کد خبر: ۲۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
الهلال علاوه بر اینکه می‌خواهد مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای دریافت رضایتنامه طارمی به پورتو پرداخت کند، دستمزدی نجومی هم برای مهدی در نظر گرفته است.

مخاطب۲۴ : به نقل از ره ایران ؛‌ماجرای مهدی طارمی، پورتو و انتقالش به باشگاهی جدید همچنان ادامه دارد. باشگاه پورتو قصد دارد با فروش برخی بازیکنان به درآمد ۵۰ میلیون یورویی برسد، اما سرمربی این تیم نام طارمی را در لیست فروش قرار نداده است. سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو پیش از این گزارشی درباره فصل گذشته و تقویت تیمش برای فصل آینده با جذب بازیکنان شاخص به رئیس باشگاه ارائه کرده است. پورتو برای رسیدن به چنین هدفی باید برخی از بازیکنان خود را بفروشد. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در این فهرست قرار ندارد.

با این حال همه روزه می‌شنویم که طارمی در رادار باشگاه‌های مختلف قرار گرفته و هر روز با پیشنهاد‌هایی مواجه است. با اینکه طارمی علاقه‌مند است فوتبال خود را در پورتو ادامه بدهد یا به لیگ برتر انگلیس برود، اما باشگاه الهلال دست از او نمی‌کشد و می‌خواهد هر طور که شده ستاره ایرانی را جذب کند. این پیشنهاد اولین بار یکی دو ماه قبل به دست طارمی رسید، اما مهاجم ایرانی با آن مخالفت کرد. حالا، اما اخبار جدیدی درباره پیشنهاد رویایی الهلال به طارمی به دست‌مان رسیده و حتی برخی می‌گویند دو باشگاه عربستانی و پرتغالی در این زمینه به توافق هم رسیده‌اند.

دیروز، اما صفحات هواداری باشگاه الهلال بار دیگر به شایعه حضور زودهنگام ستاره ایرانی در ریاض دامن زدند. برخی از صفحات اصلی طرفداران الهلال با انتشار خبری مدعی شدند انتقال مهدی طارمی به تیم‌شان تقریباً قطعی شده و این بازیکن ایرانی هفته آینده به عربستان سفر می‌کند.

این شایعه‌های مجازی دوباره از زمانی آغاز شده که الهلال با نوس مدافع تیم ملی پرتغال و ولورهمپتون قرارداد بست. بعد از شکار این ستاره نام طارمی به عنوان شکار جدید مطرح شده و نام او در صدر اخبار ورزشی عربستان قرار گرفته است. دستمزد مهدی طارمی در پورتو، هفته‌ای ۳۸ هزار دلار (حدود دو میلیارد تومان) است. یعنی سالیانه کمتر از دو میلیون دلار.

الهلال علاوه بر اینکه می‌خواهد مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای دریافت رضایتنامه طارمی به پورتو پرداخت کند، دستمزدی نجومی هم برای ستاره ایرانی در نظر گرفته است. الهلال در پیشنهاد اولیه‌اش به طارمی، حقوق هفتگی ۲۴۰ هزار یورویی را در نظر گرفت. حالا که این پیشنهاد با مخالفت او مواجه شده، این دستمزد به ۴۶۰ هزار یورو در هفته افزایش یافته. یعنی طارمی در صورت موافقت با انتقال به الهلال می‌تواند در هفته مبلغی در حدود ۳۰ میلیارد تومان دستمزد دریافت کند. یعنی به ازای هر روز ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و هر ساعت ۱۷۸ میلیون تومان.

حالا اگر ۳۰ میلیارد حقوق هفتگی را ابتدا در چهار ضرب کنیم، ۱۲۰ میلیارد در ماه به طارمی تعلق می‌گیرد. اگر ۱۲۰ میلیارد را در ۱۲ ضرب کنیم، حقوق سالیانه ستاره ایرانی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. طارمی، اما به این پیشنهاد جدید فعلاً پاسخی نداده و منتظر روز‌های آینده است تا ببیند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

از طرفی سرجیو کونسیسائو با چند پیشنهاد در نقل و انتقالات تابستانی مواجه شده که مهم‌ترین آن از باشگاه پاری‌سن ژرمن است و به همین دلیل این مربی از مهاجم ایرانی مورد علاقه‌اش درخواست کرده فعلاً درباره انتخاب تیم آینده خود عجله نکند و منتظر روشن شدن وضعیت او بماند. به همین دلیل است که طارمی در انتخاب تیم جدید خود تعلل کرده و فعلاً صحبتی نیز در این باره انجام نمی‌دهد. شاید اگر هر فوتبالیست دیگری جای طارمی بود، به پیشنهاد جذاب الهلال پاسخ مثبت می‌داد، اما او همچنان به ادامه بازی در اروپا نیز فکر می‌کند و البته رویایش انتقال به لیگ برتر انگلیس است.

برچسب ها: مهدی طارمی پورتو
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
استاد سارا هم وارد دنیای بدون کیش و مات مد شد! title
سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی است. سارا خادم الشریعه از ۸ سالگی شطرنج را شروع کرده. سارا خادم الشریعه در سال ۱۳۹۴ قهرمان شطرنج زنان شد. سارا خادم الشریعه به اسپانیا پناهده شده است. حالا عکس سارا خادم الشریعه روی یک جلد مجله مد ثبت شده است.
تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش title
فریدون زندی تصویر جالبی در فضای مجازی به اشرتاک گذاشت.
عمو ابراهیم رییسی با حقوقش چی کار می‌کند؟ title
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.
دلیل سفید شدن مو‌ها چیست؟ title
از زمان‌های قدیم تا به امروز این باور وجود دارد که کندن مو‌های سفید باعث زیاد شدن آن‌ها می‌شود، اما این فرضیه تا چه حد درست است.
سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد title
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود سعید آقاخانی از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز title
برای انتخاب ظرف مورد نیاز برای پخت غذا باید به امکان تمیز کردن و شست‌وشوی ظرف دقت شود، زیرا اگر ظرف از نظر فیزیکی به گونه‌ای باشد که نتوان خوب آن را تمیز کرد و موجب تجمع باکتر‌های و میکروب‌ها شود، موجب بیماری روده‌ای می‌شود.
برگزیده
رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم title
رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آن‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.