کد خبر: ۱۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
دکتر جلیلی به عنوان دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران در راستای ارائه خدمات درمانی و جراحی زیبایی سینه فعالیت می کند. امروزه با توجه به تکنیک های پیشرفته روز دنیا جراحی های زیبایی زیادی مانند جراحی سینه یا ماموپلاستی و جراحی ترمیمی سینه انجام میشود.

معرفی خدمات دکتر رقیه جلیلی فوق تخصص جراجی پستان

امروزه بسیاری از خانم ها با این باور که سینه های آنها نامتقارن و یا کوچک بوده اقدام به جراحی سینه می کنند. در برخی موارد نیز باور خانم ها که سینه جذابی ندارند و یا سینه ها رشد لازم را ندارد به جراحی پروتز سینه می انجامد. در شرایطی مانند بارداری و شیردهی نیز سینه خانم ها با تغییر شکل مواجه می شود که این مسئله کاهش اعتماد به نفس آنها را به دنبال دارد. این افراد با این شرایط گزینه جراحی پروتز سینه را برای دستیابی به اندازه و فرم سینه دلخواه خود انتخاب می کنند. جراحی پروتز سینه در پشت پستان خانمها انجام میشود. پروتز ها که به سینه خانم ها تزریق می شوند به شکل کیسه هستند. کیسه ها با سرم نمکی و یا ژل سیلیکون پر شده‌اند و در جهت بهبود ظاهر سینه خانم ها در قسمت بالای عضله اصلی سینه و یا زیر آن قرار می گیرند.

 

در این جراحی سینه ماده پروتز برای برجسته کردن و یا بزرگ نشان دادن فرم سینه در داخل سینه انجام میشود. جراحی سینه یکی از شایع ترین جراحی های زیبایی در دنیا بوده که بسیاری از افراد از نتایج آن رضایت دارند. بسیاری از خانم ها با انجام دادن این جراحی سینه رضایت بیشتری از اندام خود به دست می آورند و در این راستا به دیگران نیز انجام پروتز سینه را توصیه می کنند. در موارد زیر شرایط مناسبی که می توان جراحی پروتز سینه انجام داد را ذکر می کنیم.

از دست رفتن به تمام و یا بخشی از سینه به دلیل بیماری هایی مانند سرطان

نور بودن سینه ها یا شکل ور طبیعی و نامتقارن به طور مادرزادی

داشتن تنها یک سینه به طور مادرزادی

کوچک بودن بیش از حد سینه به دلیل ژنتیک و یا هورمون

افتادگی زیاد سینه به دلیل شرایطی مانند بارداری افزایش سن کاهش وزن و شیردهی

معرفی خدمات دکتر رقیه جلیلی فوق تخصص جراجی پستان

هدف جراحی زیبایی سینه

امروزه با توجه به تکنیک های پیشرفته روز دنیا جراحی های زیبایی زیادی مانند جراحی سینه یا ماموپلاستی و جراحی ترمیمی سینه انجام میشود. اینگونه جراحی‌های زیبایی سینه با هدف ایجاد ظاهر بهتر و رفع معایب سینه توسط دکتر جلیلی فوق تخصص جراحی پستان با تجربه و دانش بالا در این زمینه صورت می‌گیرد. امروزه برای انجام جراحی های زیبایی می بایست به دنبال بهترین دکتر فوق تخصص جراحی سینه  بود. دکتر جلیلی به عنوان دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران در راستای ارائه خدمات درمانی و جراحی زیبایی سینه فعالیت می کند. در بین عمل های جراحی زیبایی، پروتز سینه یکی از پرطرفدارترین باشد. دلایل مختلفی وجود دارد که خانم ها به این عمل زیبایی سینه روی می آورند. عدم رشد کافی و یا کوچک بودن آنها در بعضی سینه ها و یا ناهنجاری هایی که در آن ها رخ می دهد باعث شکایت بسیاری از افراد شده است.

  

مزیت جراحی زیبایی سینه

معرفی خدمات دکتر رقیه جلیلی فوق تخصص جراجی پستان

برخی افراد دیگر نیز به دلیل افزایش سن به فکر راه چاره برای تغییر فرم سینه های خود هستند. ایمپلنت هایی که زیر و یا روی عضله سینه قرار می گیرد باعث تغییر فرم سینه و رفع معایب آن می شود. یکی دیگر از روش های تغییر فرم سینه تزریق چربی بوده که با مزیت عدم برش و خونریزی انجام می شود. اما این جراحی زیبایی علاوه بر مزیت معایبی نیز دارد. اولین معایب این جراحی این است که افرادی می‌توانند این جراحی را انجام دهند که ذخیره چربی مناسبی داشته باشند. دومین معایب این عمل جذب شدن ۵۰ تا ۷۰ درصد چربی پس از تزریق می باشد و نیاز به تکرار تزریق چربی دارد. در مواردی دیگر ممکن است خانم ها از سایز بزرگ سینه های خود ناراضی باشند. این شرایط مشکلاتی مانند درد گردن، درد سینه، حساسیت های پوستی و خارش را به همراه دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایید  : www. drjaliliroghieh.com

معرفی خدمات دکتر رقیه جلیلی فوق تخصص جراجی پستان

 

برچسب ها: جراحی زیبایی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
پرسپولیس قهرمان لیگ بیست و سوم title
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) در ورزشگاه آزادی برگزار شد. و پرسپولیس قهرمان شد
لحظه بالا بردن جام و جشن قهرمانی پرسپولیس + ویدیو title
پرسپولیس در هفته ۳۰ و پایانی لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر از سد مس رفسنجان گذشت و با یک اختلاف امتیاز قهرمان شد.
پرسپولیس قهرمان لیگ بیست‌وسوم شد title
پرسپولیس با تک گل گئورگی گولسیانی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید.
وضعیت خواننده جوانی که در اتوبان نیایش تصاذف کرد چگونه است؟ title
سومین عمل جراحی حامیم با موفقیت انجام شد و گروه پزشکان متخصص با تلاشی سه ساعته در اتاق عمل، اخبار امیدوارکننده‌ای از روند درمانی «حامیم» را به خانواده او منتقل کرده‌اند.
پیدا کردن طلا و جواهرات باستانی از تپه ۲۰۰۰ساله title
باستان‌شناسان جواهرات، طلا، نوک نیزه و یک آینه بزرگ برنزی را از تپه‌های تقریباً ۲۰۰۰ ساله در منطقه ترکستان در جنوب قزاقستان کشف کردند.
ژست عاشقانه بازیگر و همسر جانش! title
عکس عاشقانه و جدید نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در اکران نمایش خارشتر پربازدید شد.
بازی مافیا به خاطر یک دختر رنگ خون گرفت title
پسر جوان که در جریان بازی مافیا به خاطر یک دختر همبازی‌اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
برگزیده
امام خامنه‌ای:وقت مجلس مصروف مسابقات بی‌فایده رسانه‌ای نشود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی به دوازدهمین دوره مجلس تأکید کردند: در خود مجلس مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد.
رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی چه مطالبی بیان فرمودند؟ title
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی
۲۰ جانشین احتمالی رئیسی چه کسانی هستند؟ title
در پی شهادت رئیس جمهور در اتفاقی نادر دوره ریاست جمهوری در ایران نا تمام ماند تا با برگزاری انتخابات زودهنگام سکاندار قوه اجرایی کشور مشخص شود
وداع تاریخی خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید title
خراسان جنوبی امروز تمام قد برای وداع با یار دیرینش به میدان آمدند تا در تاریخ ثبت شود این حضور و شکوه برای همیشه.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.