کد خبر: ۴۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
در راستای ارتقای سطح تعاملات بانک توسعه تعاون استان البرز و شرکت شهرک صنعتی بهارستان کرج، جلسه هماهنگی برگزار شد و دوطرف با بررسی زمینه‌های مشترک و ظرفیت‌های بالقوه موجود، بر لزوم توسعه سطح همکاری‌ها و تعاملات تاکید کردند.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ علی غیاثی مدیر استان در جلسه‌ای که به میزبانی مدیرعامل شهرک صنعتی بهارستان کرج برگزار شد، اظهار کرد: بانک توسعه تعاون همواره دیدگاه مثبت و مطلوبی نسبت به شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی داشته و از این رو با توجه به پتانسیل ارائه خدمات مطلوب بانک در حوزه‌های مختلف با تکیه بر پشتوانه قوی نیروی انسانی جوان و سیستم‌های نرم افزاری به روز مالی و اعتباری این آمادگی وجود دارد تا علاوه بر جذب حداکثری شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی فعال، هرگونه خدمات مالی و اعتباری مورد نیاز صاحبان سرمایه در کلیه زمینه‌ها را ارائه دهیم.

غیاثی ارتقای تعاملات و ارتباطات فی مابین بانک و شرکت شهرک‌های صنعتی را بسیار مهم دانست واعلام کرد: ایجاد تعامل مثبت مجموعه مدیریت بانک در استان و مدیران شهرک‌های صنعتی سبب بهتر شناساندن بانک و خدمات قابل ارائه به تولیدکنندگان است که در این خصوص با توجه به اینکه شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی با مجموعه گسترده‌ای از بانک‌ها مواجه هستند، می‌تواند سبب شناسایی ظرفیت عظیم بانک توسعه تعاون در قیاس با سایر بانک‌ها شود که به عنوان یک مولتی بانک در کلیه حوزه‌های اقتصادی و برنامه‌های حمایتی کشورعملکرد درخشانی داشته و پکیج کاملی از خدمات و پتانسیل مطلوب بانک را در اختیار آن‌ها قرار داده تا در ابتدا شاهد کاهش دغدغه صاحبان سرمایه و تولیدکنندگان و در ادامه حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان باشیم.

وی همچنین انعقاد تفاهم نامه‌های متعدد بین بانک و شرکت شهرک‌ها در سطح ملی را از دیگر مصادیق تمایل بانک به حمایت از شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی مستقر در شهرک‌های صنعتی دانست وگفت: تفاهم نامه‌های منعقده زمینه ساز مطلوبی برای ارتقای سطح تعاملات و شناسایی ظرفیت طرفین در راستای حمایت از شرکت‌های صنعتی و تولیدی و افزایش قدرت رقابت پذیری آن‌ها دارد و این امکان برای مجموعه مدیریت شرکت شهرک‌ها فراهم میباشد تا با استناد به مواد و مصوبات این تفاهم نامه‌ها به عنوان پل ارتباطی فی مابین بانک و تولید کنددگان به ایفای نقش سازنده بپردازند تا در نهایت شاهد حمایت حداکثری از بخش تولید و اشتغال استان باشیم.

مدیر شعب البرز جایگاه مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی در ایجاد ارتباط پایدار مابین بانک و شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی مستقر در شرک‌ها را بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد: چنانچه مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی در سطح استان از ظرفیت با القوه خود در ایجاد ارتباط سازنده مابین بانک و شرکت‌ها استفاده نمایند، این ظرفیت وجود دارد تا بانک توسعه تعاون نیز به لحاظ بهره گیری از ابزار متعدد خدمات رسانی و حمایتی خود از جمله منابع صندوق توسعه ملی، تسهیلات تبصره ۱۸ و تفاهم نامه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف، حمایت جدی و قدرتمندی از توان تولیدی و رقابتی شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی انجام داده و همواره به عنوان شریکی قابل اعتماد و در دسترس در کنار مشتریان و تولیدکنندگان قرار گرفته و در زمان نیاز و همچون سنوات قبل در حساسترین شرایط بهترین عملکرد و حمایت را از آن‌ها داشته باشد.

در ادامه گل محمدی مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی بهارستان کرج نیز با تاکید بر لزوم گسترش همکاری‌های فی مابین اظهار کرد: بانک توسعه تعاون همواره به خوشنامی معروف بوده و این مهم طی جلسات مختلف استانی و در سطوح مختلف به کرات مطرح شده که این موضوع سبب علاقه مدیران شهرک‌های صنعتی به ارتقاء سطح تعاملات با این بانک شده و چنانچه بانک برنامه ریزی در جهت ارتباط حداکثری و ایجاد تعامل مطلوب با شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی مطرح نماید این اراده در مدیریت شهرک‌ها وجود دارد که از تمام توان خود در زمینه حمایت از بانک و زمینه سازی ایجاد ارتباط با شرکت‌های فعال استفاده نموده تا شاهد افزایش توان تولید و ایجاد اشتغال شرکت‌های مورد اشاره باشیم.

گفتنی است در حاشیه این جلسه و بازدید که با همراهی سیفی معاون اعتباری و حقوقی، معدنی پور رئیس شعبه هشتگرد و امامی کارشناس بازاریابی استان صورت پذیرفت، از شرکت ماهان بتن فرزانگان ساوجبلاغ که با ۱۹۰ نفر نیروی کار در زمینه تولید پایه‌های بتنی انتقال نیرو و سایر محصولات بتنی مربوط به راهسازی فعالیت می‌کند نیز بازدید بعمل آمده و مقرر شد با افتتاح حساب نزد شعب بانک به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون بپیوندد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کاهش شدید قیمت خودرو‌های چینی بدلیل حادثه اتوبان قم + فیلم title
سقوط قیمت خودرو‌های چینی در پی انتشار فیلمی از زمان شکسته شدن اکسل خودرو ام وی ام x۵۵ پرو شرکت مدیران خودرو و واژگونی در اتوبان کاشان قم
تفاوت کرم مرطوب کننده و آبرسان چیست؟ title
کرم‌های مرطوب کننده، یک لایه چربی روی پوست ایجاد می‌کنند و به صورت سطحی رطوبت و آب زیر پوست را مسدود کرده و آن را نرم ترمی‌کنند. اما کرم آبرسان‌ها به صورت عمیق تری آب و رطوبت را از هوا و پوست، جذب سلول‌های پوستی می‌کنند که موجب افزایش آب و رطوبت پوست می‌شوند. دیگرتفاوت آن‌ها با هر نوع سرم، ژل و کرمی در ساختار، نحوه استفاده و اثری که بر پوست صورت می‌گذارند است. مهم است که بدانیم آن‌ها بسیار متفاوت عمل می‌کنند، زیرا آنچه انتخاب می‌کنید می‌تواند سلامت پوست شما را بهبود ببخشد یا از بین ببرد.
نه خیانتی در کار بود نه سقط بچه‌ای title
همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»
فروش اسکناس‌های ایرانی با قیمت نجومی در «آمازون» title
بازار فروش اسکناس‌های نو در فروشگاه اینترنتی آمازون داغ است.
۶ ضرر نوشیدن قهوه با معده خالی title
نوشیدن قهوه در اوایل صبح ایده خوبی نیست؛ زیرا ترشح کورتیزول یا هورمون استرس را تشدید می‌کند و سبب تغییرات خلقی و اضطراب می‌شود.
اسکرین شات گرفتن یواشکی در واتس اپ ممنوع شد! title
هدف از این ویژگی در واتساپ، جلوگیری از به اشتراک گذاری تصاویر صاحب پروفایل توسط افراد دارای سوءنیت بدون رضایت صاحب آن بود. با این حال، اسکرین شات، گزینه مذکور را دور زد.
جزییاتی جدید از قتل شهردار منطقه ۵ شیراز title
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه ۵ شیراز را ارایه کرد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.