کد خبر: ۱۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
ثبت‌نام سفر‌های زیارتی به عتبات تا پایان بهمن‌ماه در حال انجام است و هزینه این سفر‌ها که برای این دوره اعلام شده بود، با توجه به نوسان نرخ دلار دوباره گران شد.

سفر عتبات باز هم گران شد

مخاطب ۲۴،سفر‌های زیارتی به عتبات که قرار بود تا پایان بهمن‌ماه با قیمت اعلام شده، انجام شود، دوباره گران شد و برخی از زائران که برای سفر به عتبات در پایان بهمن برنامه‌ریزی کرده بودند، اکنون باید مبلغی بیش‌تر برای اعزام به عتبات بپردازند.

 

به گزارش فارس، سفر‌های زیارتی به عتبات که قرار بود تا پایان بهمن‌ماه با قیمت اعلام شده، انجام شود، دوباره گران شد و برخی از زائران که برای سفر به عتبات در پایان بهمن برنامه‌ریزی کرده بودند، اکنون باید مبلغی بیش‌تر برای اعزام به عتبات بپردازند.

البته در روز‌های گذشته سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت از اختصاص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی به سفر عتبات خبر داده بود و انتظار می‌رفت که هزینه این سفر‌ها با اعمال چنین مصوبه‌ای کاهش یابد. اما اکنون با محقق نشدن این امر، هزینه سفر عتبات بالاتر هم رفته است و خبری از کاهش هزینه‌ها نیست.

 

ماه‌های رجب و شعبان از ایام مناسبتی هستند که بسیاری از ایرانیان هم به عتبات مشرف می‌شوند و همین مناسبتی بودن ایام و البته بالارفتن نرخ ارز موجب افزایش هزینه سفر عتبات شده است. چرا که دفاتر زیارتی برای تأمین ارز مورد نیاز سفر عتبات باید ارز متشکل یا حتی ارز با نرخ بازار آزاد تهیه کنند

 

منبع فارس

برچسب ها: سفر بلیت
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
خانم مجری سیتیزن امریکا از ایران رفت؟ title
ژیلا صادقی، مجری پرحاشیه صداوسیما که در ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی بود، به تازگی یک استوری عجیب و متفاوت منتشر کرد.
ارتباط استفاده از سیگار الکتریکی با صرف وقت در رسانه‌های اجتماعی title
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکان و نوجوانانی که هفت ساعت یا بیشتر در روز از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، دو برابر با خطر بیشتر مصرف سیگار سنتی یا سیگار الکترونیکی یا هر دو مواجهند.
اجرام مرموز در فضا که از وجود حیات فرازمینی حکایت دارند title
ستاره شناسان اجرامی مرموز را در فضا رصد کرده اند که احتمال می‌دهند نشانه وجود حیات در آنجا باشد.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
برگزیده
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.