کد خبر: ۱۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
اسماعیل صدیق گفت: عدم رعایت حجاب اسلامی در واحد‌های صنفی، منجر به نارضایتی مسئولان استانی و تذکر آن‌ها از تریبون‌های رسمی شده است؛ لذا اخطار به کسبه از طریق بازرسان اتحادیه‌ها اعلام شد.

رئیس اتحادیه پوشاک کرج: حجاب رعایت نشود، واحد صنفی را پلمپ می‌کنیم

مخاطب ۲۴، رئیس اتحادیه پوشاک کرج با عنوان اینکه برخی از بانوان فروشنده، پوشش مناسبی در محل کسب و کار خود ندارند گفت: این موضوع منجربه نارضایتی مسئولان استان شده است لذا به مدیرانِ مجتمع‌های تجاری تذکر دادیم که اگر مشکل بی‌حجابی توسط اصناف حل نشود، واحد صنفی را پلمپ می‌کنیم.

 


به گزارش ایلنا، اسماعیل صدیق با تاکید بر رعایت قوانین صنفی در محل کسب و کار، اظهار داشت: واحد‌های صنفی تحت نظارت اماکن عمومی قرار دارند و هر واحد صنفی که در سطح شهر مشغول فعالیت است، برای دریافت جواز کسب، تعهداتی داده است که ملزم به رعایت آن‌ها هستند.
وی با عنوان اینکه بعد از ناآرامی‌های اخیر، تعدادی از بانوان فروشنده، پوشش مناسبی در محل کسب و کار خود ندارند، افزود: در بین قوانین صنفی، رعایت شئونات اسلامی نیز ذکر شده و کسبه با توجه به تعهداتی که دارند باید حجاب خود را رعایت کنند.

صدیق گفت: عدم رعایت حجاب اسلامی در واحد‌های صنفی، منجر به نارضایتی مسئولان استانی و تذکر آن‌ها از تریبون‌های رسمی شده است؛ لذا اخطار به کسبه از طریق بازرسان اتحادیه‌ها اعلام شد.

رئیس اتحادیه پوشاک کرج ادامه داد: طی چندین بازدید که از مجتمع‌های تجاری در سطح کرج صورت گرفت، عدم رعایت حجاب اسلامی به تعداد و دفعات زیادی، مشاهده شده است.

وی از برگزاری جلسه با مدیران مجتمع‌های تجاری کرج برای ابلاغ اخطار به فروشندگان بی‌حجاب یاد کرد و اذعان داشت: هدف مسئولان بر این است که مشکل بی‌حجابی توسط خود اصناف حل شود و منجر به رفتار قهری، دخالت قضایی و پلمپ محل کسب و کار نشود.
وی گفت: تا کنون هیچ واحد صنفی در کرج به دلیل بی‌حجابی، پلمپ نشده، اما اگر تذکرات ما را جدی نگیرند، مجبور به این اتفاق خواهیم شد.

نماینده اتاق اصناف در کارگروه عفاف و حجاب استان البرز، اظهار کرد: قرارگاه عفاف و حجاب حدود ۶ ماه در استان البرز تشکیل شده و جلسات کارگروه با حضور استاندار البرز برگزار و تاکید می‌شود که اصناف، پیشقدم شوند و رعایت کنند که مشکل بی‌حجابی کسبه در بحث جرائم به دادستانی و اماکن نرسد.
منبع ایلنا

برچسب ها: حجاب پلمب
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
خانم مجری سیتیزن امریکا از ایران رفت؟ title
ژیلا صادقی، مجری پرحاشیه صداوسیما که در ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی بود، به تازگی یک استوری عجیب و متفاوت منتشر کرد.
ارتباط استفاده از سیگار الکتریکی با صرف وقت در رسانه‌های اجتماعی title
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکان و نوجوانانی که هفت ساعت یا بیشتر در روز از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، دو برابر با خطر بیشتر مصرف سیگار سنتی یا سیگار الکترونیکی یا هر دو مواجهند.
اجرام مرموز در فضا که از وجود حیات فرازمینی حکایت دارند title
ستاره شناسان اجرامی مرموز را در فضا رصد کرده اند که احتمال می‌دهند نشانه وجود حیات در آنجا باشد.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
برگزیده
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.