‌ها و مخاطبان عام، انجام شود.
مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان اتاق برگزاری جلسات و جذب سرمایه‌گذار و اتاق علم و فناوری درراستای توانمندسازی افراد در زمینه‌های مختلف برای تجاری سازی محصولات خود را از دیگر امکانات شتابدهنده بومیکس عنوان کرد.
گفتنی است، علاقمندان جهت آشنایی با این شتابدهنده و استفاده از امکانات آن می‌توانند همه روزه به کافه فناوری به آدرس تقاطع خیابان قدس و ایتالیا مراجعه نمایند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی title
اداره کل زندان اصفهان درباره عدم دسترسی توماج صالحی به تلفن اطلاعیه صادر کرد.
زری خوشکام درگذشت title
زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت.
طب ایرانی می‌تواند مکمل پزشکی نوین باشد title
رییس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از طب ایرانی به عنوان مکمل طب نوین نام برد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.