کد خبر: ۱۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
‏با حضور مدیرعامل بیمه ایران، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه گشایش یافت؛
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) ‏ با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران و هیات همراه و با ارائه آخرین دستاورد‌ها و خدمات نوین شرکت سهامی بیمه ایران از امروز (سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

نمایش توانمندی‌های بیمه ایران در بزرگترین گردهمایی صنعت مالی کشور؛ از امروز

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: در این دوره از نمایشگاه صنعت مالی کشور Finex۲۰۲۳) ‎) ‏که با حضور ده‌ها شرکت برپا شده است، شرکت سهامی بیمه ایران و شرکت‌ها و موسسات تابعه آن در سالن شماره ۳۵ از متخصصان، صاحب‌نظران، علاقه‌مندان و مردم عزیز میزبانی می‌کنند.

شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، صندوق سبدگردان آسال و موسسه حقوقی حافظان سرمایه سبا معین از جمله شرکت‌های تابعه بیمه ایران هستند که در نمایشگاه پانزدهم حضور داشته و اطلاعات و خدمات ویژه‌ای را به علاقه‌مندان، متخصصان بیمه و اهالی رسانه ارائه خواهند کرد. همچنین پیشخوانی هم برای ارائه خدمات بیمه‌ای به عزیزان ناشنوا و کم شنوا با حضور مربی کارشناس ناشنوایان در غرفه بیمه ایران تدارک دیده شده است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه - فاینکس ‏‏۲۰۲۳) تا عصر جمعه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ برپا خواهد بود.

افزایش ارتباط و آگاهی مردم از خدمات متنوع و الکترونیکی بیمه ایران، رونمایی از چند طرح بیمه‌ای جدید، ارایه توانمندی‌های بیمه ایران در حوزه بورس و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی، نشست‌های صمیمی مدیران و علاقه‌مندان به صنعت بیمه و … از اهم برنامه‌های پیش بینی شده شرکت سهامی بیمه ایران برای این دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است.

در نمایشگاه امسال، بیمه ایران و زیر مجموعه‌های آن با ایجاد پیشخوان‌هایی ویژه ‏برای پاسخگویی به ارباب رجوع، با بهره گیری از کارشناسان کاربلد شعبه‌های شرکت، ‏استقرار مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و تمامی مدیران و ‏معاونان و کارشناسان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران (به عنوان ‏متولی و برگزار کننده اصلی برنامه‌های غرفه)، زمینه ارائه خدمات ویژه به علاقه‌مندان و ‏متخصصان بیمه را به بهترین وجه ممکن فراهم کرده و مقدم مدیران اقتصادی و صنعت ‏مالی، متخصصان، صاحب‌نظران، اصحاب رسانه، علاقه‌مندان و مردم عزیز را به نیکی ‏پاس خواهند داشت.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی title
اداره کل زندان اصفهان درباره عدم دسترسی توماج صالحی به تلفن اطلاعیه صادر کرد.
زری خوشکام درگذشت title
زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت.
طب ایرانی می‌تواند مکمل پزشکی نوین باشد title
رییس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از طب ایرانی به عنوان مکمل طب نوین نام برد.
مسواک معمولی بهتر است یا برقی؟ title
رییس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص اینکه از مسواک معمولی استفاده کنیم یا برقی، نکاتی را متذکر شد.
تا حالا آدمخوار دیده‌اید؟ title
در گوشه‌های دنج و دورافتاده جهان، قبایلی باقی مانده اند که سنت‌های کهن و عجیب آن‌ها از جمله آدمخواری، بیگانگان را شگفت زده می‌کند. این قبایل که از تمدن مدرن به دور مانده اند، هنوز آداب و رسوم قدیمی خود را حفظ کرده اند. دانشمندان و کاشفان همواره به این قبایل دورافتاده علاقه‌مند بوده اند تا با فرهنگ‌های بدوی آن‌ها آشنا شوند.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.