کد خبر: ۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با وجود ابهام در نبودنش برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: کارلوس کی‌روش مربی خیلی بزرگی بود که به فوتبال ایران کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سید جلال حسینی در گفتگو با برنامه «سلام صبح بخیر» در خصوص اینکه به فکر ارتقای آمار خود برای قهرمانی در فوتبال باشگاهی کشور گفت: دنبال آمار و ارقام نیستم. فقط تمرین می کنم و می خواهم همیشه در سطح ایده آل باشم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پس از گذشت دو سال از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چه احساسی نسبت به خط خوردن از سوی کارلوس کی روش برای حضور دوباره در این رقابت ها دارد اظهار داشت: به هر حال تصمیم سرمربی بود و من هم نمی توانستم دخالتی در این زمینه داشته باشم.

او با افشاگری برای حضور در اردوی تیم ملی در آخرین روز از تمرین این تیم قبل از اعزام به جام جهانی روسیه افزود: صبح آن روز، مارکار آقاجانیان با من تماس گرفت و گفت به ساختمان «پِک» بروم. از من خواستند تا پیام خداحافظی بدهم اما به او و آقای کی روش گفتم که تصمیم گیرنده من هستم و خودم باید در این زمینه آخرین نظر را بدهم. آقای کی روش هم پذیرفت. حرفی هم درباره دلایل اینکه چرا دعوت نشده ام زده نشد.

حسینی در پاسخ به این سوال که چرا آخرین روز از تمرینات تیم در تهران چنین موضوعی در میان گذاشته شد گفت: برای خودم هم این سوال هنوز وجود دارد که چرا آخرین روز؟!

مدافع سرخپوشان در ادامه به تمجید از عملکرد کارلوس کی روش پرداخت و تاکید کرد:او زخمتکش و پرتلاش بود. خیلی زحمت کشید و به فوتبال ایران کمک کرد.

حسینی درباره مصاحبه برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس که عنوان کرده بود«سیدجلال به خاطر گلی که در لیگ قهرمانان به الجزیره زد از تیم ملی خط خورد» گفت: من هم چنین مباحثی را شنیدم اما دنبال نکردم. نمی دانم چرا خط خوردم. اختلافات برانکو و کی روش زیاد شده بود. حتی در تصمیم گیری های فدراسیون هم نقش داشت اما کار من چیز دیگری بود و به این مسائل فکر نمی کنم.

حسینی درباره اینکه چه نظری درباره «لاییِ» وحید امیری هافبک پرسپولیس در جام جهانی روسیه به جرارد پیکه مدافع تیم ملی اسپانیا دارد یادآور شد: او بازیکن خیلی خوبی است. حقیقتش این صحنه خیلی به من چسبید.

مدافع سرخپوشان درباره جدایی علیرضا بیرانوند در پایان فصل و ترانسفر دروازه بان تیم ملی به «آنتورب» بلژیک افزود: او واقعا زحمت کمشید تا به اینجا رسید. دلمان برای علیرضا تنگ می شود. تصمیمش را هم گرفته است و امیدوارم موفق شود.

او درباره کری خوانی هایی که در آستانه دربی فردا پنجشنبه پایتخت می شود افزود: با کت و شلوار می نشینند و کری می خوانند. نمی دانم این حرف ها چه تاثیری در روحیه هواداران و افرادی که به ورزشگاه می ایند دارد. ممکن است همین رفتار باعث برخی اتفاقات در استادیوم آزادی شود.

سیدجلال درباره درگیری اش در یکی از رویارویی های استقلال و پرسپولیس با مهدی رحمتی اظهار داشت: با او دوست هستم و مشکلی نیست. بعد از آن بازی هم که درگیر شدیم با هم صحبت کردیم و مشکلی نبود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
اعلام نتایج رسمی انتخابات مجلس title
نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چند حوزه انتخابیه به صورت رسمی اعلام شد.
فیلم کامل مبارزه امیر علی‌اکبری برابر آرجالان بولار هندی-کانادایی title
رویداد یکصد و شصت و ششم سازمان وان چمپیونشیپ، امروز در استادیوم "لوسیل" برگزار شد و امیر علی‌اکبری در ششمین مبارزه خود در این سازمان در مقابل آرجالان بولار فایتر هندی - کانادایی به دلیل کارت قرمز و دیسکاله به پیروزی دست یافت.
ایجاد فرصت مخاطب ۲۴ برای تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس title
مخاطب ۲۴ با هدف ایجاد بستر مناسب برای «انتخاب اصلح» و آشنایی مردم با داوطلبان انتخابات‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های آنها، آمادگی خود را برای میزبانی از شخصیت‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی فعال در انتخابات و انعکاس دیدگاه‌های آنان اعلام می‌کند.
برگزیده
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.
حال قهرمان سنگین وزن اردبیلی چطوره؟ title
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک هفته جاری از بیمارستان مرخص می‌شود و بیماری دیابت او تحت کنترل است.