اشتباهات وحشتناک داور بازی پرسپولیس

اشتباهات وحشتناک داور بازی پرسپولیس

مخاطب24:شروع بازی هوادار - پرسپولیس با یک صحنه مشکوک همراه بود. جایی که مهدی ترابی با فرار سریع السیر خود از مرتضی منصوری، مدافع هوادار گذشت و به شکلی مشکوک سرنگون شد.

بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند که در این صحنه مدافع سفیدپوش به وضوح با حرکت پای خود ترابی را سرنگون کرده و از سوی دیگر هواداری‌ها اعتقاد داشتند ضربه در حدی نبوده که داور اعلام پنالتی کند.

اما به هر حال علی صفایی، داور بازی، در سوت خود دمید و در دقیقه ۳ یک پنالتی گرفت که تاکنون نتیجه بازی را رقم زده و پرسپولیس را به فینال برده است.

مچنین در دقیقه ۳۴ مسابقه نیز در پی برخورد مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدجواد محمدی داور بار دیگر در سوت خود دمید و این‌بار یک پنالتی به سود هوادار اعلام کرد که البته این ضربه توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

همچنین در ثانیه‌های پایانی نیمه اول نیز در صحنه‌ای پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و ثانیه‌هایی بعد، پرداخت موفق شد توسط سعید صادقی به گل سوم برسد که این گل مردود اعلام شد.

در نیمه دوم نیز در صحنه‌ای جنجالی و مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس، علی صفایی هند مدافع پرسپولیس را اعلام کرد تا شاگردان الهامی از روی نقطه پنالتی گل اول خود را به ثمر برسانند.

کارشناسان داوری در همین خصوص نظرات خود را ابراز کرده‌اند که در ادامه می‌خوانیم: