کد خبر: ۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
اخبار بازی ایران انگلیس جام جهانی ۲۰۲۲ را در این مطلب دنبال کنید. بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022 هیجان خاصی برای ایرانیان دارد.

بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022 اولین بازی رسمی ایران در جام جهانی قطر است. کارشناسان و مردم نظرات مختلفی از پیش بینی بازی ایران و انگلیس دارند. شما هم می توانید تا شروع مسابقه نتیجه بازی ایران و انگلیس امروز راپیش بینی کنید. انگلیس مقابل ایران دو ستاره غایب دارد.

اخبار بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022

فوتبال ایران و انگلیس ساعت چند؟

زمان بازی ایران و انگلیس روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه الریان قطر است.

 

بیشتر بخوانید:


پیش بینی بازی ایران و انگلیس

نتیجه بازی ایران و انگلیس امروز تا پایان بازی به صورت دقیق مشخص نمی شود اما می توان نگاهی به آمار و ارقام انداخت.


ویدیو : گل‌های بازی ایران انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲


تیم ایران

دیلی فوتبال نوشت: تیم ملی ایران در رده بندی فیفا جایگاه بیستم را دارد و از ۵ مسابقه اخیرش در تمامی رقابت‌ها ۲ پیروزی، ۲ شکست و یک تساوی به دست آورده است. این تیم همچنین در ۵ بازی قبلی بیش از ۲ گل به ثمر نرسانده است.

تیم انگلیس

در آن سوی میدان، تیم ملی انگلیس در رتبه پنجم جدول رده بندی فیفا قرار دارد. این تیم، اما در ۶ بازی اخیرش نتوانسته هیچ پیروزی به دست بیاورد.
پیش‌بینی شما از نتیجه بازی ایران و انگلیس در جام جهانی چیست؟

ورود بازیکنان به رختکن

بازیکنان ایران برای شروع بازی ایران و انگلیس، از اتوبوس پیاده شدند و به رختکن رفتند تا آماده شوند.

اخبار لحظه به لحظه بازی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵

مهدی طارمی بعد از اعلام خطای پنالتی روی مرتضی پورعلی‌گنجی پس از بازبینی ویدیویی تصویر، با گل کردن توپ به اولین دوگله تاریخ ایران در جام های جهانی تبدیل شد

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۵

سردار آزمون در دقیقه 77 مسابقه به جای احمد نورالهی وارد زمین شد. با توجه به مصدومیت بیرانوند از ناحیه سر، تعویض این بازیکن جزو فرصت‌های پنج‌گانه تغییر محسوب نمی‌شود.

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۲

انگلیس پنجمین گل را وارد دروازه ایران کرد.

مارکوس رشفورد که در دقیقه 71 بازی به همراه فودن و گریلیش وارد زمین شدند، توانست روی پاس عرضی هری کین با اولین لمس توپش دروازه ایران را برای پنجمین بار باز کند.

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۶

ورزش سه: وکایو ساکا در دقیقه 62 بازی بعد از چندبار سر توپ زدن در محوطه جریمه با یک ضربه زمینی دروازه ایران را برای چهارمین بار باز کرد.

مهدی طارمی در شصت و پنجمین دقیقه مسابقه توانست روی حرکت ترکیبی خوبی که از سمت راست و توسط محرمی آغاز شده بود، روی پاس علی قلی‌زاده دروازه پیکفورد را با یک ضربه زیرطاقی باز کند.

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۲

با شروع نیمه دوم، چشمی، علیرضا جهانبخش و علی کریمی جای خود را به کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌الهی دادند.

نیمه اول دیدار ایران برابر انگلیس به بدترین شکل ممکن برای کی‌روش و شاگردانش پیش رفته و حالا همه نگران رقم خوردن نتیجه‌ای تلخ‌تر در پایان نیمه دوم هستند.

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۹

روی ارسال دقیقه 43 لوک شاو، هری مگوایر با یک ضربه سر توپ برا برای باکایو ساکا آماده کرد و ضربه والی این بازیکن پس از برخورد با طارمی به زیر طاق دروازه رفت تا حسینی برای دومین بار توپ را از درون دروازه خارج کند.

عدم تمرکز و قدرت غیرقابل مهار حریف باعث باز شدن دروازه برای بار سوم شد.

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۵

روی ارسال دقیقه 43 لوک شاو، هری مگوایر با یک ضربه سر توپ برا برای باکایو ساکا آماده کرد و ضربه والی این بازیکن پس از برخورد با طارمی به زیر طاق دروازه رفت تا حسینی برای دومین بار دروازه خود را باز شده ببیند.

 

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۹

کار ترکیبی فوق‌العاده بازیکنان انگلیس در دقیقه 30 بازی یک فرصت گلزنی عالی برای انگلیس به وجود آورد اما ضربه ماونت از روی خط شش قدم با اختلافی کم از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

برخورد شدید بیرانوند و سیدمجید حسینی روی ارسال هری کین، مصدومیت بیرانوند را به همراه داشته وچیزی نزدیک به هفت دقیقه از زمان بازی صرف مصدومیت بیرانوند شد که به دلیل برخورد شدید، در ناحیه بینی دچار تورم شدید شده و نهایتا جای خود را به  سیدحسین حسینی به عنوان گلر دوم ایران داد.

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۸

ورزش سه: فدراسیون فوتبال ایران با انتشار این پوستر به استقبال بازی برابر انگلیس رفت.

اخبار لحظه به لحظه بازی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ترکیب انگلیس برای بازی با ایران: پیکفورد، شاو، استونز، مگوایر، تریپیه، بلینگهام، رایس، ساکا، استرلینگ و هری کین.

تیم ملی فوتبال انگلیس به ورزشگاه خلیفه رسیدند.

اخبار لحظه به لحظه بازی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ورزش سه؛ علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدمجید حسینی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، علی کریمی، احسان حاج‌صفی، احمد نورالهی، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی.

 
علیرضا بیرانوند با وجود دعوت ۴ دروازه‌بان در لیست نهایی بار دیگر گزینه اول کارلوس کی‌روش شده است. با این حساب بیرو پرسابقه‌ترین گلر ایرانی در جام‌های جهانی می‌شود.
 
گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس گفت بسیاری از تیم ها موفق نشدند به ایران گل بزنند. شرح این صحبت ها را در ادامه بخوانید.

از تمرینات اخیر تیم‌ملی اینطور به نظر می‌رسد که احمد نوراللهی یکی از سه هافبک ایران در کنار علی کریمی و احسان حاج صفی برای دیدار مقابل انگلیس خواهد بود.

مشرق نوشت: گزارش محمدرضا احمدی برای دیدار امروز ایران ـ انگلیس قطعی شد. همچنین سایر افرادی که دیدارهای امروز را گزارش خواهند کرد، معرفی شدند.

اخبار لحظه به لحظه بازی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار ایران - انگلیس امروز ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما زنده پخش خواهد شد. این رقابت را محمدرضا احمدی گزارش خواهد کرد. همچنین امشب دو بازی از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ که به دیدار سنگال ـ هلند و امریکا ـ ولز اختصاص دارد، از شبکه سه سیما زنده پخش می‌شوند.

دیدار سنگال ـ هلند که ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت، توسط شهاب وهابی گزارش خواهد شد. همچنین دیدار امریکا ـ ولز امشب ساعت ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می رود که توسط مجید عابدی گزارش می‌شود.

سه دیدار امروز در قالب ویژه برنامه «جام ۲۰۲۲» با اجرای محمدرضا احمدی و محمدحسین میثاقی و تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی از شبکه سه سیما پخش می شود.

شگفتی ترکیب ایران برابر انگلستان در اولین تورنمنت مهم خودش همراه با تیم ملی بزرگسالان باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران از ابتدا به میدان برود و او کسی نیست جز علی کریمی!

علی کریمی در بازی ایران انگلیس؛ شگفتی کارلوس کی روش؟

 

وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، راهکارهایی را برای غلبه بر تیم ملی ایران به انگلیس و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ ارائه کرده است.
فوتبالدوستان انگلیسی از بین بازیکنان ایرانی شاید بعضی از نام ها را بیشتر بشناسند؛ از جمله مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور دارند.
تنش‌های اخیر تهران و لندن بر سر مسائلی همچون برجام، جنگ اوکراین و ناآرامی‌های اخیر ایران بر حساسیت هر چه بیشتر این بازی افزوده است. هر چند ماهیت ورزش فوتبال می‌بایست عاری از سیاست‌زدگی باشد، اما به نظر می‌رسد طب سیاست، رو دوشنبه دمای ورزشگاه خلیفه الریان را بالا می‌برد، تا جذابیت‌های این بازی دو چنان شود. توضیحات کامل را در لینک زیر ببینید.
 
 

در حال حاضر بهترین گلزن تیم ملی انگلستان هری کین می باشد.
او که در جام جهانی روسیه عنوان آقای گلی این رقابت ها را کسب کرده بود، در حال حاضر نیز خطرناک ترین سلاح گرت ساوتگیت برای فروپاشی دروازه رقیبان می باشد.
هری کین چارچوب شناسی فوق العاده بالایی دارد و مهاجمی فرصت طلب به شمار می رود. او در ضربات سر و همچنین ضربات آخر خود مهارت بالایی دارد و کوچکترین غفلت از این مهاجم 29 ساله، عواقب جبران ناپذیری برای تیم های حریف در پی خواهد داشت.

 

در طرف دیگر مهدی طارمی مهاجم زهردار تیم ملی ایران، بهترین لژیونر و خطرناک ترین عنصر هجومی کارلوس کی روش است.
مهدی طارمی از زمان حضورش در پورتو از کلیدی ترین بازیکنان این تیم بوده و از نظر آمار گل و پاس کل، همیشه در بین بهترین های اروپا قرار داشته است.
مهاجم ایرانی در صورتی که در محوطه جریمه صاحب توپ شود هنرهای خودش را ائم از گلزنی، پاس گل و پنالتی گیری، به بهترین نحو انجام می دهد و از این رو هر مدافعی را دچار دردسر می کند

همچنین مقایسه آماری این دو مهاجم در فصل جاری، نشان دهنده کیفیت بالای آنها می باشد.
کین در 21 حضوری که در دیدارهای این فصل داشته 13 گل و 3 پاس گل ثبت کرده اما طارمی در 18 باری که به میدان رفته 11 گل و 7 پاس گل به ثمر رسانده است.
میانگین شوت های هری کین و مهدی طارمی در هر بازی، به ترتیب 3.5 و 3.3 می باشد که در این زمینه آمار نسبتا برابر است.
اما نرخ گل شدن ضربات طارمی با 19.6 درصد نسبت به هری کین با 18.1 درصد کاملا بهتر می باشد.
مهاجم ایرانی به طور میانگین در هر بازی 2 پاس کلیدی ثبت کرده اما این آمار برای کین 1.8 پاس در هر بازی می باشد.
همچنین فرصت های بزرگی که به گلزنی ختم شده، برای هری کین 11 بار و برای طارمی 10 بار به وجود آمده است.

اخبار لحظه به لحظه بازی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

پیش بینی نتیجه بازی انگلیس و ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیش‌بینی یک شتر خبرساز شد. در خبر زیر بخوانید.

 

 

تیم‌ ملی فوتبال ایران روز دوشنبه ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف انگلیس خواهد رفت و این بازی در شرایطی برگزار می‌شود ما پیش بینی میکنیم ترکیب ایران به شکل زیر باشد، شما هم ترکیب پیشنهادی خود را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید

آخرین پیش‌بینی ها از ترکیب ایران مقابل انگلیس

 

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.