کد خبر: ۱۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
پس از خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی منتشر کرده است.

کامنت عجیب کنعانی برای کی‌روش

به گزارش مخاطب ۲۴:ظهر امروز بود که کارلوس کی روش، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد. سرمربی پرتغالی در پایان این پست، با انتشار متنی که رنگ و بوی جدایی می‌داد، نوشت: از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده.

هر چند که کی روش در متنی که به اشتراک گذاشته صراحتا از جدایی خود خبر نداده، اما مشخصا منظور او از جملات منتشر شده، پایان همکاری با فدراسیون فوتبال ایران است، بخصوص اینکه در هفته‌های گذشته نیز شایعات زیادی درباره حضور او روی نیمکت تیم ملی قطر به گوش می‌رسید.

با این حال، پست اینستاگرامی کی روش با یک حاشیه جالب توجه همراه شده است. حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی که در رقابت‌های جام جهانی تنها ۴۵ دقیقه و در نیمه دوم دیدار با انگلیس به میدان رفت، واکنش عجیبی به پست CQ داشت.

کنعانی زادگان که در ۱۱ دیدار از مراحل دوم و سوم مقدماتی جام جهانی و به همراه شجاع خلیل زاده ترکیب خط دفاعی را تشکیل داده بودند، سهم چندانی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نداشتند. شجاع در هر سه دیدار روی نیمکت نشسته بود و کنعانی نیز فقط در نیمه دوم دیدار برابر سه شیر‌ها فرصت بازی را به دست آورد.

در واقع، این دو مدافع از حامیان اصلی دراگان اسکوچیچ به شمار می‌رفتند و حتی پس از حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی، شایعاتی مبنی بر احتمال کنار گذاشته شدن شجاع و کنعانی نیز به گوش می‌رسید که این اتفاق رخ نداد، اما با وجود اینکه این دو مدافع جزو ارکان اصلی تیم اسکوچیچ بودند و حالا و پس از خداحافظی تلویحی کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان نیز با انتشار کامنتی، سرمربی پرتغالی را به خیانت متهم کرده است. مدافع تیم الاهلی قطر زیر پست کی روش نوشته است: تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع.

پس از پایان رقابت‌های جام جهانی، کنعانی و خلیل زاده حسابی از سرمربی تیم ملی دلخور بودند چرا که به دلیل انجام بازی‌های متعدد در ترکیب تیم ملی، حضور در جام جهانی را حق خود می‌دانستند، اما کی روش ترجیح داد تا از سیدمجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاعی استفاده کند و کنعانی نیز پس از اطمینان از جدایی سرمربی تیم ملی، اینگونه او را به خیانت متهم کرده است.

برچسب ها: کارلوس کی روش
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.