کد خبر: ۴۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
در آخرین روز برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش صورت گرفت:
مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به ظرفیت و توانمندی تخصصی شعب این بانک در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، بر آمادگی این مجموعه برای توسعه و تعمیق همکاری با فعالان این صنعت استراتژیک کشور تاکید کرد.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت:دکتر هادی اخلاقی فیض آثار به همراه حمیدرضا شریفیان نایب رییس هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانک روز شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه با هدف تحکیم روابط و معرفی آخرین خدمات بانک تجارت به مشتریان، در غرفه فعالان این صنعت ارزش آفرین کشور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حاضر و با مدیران ارشد آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه در دیدار با مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، پتروپارس، مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، فاتح صنعت، پتروشیمی جم، پتروسازه مبین، هلدینگ شستان، پتروشیمی تدبیر، نفت و گاز پارسیان انرژی دانا و شرکت OIEC با اشاره به تخصص و توانمندی حرفه‌ای مجموعه شعب و کارشناسان این بانک در حوزه انرژی گفت: بانک تجارت با بیش از چهار دهه تجربه و همراهی با صنعت نفت و پتروشیمی کشور، آشنا و مسلط به جزئیات فعالیت هریک از بازیگران فرایند‌های عملیاتی این صنعت بوده و این تجربه و تخصص به‌همراه ظرفیت‌های بانکی و مالی بانک تجارت به‌صورت تمام قد در خدمت توسعه و پیشرفت شرکت‌های نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش کشور است.

دکتر اخلاقی در این دیدار‌ها با اشاره به ارائه راهکار‌های نوین مالی از جمله «تأمین مالی زنجیره تأمین» و همچنین طراحی محصولات نو همچون «تأمین‌نو»، «کسب‌نو» و «کالانو» توسط بانک تجارت تاکید کرد: محصولات بانک تجارت با نگاهی جامع، متناسب با دغدغه‌ها و نیاز‌های ذینفعان صنایع گوناگون به‌ویژه صنعت نفت و مشتقات آن طراحی شده و فعالان صنایع گوناگون می‌توانند بر اساس به‌منظور پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای خود از این خدمات بهره‌مند شوند.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش از روز‌های چهارشنبه نوزدهم لغایت شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور فعالان و این صنعت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و بانک تجارت نیز در سالن ۴۴ B پذیرای مدیران، فعالان و بازدیدکنندگان این صنایع بود.

برچسب ها: بانک تجارت
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
یوتیوب حساب وزارت امور خارجه را بست title
در نمایش دیگری از تناقض واقعیات آزادی بیان غربی با آنچه ادعا می‌کنند، حساب یوتیوب وزارت امور خارجه کشورمان مدتی پس از انتشار ویدئویی به زبان انگلیسی با عنوان «مقاومت، تنها گزینه فلسطین»، به بهانه نقض مقررات یوتیوب، حذف گردید.
۱۸ ورزشکار خانم محبوس در آتش‌سوزی یک باشگاه ورزشی title
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۱۸ زن محبوس در یک باشگاه ورزشی واقع در خیابان «خاقانی» اصفهان از دام حریق نجات یافتند.
افزایش سکته مغزی در بین جوانان آمریکایی title
داده‌های جدید دولت آمریکا نشان می‌دهد میزان سکته مغزی در آمریکایی‌های زیر ۶۵ سال بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۲ حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.
باورنکردنی! صدر جدول قرمز شد| پرسپولیس ۴ - استقلال خوزستان ۳ title
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که از نتیجه نیمه اول برابر استقلال خوزستان عصبانی بودند علیه برخی بازیکنان شعار دادند.
فیلم/ علی اکبر صالحی: شهید امیرعبداللهیان مثل فرزندم بود title
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم بود که در گذشته دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی از دوره ریاست علی لاریجانی تا دوره ریاست محمدباقر قالیباف بوده‌است
امروز اتفاق می افتد: به رسمیت شناختن فلسطین توسط سه کشور اروپایی title
«سیمون هریس» نخست‌وزیر ایرلند گفت: امروز ایرلند، نروژ و اسپانیا اعلام می‌کنند که کشور فلسطین را به‌رسمیت می‌شناسند.
خانم مجری سیتیزن امریکا از ایران رفت؟ title
ژیلا صادقی، مجری پرحاشیه صداوسیما که در ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی بود، به تازگی یک استوری عجیب و متفاوت منتشر کرد.
برگزیده
امام خامنه‌ای:وقت مجلس مصروف مسابقات بی‌فایده رسانه‌ای نشود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی به دوازدهمین دوره مجلس تأکید کردند: در خود مجلس مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد.
رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی چه مطالبی بیان فرمودند؟ title
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی
وداع تاریخی خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید title
خراسان جنوبی امروز تمام قد برای وداع با یار دیرینش به میدان آمدند تا در تاریخ ثبت شود این حضور و شکوه برای همیشه.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.