با احیاء و بومی سازی تجهیزات صورت گرفت
به همت تلاشگران مدیریتهای راه آهن و ترابری و سفارشات و کنترل کالای ذوب آهن اصفهان، جارینگهای پیستون لوکوموتیو TGM ۶ با صرفه اقتصادی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در این شرکت احیاء و بومی سازی شد.
مدیریت شرکت فولاد مبارکه تلاش کرده است تا ضمن شناخت عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان مثل دانش، توانایی، انگیزش و رفتار کارکنان، در راستای افزایش بهرهوری و تقویت این عامل حیاتی، نظامها و برنامههایی را طراحی و اجرا کند. ازاینرو افزایش شاخص بهرهوری سرمایههای انسانی جزو اصلیترین اهداف و سیاستهای کلان شرکت است.
مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه با محوریت روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، روز یکشنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۱ در محل مجموعه فرهنگی- ورزشی فردوس گرد هم آمدند تا در فضایی کاملا صمیمی، نقاط قوت و قابلبهبود در حوزه هماهنگی و ارتباط میانگروهی، همافزایی، انسجام، همدلی و همراستایی هرچه بیشتر برای تحقق اهداف کلان گروه و ارتقای برند سازمانی را مورد بررسی قرار دهند.
رویداد «کیش اینوکس ۲۰۲۲» متشکل از چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایهگذاری کشور و نهمین نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک، بیمه و خصوصیسازی، روز دوشنبه ۲۵ مهرماه با حضور رئیسکل سازمان خصوصیسازی، رئیسکل بیمه مرکزی، سرپرست شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دستیار و مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیران کشوری و سیاستگذاران این حوزه گشایش یافت.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: حملات سایبری گسترده به فولاد مبارکه و شرکتهای زیرمجموعه، جزو حملات بزرگ سایبری در جهان بود.
پروژه نوسازی خط گالوانیزه شرکت فولاد مبارکه با هدف تولید محصولات کیفی و باصرفه اقتصادی از اول مردادماه سال جاری همزمان با تعمیرات برنامهریزیشده این خط آغاز شد و با استفاده از ظرفیت و توان شرکتهای داخلی پس از 12 هزار و 300 نفر روز تلاش بیوقفه، در شانزدهم مهرماه با موفقیت مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
محمد صدری، مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان:
مدیر کیفیت فراگیر شرکت با بیان این که استانداردهای ۲۲۶۶۹ انواع ریل، ۳۲۷۷ انواع تیرآهن بال باریک شیب دار و ۱۷۹۱ و ۱۶۳۴۸ انواع تیرآهن بال نیم پهن موازی برای تولید این محصولات در ذوب آهن اصفهان رعایت می شود.
به همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان رکورد تولید شش ماهه چدن مذاب با تولید یک میلیون و ۴۹۴ هزار و ۲۷۰ تن در این مجتمع عظیم صنعتی به ثبت رسید.
مدیر بازاریابی و صادرات ذوب آهن اصفهان عنوان کرد :
محمد نورانیان راد مدیر بازاریابی و صادرات ذوب آهن اصفهان در مصاحبه ای که به مناسبت بیست و نهم مهر ماه، روز ملی صادرات انجام شد با تاکید بر اهمیت صادرات به عنوان موتور محرک توسعه اقتصادی و رمز بقای کشورها در بازارهای جهانی به تشریح عملکرد صادرات این شرکت طی دو سال اخیر پرداخت.
با تولید این نوع از فولاد(stainless steel)در فولاد مبارکه، ایران به جمع تولیدکنندگان این فولاد خاص در جهان پیوست