کد خبر: ۱۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
ترافیک جاده هراز در مسیرهای رفت و برگشت پر حجم است و در محور فیروزکوه شاهد ترافیک روان هستیم.

جاده چالوس تا اطلاع ثانوی یکطرفه شد

مخاطب۲۴ : سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه با اشاره به وضعیت ترافیک در سایر محور‌ها گفت: ترافیک جاده هراز در مسیر‌های رفت و برگشت پر حجم است و در محور فیروزکوه شاهد ترافیک روان هستیم.

وی ادامه داد: ترافیک در آزاد راه قزوین- رشت پرحجم و در محدوده‌های رودبار، منجیل و قبل از عوارضی امام زاده هاشم (ع) به صورت مقطعی سنگین و در طول محور پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه راهورناجا خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود که امروز حجم سنگینی از ترافیک در جاده‌ها به ویژه جاده‌های استان‌های سیاحتی و زیارتی را داشته باشیم.

محبی ادامه داد: در ورودی و خروجی استان تهران وبرخی از کلان شهر‌های ترافیک سنگین است و به رانندگان توصیه می‌شود که سفر خود را به روز‌های پایانی و تعطیلات موکول نکنند.

جانشین پلیس راه راهورناجا با اشاره به وضعیت آب و هوایی محورها، توضیح داد: بر اساس پیش بینی هواشناسی، امروز در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، سمنان و گلستان شاهد بارش باران خواهیم بود.

محبی ادامه داد: در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در اکثر استان‌های کشور بارش باران و در ارتفاعات بارش برف، کولاک، مه غلیظ که باعث کاهش دید افقی رانندگان وسایل نقلیه خواهد شد پیش بینی شده است.

وی گفت: به رانندگان توصیه می‌شود که زمان سفر خود را مدیریت کنند و زمان برگشت خود از سفر را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

جانشین پلیس راه راهورناجا ادامه داد: بر اساس سنت دیرینه مردم روز ۱۳ فروردین به دامن طبیعت می‌روند و توصیه می‌شود که به این نکته توجه داشته باشند که در زمان بازگشت مسافران ممکن است در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر‌ها تداخل در تردد خودرو‌ها ایجاد که لازم است مسیر تردد توسط رانندگان مدیریت شود.

محبی با اشاره به وضعیت آمادگی پلیس راهور در جاده ها، توضیح داد: پلیس راهور در طرح نورزی خود از ابتدای تعطیلات و در زمان رفت مسافران تاکنون همچنان در آماده باش است و محور‌های پرتردد به طور ویژه با بالگرد تحت پوشش پلیس قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: در استان‌های سمنان، فارس، کرمان برای نظارت از پهباد استفاده می‌شود و در سایر محور‌های پرتردد ماموران پلیس راهور به صورت تیم‌های سواره، پیاده و موتوری حضور فعال دارند.

جانشین پلیس راه راهور ناجا اضافه کرد:سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ، توجه نداشتن به جلو، نبستن کمربند ایمنی از جمله تخلفاتی هستندکه پلیس این روز‌ها باشدت با آن‌ها برخورد می‌کند.

محبی ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، اظهار داشت: تعداد کشته‌ها نسبت به مدت مشابه در سال‌های گذشته رو به کاهش است که نشان از همکاری مردم با پلیس و رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی دارد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برو کشکت و بساب و عمر نوح کن! title
اگر می‌خواهید عمر طولانی و سالمی را تجربه کنید خوردن این خوراکی پرخاصیت را به شما توصیه می‌کنیم.
همسر بهرام رادان دقیقا به کجا خیره شده است؟ title
تصویری از نگاه روبه افق مینا مختاری با فنجان چایی در دست منتشر شده است.
بدترین رانندگان جهان اهل کدام کشور هستند؟ title
احتمال مرگ در یک تصادف رانندگی در جمهوری دومینیکن ۱۵ برابر بیشتر از ایسلند است.
هوش مصنوعی چه مشکلی با فضایی‌ها دارد title
همیشه این سوال وجود داشته است که در جهانی با میلیارد‌ها کهکشان و ستاره چرا ما نشانه‌ای از موجودات بیگانه پیدا نمی‌کنیم. ظاهرا هوش مصنوعی مانع پیدا کردن فضایی‌ها می‌شود
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.