کد خبر: ۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
روحانی دست برتر را در دومین مناظره
علی صوفی درخصوص دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی دست برتر را در این مناظره داشتند. ایشان نسبت به مناظره هفته گذشته، بهتر ظاهر شدند. وقت خود را مدیریت کردند و اجازه مدیریت شدن را به دیگر نامزدها ندادند.


Related image

روحانی  موانع را بیان کرد

او با بیان اینکه بیشتر وقت روحانی در مناظره قبلی در پاسخگویی به اتهامات محمدباقر قالیباف سپری شد، اظهار داشت: ما در هفته گذشته، انتظار داشتیم که رییس جمهور از عملکرد خود و دولت یازدهم دفاع کند و مقداری وضعیت گذشته را بیان کند و بگوید چه چیزی را تحویل گرفت و اکنون وضعیت چه شده است. موانع را بیان کند و با بیان برنامه‌های آتی خود به مردم امید بدهد. با این حال، ایشان در مناظره امروز این کار را کرد. 

جهانگیری بر مواضع اصلاح‌طلبانه‌اش ایستاد

وزیر تعاون دولت اصلاحات درخصوص عملکرد اسحاق جهانگیری هم تصریح کرد: آقای جهانگیری در مناظره قبلی به عنوان پدیده ظاهر شد. او در این مناظره هم خط اصلاح‌طلبی‌اش را استمرار بخشید و بر مواضع اصلاح‌طلبانه‌اش هم ایستاد و از عملکرد جریان اصلاحات و دولت آقای خاتمی اسم برد و از عملکرد دولت یازدهم دفاع کرد.

صوفی افزود: آقای جهانگیری نگاه به آینده هم داشت و تهدیداتی که ممکن است کشور با آن روبه‌رو باشد را تشریح کرد. در کل می‌توان عملکرد ایشان را هم خوب دانست.

قالیباف و رئیسی برنامه‌ای برای دستیابی به آرزوهایشان نداشتند

او در رابطه با عملکرد محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رئیسی هم خاطرنشان کرد: ضعف طرف مقابل این است که آنها اهدافی در قالب آرزو عنوان می‌کنند که بلندپروازنه هم است اما برنامه‌ای برای دستیابی به آن آرزوها و اهداف را تشریح نمی‌کنند. از آنها چندین بار سوال شد که برنامه‌ای برای دستیبابی به اهداف اعلامی‌شان بیان کنند ولی پاسخی برای آن نداشتند.

سخنان قالیباف و رئیسی برنامه نیست، شعار است

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه سخنان قالیباف و رئیسی با برنامه نیست بلکه شعار است، ابراز داشت: آقای روحانی برخلاف آن افراد، گفت ما عمل می‌کنیم و بعد سخن می‌گوییم نه آنکه شعار بدهیم ولی سپس نتوانیم عمل کنیم. آقای روحانی این ضعف آنها را دید و پاسخ‌شان را داد.

اصولگرایان دست‌شان در داشتن برنامه خالی است

صوفی با بیان اینکه از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری این توقع وجود دارد که در کنار شعار دادن، برنامه هم ارائه بدهند، عنوان کرد: کاندیداها باید خط مشی و بایدها و نبایدهایشان را هم تشریح کنند. این مساله می‌تواند برگه برنده آنها باشد در حالی که به نظر می‌آید اصولگرایان در این باره دست‌شان خالی است.

با شعار دادن نمی‌توان رئیس جمهور شد

او با بیان اینکه با شعار دادن نمی‌توان رئیس جمهور شد، یادآور شد: حمله کردن به این و آن کافی نیست. می‌خواهند رئیس‌جمهور را ضعیف نشان بدهند، خب این مساله کافی نیست. باید در کنار آن، برنامه هم داد و راهکار ارائه داد. مردم باید آگاه باشند.

بعید است قالیباف با این راه اقبالی کسب کند

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: آقای قالیباف باید بداند که با این راهی که در حال پیمودن است بعید است اقبالی کسب کند.

برچسب ها: دولت صلاح‌طلبی‌
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دلیل سفید شدن مو‌ها چیست؟ title
از زمان‌های قدیم تا به امروز این باور وجود دارد که کندن مو‌های سفید باعث زیاد شدن آن‌ها می‌شود، اما این فرضیه تا چه حد درست است.
سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد title
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود سعید آقاخانی از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز title
برای انتخاب ظرف مورد نیاز برای پخت غذا باید به امکان تمیز کردن و شست‌وشوی ظرف دقت شود، زیرا اگر ظرف از نظر فیزیکی به گونه‌ای باشد که نتوان خوب آن را تمیز کرد و موجب تجمع باکتر‌های و میکروب‌ها شود، موجب بیماری روده‌ای می‌شود.
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
برگزیده
رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم title
رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آن‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.