کد خبر: ۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
دکتر روحانی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) حاج سعید سیاح طاهری:
رییس جمهوری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) سردار حاج سعید سیاح طاهری، با تجلیل از شهدای مدافع حرم تاکید کرد: کسانی که عمر خود را برای جهاد در راه خدا سپری کرده اند، مدافعان مرزهای ایمان هستند.

<%title%>

سایت تدابیر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه با حضور در منزل شهید حاج سیاح طاهری ضمن دیدار صمیمی با خانواده این شهید والامقام، گفت: خداوند به اندازه صبوری و دلتنگی های خانواده شهدا برای عزیزانشان، به آنان اجر و پاداش می دهد.

رییس جمهوری با تجلیل از مجاهدت ها و فداکاری های شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم آنان، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم و کسانی که در برابر گروههای تکفیری و تروریستی مبارزه می کنند، برای دفاع از جان و حیثیت مسلمانان و کشورهای اسلامی، از جان، مال و خانواده خود گذشته اند که این بسیار ارزشمند است.

دکتر روحانی اظهار امیدواری کرد "بتوانیم راه و اهداف شهدا را دنبال کرده و ادامه دهیم و در پایان مسیر سعادت و فیض شهادت، نصیبمان گردد."

همسر و فرزندان شهید سیاح طاهری نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از توجه و اهمیت رییس جمهوری برای دیدار مستمر با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برای وی و سایر مسوولان در دولت تدبیر و امید آرزوی موفقیت در خدمت به مردم و محرومان کردند.

شهید حاج سعید سیاح طاهری که در مبارزات ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی و پس از پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور، از جمله غائله ضدانقلاب در کردستان و خط التقاط و فتنه منافقین، مشارکتی فعال داشت، در طول 8 سال دفاع مقدس نیز در مسئولیت فرماندهی رده‌های مختلف رزمی در جبهه‌های مختلف حضور یافت و بارها در عملیات‌های مختلف مجروح گردید.آن شهید عزیز در یکی از این عملیات، با اهدای یک چشم خود به افتخار جانبازی 70% نائل آمد.

شهید سیاح طاهری که پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بویژه در بین جوانان با روحیه ای پرتلاش و خستگی ناپذیر حضوری فعال و تاثیر گذار داشت،  برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در مسئولیت مستشاری به صف مجاهدان علیه گروههای تروریستی و تکفیری در سوریه پیوست و سرانجام در روز ٢٣ دی ماه سال ٩٤ به فیض شهادت نائل آمد.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده این شهید والامقام تقدیم شد.


آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.