کد خبر: ۲۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
مراسم معارفه نکونام در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بانک شهر در حال برگزاری است.

مخاطب24:نشست خبری جناب آقای سید حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه، جناب آقای جواد نکونام در حال برگزاری است.


این مراسم از ساعت ۱۵ و در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بانک شهر واقع در میدان فردوسی و با حضور اصحاب محترم رسانه در حال برگزاری است.

 

باشگاه استقلال همچنین در خصوص نکونام نوشت: جواد عزیز، به خانه خوش آمدی. آمدنت به استقلال به عنوان بازیکن همراه با جام بود، به امید بالای سر بردن جام قهرمانی، در کسوت سرمربی تیم آبی آسیا.

مراسم معارفه جواد نکونام در بانک شهر

جواد نکونام (زادۀ ۵ آذر ۱۳۵۹) بازیکن سابق و سرمربی کنونی فوتبال اهل ایران است. وی هم اکنون هدایت باشگاه فوتبال استقلال تهران را بر عهده دارد. نکونام با حضور در ۱۵۱ بازی ملی، رکورددار بیش‌ترین بازی ملی و بیشترین کاپیتانی در تیم ملی فوتبال ایران است. [۱]نکونام سابقه بازی در تیم‌های پاس تهران، اوساسونا اسپانیا، استقلال ایران، الوحده امارات، الشارجه امارات، الکویت کویت، سایپا تهران و العربی قطر را دارد.

جواد نکونام شب گذشته به طور رسمی از سوی باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین ریکاردو ساپینتو انتخاب شد. نکونام امروز به همراه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در نشست خبری حاضر شد.

حجت کریمی: ممکن بود به دسته پایین‌تر سقوط کنیم

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در جملات کوتاهی در شروع این نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که امروز توانستیم به خواسته هواداران احترام بگذاریم و مربی‌ای را که پسر استقلال است به تیم برگردانیم و به قهرمانی و مقام‌های بالاتر برسیم. جا دارد از بانک شهر که در تمام سختی‌های دو ماهه اخیر حامی و پشتوانه ما بود، تشکر کنم. اگر آن‌ها نبودند ممکن بود به دسته پایین‌تر سقوط کنیم. آن‌ها در شرایط خیلی سخت به دید ملی به ماجرا نگاه کردند، حتی در مورد پرسپولیس هم این‌طور بود! این در حالی است که خیلی از حامیان ما هیچ کمکی به ما نکردند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ادامه داد: در این دو ماه مشکلات فراوانی داشتیم. به خیلی از مسائل و حواشی فضای مجازی توجه نکردم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. خیلی حرف دارم، چون سکوت کردم. جا دارد از وزیر ورزش که در روز‌های آخر ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم.

در ادامه کلیپی از دوران بازیگری جواد نکونام با پیراهن استقلال، تیم ملی و اوساسونا پخش شد.

نکونام: برای بزرگی نام استقلال تلاش می‌کنم


بعد از امضای قرارداد همکاری میان نکونام و حجت کریمی، سرمربی جدید استقلال در شروع صحبت‌های خود گفت: تشکر ویژه از جناب کریمی که زحمات زیادی در این مدت کشیدند. همچنین آقای امیری که کنار من بودند. از هواداران ممنون هستم که مثل خود من تا آخر هواداران استقلال هستند.‌ای کاش می‌شد از همه آن‌ها حضوری تشکر کنم. تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش می‌کنم. از همه بزرگان تاریخ باشگاه استقلال اجازه می‌گیرم. ممنون از پدرم که در سالن حضور دارد و ما را استقلالی کرد. امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر با هواداران استقلال روز‌های خوبی را رقم بزنیم. این قول را می‌دهم که در پایان مسابقات، فصل خوشحال کننده‌ای خواهیم داشت و می‌توانیم شادی کنیم. شرایط طوری نیست که بتوانم در این کنفرانس صحبت کنم، اما جلسه‌ای خواهیم گذاشت. این چند روز سخت را که هواداران، مدیریت باشگاه و حتی خانواده و پسرم پشت سر گذاشتیم، در آینده فراموش کنیم.


آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جذاب و زیبای خانم ۴۵ ساله شد! title
هانیه توسلی یک عکس متفاوت از جشن تولد ۴۵ سالگی‌اش را در اینستاگرام منتشر کرد.
بفرمایید تصاویر زیبای قهرمانی پرسپولیس title
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) در ورزشگاه آزادی برگزار شد. و پرسپولیس قهرمان شد
لحظه بالا بردن جام و جشن قهرمانی پرسپولیس + ویدیو title
پرسپولیس در هفته ۳۰ و پایانی لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر از سد مس رفسنجان گذشت و با یک اختلاف امتیاز قهرمان شد.
پرسپولیس قهرمان لیگ بیست‌وسوم شد title
پرسپولیس با تک گل گئورگی گولسیانی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید.
وضعیت خواننده جوانی که در اتوبان نیایش تصاذف کرد چگونه است؟ title
سومین عمل جراحی حامیم با موفقیت انجام شد و گروه پزشکان متخصص با تلاشی سه ساعته در اتاق عمل، اخبار امیدوارکننده‌ای از روند درمانی «حامیم» را به خانواده او منتقل کرده‌اند.
پیدا کردن طلا و جواهرات باستانی از تپه ۲۰۰۰ساله title
باستان‌شناسان جواهرات، طلا، نوک نیزه و یک آینه بزرگ برنزی را از تپه‌های تقریباً ۲۰۰۰ ساله در منطقه ترکستان در جنوب قزاقستان کشف کردند.
ژست عاشقانه بازیگر و همسر جانش! title
عکس عاشقانه و جدید نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در اکران نمایش خارشتر پربازدید شد.
برگزیده
بالاخره احمدی نژاد هم ثبت نام کرد سخنرانی هم کرد! title
محمود احمدی‌نژاد در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد.
امام خامنه‌ای:وقت مجلس مصروف مسابقات بی‌فایده رسانه‌ای نشود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی به دوازدهمین دوره مجلس تأکید کردند: در خود مجلس مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد.
رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی چه مطالبی بیان فرمودند؟ title
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی
۲۰ جانشین احتمالی رئیسی چه کسانی هستند؟ title
در پی شهادت رئیس جمهور در اتفاقی نادر دوره ریاست جمهوری در ایران نا تمام ماند تا با برگزاری انتخابات زودهنگام سکاندار قوه اجرایی کشور مشخص شود
وداع تاریخی خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید title
خراسان جنوبی امروز تمام قد برای وداع با یار دیرینش به میدان آمدند تا در تاریخ ثبت شود این حضور و شکوه برای همیشه.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.