کد خبر: ۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
فراز کمالوند برای هدایت تیم فوتبال سایپا با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.
جدایی کمالوند از استقلال فراز کمالوند برای هدایت تیم فوتبال سایپا با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند دستیار فرهاد مجیدی در تیم استقلال امروز به صورت رسمی به تیم فوتبال سایپا پیوست و سرمربی نارنجی پوشان شد.

کمالوند امروز در حاشیه تمرین تیم سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره حضور کوتاه مدتش در استقلال توضیحاتی داد.

کمالوند گفت: کار ما مربیگری است بعد از آنکه تیم سایپا پیشنهاد سرمربیگری داد، با فرهاد مجیدی برای جدایی از استقلال توافق داشتیم و به این جمع بندی رسیدیم که به سایپا کمک کنم.

سرمربی سایپا بحث جدایی اش از استقلال و پیوستن به سایپا به دلیل مسائل مالی را رد کرد و گفت: حضورم در استقلال به خاطر فرهاد مجیدی بود. ما 30 سال با هم دوست هستیم و اختلافی نداشتیم.

کمالوند با بیان اینکه مدیرعامل استقلال مخالف جدایی اش بوده است، اظهار کرد: با نظر فرهاد مجیدی به استقلال آمده بودم و توانستم نظر او را برای جدایی جلب کنم. قراردادم با استقلال قلبی بود.  من با فرهاد (مجیدی) ۳۰ سال دوست هستم و نیازی به نوشتن نبود.

مربی سابق استقلال افزود: من نقش بسیار بسیار جزئی در استقلال داشتم. نقش اول را خدا داشت و سپس خود بچه‌ها و فرهاد به عنوان سرمربی. من هم اگر می‌توانستم کمک می‌کردم.

کمالوند با اشاره به صعود استقلال از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: خدا را شکر که دل هواداران استقلال خوش شد. هواداران ناراحت بودند ولی با مجیدی روند رو به رشد ادامه می‌یابد. استقلال با فرهاد لایق حضور در فینال آسیا است.

سرمربی جدید تیم سایپا از صحبت درباره انتخاب دستیارانش در این تیم خودداری کرد و در خصوص برنامه اش برای فصل آینده در سایپا گفت: «چو فردا شود فکر فردا کنیم».

گفتنی است تیم فوتبال سایپا بعداز استعفای ابراهیم صادقی، محسن بیاتی نیا مدیر آکادمی باشگاه را به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب کرد تا در تعطیلات لیگ برتر تیم را تمرین دهد اما در زمان این انتخاب تاکید کرد محسن بیاتی نیا مربی موقت تیم است و به زودی سرمربی جدید به اردوی تیم ملحق می شود.

مدیر فنی آبی پوشان در بازگشت از عربستان به باشگاه استقلال اعلام کرده قصد جدایی از جمع آبی پوشان و ملحق شدن به تیم سایپا را دارد.

قرار است فراز کمالوند امروز در محل برگزاری دیدار دوستانه تیم فوتبال سایپا و بادران حاضر شده و مسابقه این تیم را از نزدیک تماشا کند. پیش از این تمرینات سایپا تا بازگشت استقلال و پیوستن کمالوند به این تیم زیر نظر محسن بیاتی نیا برگزار می شد.

لازم به ذکر است که جدایی کمالوند با رضایت مجیدی است و به احتمال زیاد جایگزین او یک مربی خارجی است.

باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی قصد دارند یک مربی با تجربه خارجی را به تهران آورده تا به این ترتیب جای خالی کمالوند در استقلال پر شود. البته آبی ها در این راه با دردسر بزرگ منع استخدام مربیان خارجی رو به رو هستند و این مربی خارجی در صورت حضور در استقلال، تا پایان فصل نمی تواند در مسابقات داخلی آبی ها را از روی نیمکت همراهی کند و حضور او تنها در تمرینات خواهد بود.

کمالوند در این خصوص گفت: خوشحالم که در این مدت کنار رفیق خوبم فرهاد مجیدی بودم. از او تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و توانستم در خدمت باشگاه استقلال باشم. تجربه بسیار خوبی برایم بودم و جا دارد از انرژی مثبتی که هواداران استقلال به من دادند، تشکر کنم.

قبل از هر نوع همکاری با فرهاد مجیدی ما دوست هستیم و این دوستی قطعا ادامه دار خواهد بود. من درباره جدایی از استقلال با فرهاد صحبت کردم و با توافق و تعاملی که داشتیم این اتفاق رخ داد.

جا دارد از آقای مددی مدیرعامل باشگاه هم تشکر کنم که همکاری خوبی داشتند. از هواداران استقلال هم یکبار دیگر بابت لطفی که داشتند ممنونم و امیدوارم در آینده نیز این فرصت نصیبم شود تا در خدمت باشگاه بزرگ استقلال باشم.




آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
اعلام نتایج رسمی انتخابات مجلس title
نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چند حوزه انتخابیه به صورت رسمی اعلام شد.
فیلم کامل مبارزه امیر علی‌اکبری برابر آرجالان بولار هندی-کانادایی title
رویداد یکصد و شصت و ششم سازمان وان چمپیونشیپ، امروز در استادیوم "لوسیل" برگزار شد و امیر علی‌اکبری در ششمین مبارزه خود در این سازمان در مقابل آرجالان بولار فایتر هندی - کانادایی به دلیل کارت قرمز و دیسکاله به پیروزی دست یافت.
ایجاد فرصت مخاطب ۲۴ برای تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس title
مخاطب ۲۴ با هدف ایجاد بستر مناسب برای «انتخاب اصلح» و آشنایی مردم با داوطلبان انتخابات‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های آنها، آمادگی خود را برای میزبانی از شخصیت‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی فعال در انتخابات و انعکاس دیدگاه‌های آنان اعلام می‌کند.
برگزیده
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.
حال قهرمان سنگین وزن اردبیلی چطوره؟ title
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک هفته جاری از بیمارستان مرخص می‌شود و بیماری دیابت او تحت کنترل است.