کد خبر: ۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
در عملیات کلنگ‌زنی احداث واحدهای مسکونی شهر جدید گلبهار استان خراسان‌رضوی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر نقش حمایتی بانک توسعه تعاون تاکید شد.

مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، عملیات اجرایی ساخت واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گلبهار خراسان‌رضوی آغاز شد.

حمایت بانک توسعه تعاون از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گلبهار
محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گلبهار خراسان‌رضوی اظهار کرد: واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن توسط تعاونی‌ها و با همکاری و تسهیلات بانک توسعه تعاون در گلبهار ساخته می‌شود.
وی از عزم جدی دولت مردمی سیزدهم برای ساخت مسکن کارگری در قالب نهضت ملی مسکن با همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم تعاونی‌ها در سطح کشور بتوانند با کمک شبکه بانکی از جمله بانک توسعه تعاون، در کمترین زمان ممکن واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را تحویل متقاضیان دهند.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: بانک‌ها نقش اصلی تامین مالی بخش‌های واقعی اقتصاد را بر عهده دارند.
سرپرست بانک توسعه تعاون ادامه داد: مطابق ردیف‌های ابلاغی سهمیه‌ای و همچنین با استفاده از منابع داخلی بانک، نقش موثری از سوی این بانک در طرح نهضت ملی مسکن ایفا خواهد شد.

بازاریابی مصارف ویژه تعاونی‌ها و تشکل‌های تعاونی

محمد شیخ حسینی در دیدار با تعاونگران شهرستان نیشابور اظهار داشت: تعاونی‌های اصیل بر مبنای همکاری و ترویج در این شهرستان مشغول فعالیت بوده‌اند و زمینه‌های رشد فعالیت بر مبنای تعاون در نیشابور فراهم گردیده است.
وی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل دولت، در طرح‌های ملی و تسهیلات تکلیفی و بودجه‌ای دارای سهمیه است و از مهمترین برنامه‌ها افزایش سهم تعاونگران از تسهیلات یارانه‌دار است.
شیخ حسینی تاکید کرد: با رویکرد بازاریابی مصارف ویژه تعاونی‌ها این هدف در نظر است تا تعاونگران با آماده‌سازی مستندات برای پیشبرد طرح‌ها سهم مناسبی از پرونده‌های مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته باشند و در پرونده‌های معرفی شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این نگاه حمایتی به طور جدی وجود دارد.
شیخ حسینی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون در استان خراسان رضوی در سال جاری حدود ۱۱.۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است و پیش‌بینی می‌شود تسهیلات پرداختی استان از ۱۵ هزار میلیارد ریال فراتر رود.
وی یادآور شد: بانک توسعه تعاون در ارائه خدمات اعتباری و تخصصی، اولویت ویژه‌ای برای تعاونی‌ها در نظر گرفته است، از جمله صدور اعتبار اسنادی با شرایط و تسهیل بهتری برای تعاونگران قابل انجام است.

جهت‌دهی تسهیلات تکلیفی بانک ویژه تعاونی‌ها

محمدشیخ حسینی در جمع روسای شعب استان خراسان رضوی اظهار داشت: مدیریت تسهیلات تکلیفی برای بهره‌مندی بیشتر تعاونی‌ها حائز اهمیت است و این تسهیلات باید در راستای پیشبرد عمل به ماموریت اصلی بانک باشد.
سرپرست بانک توسعه تعاون با تحلیل وضعیت سیستم مالی کشور گفت: ضروری است با مکانیزم‌های نوین و بکارگیری ابزار‌ها و روش‌های مهندسی مالی، سهم بازار سرمایه در تامین مالی اقتصاد کشور افزایش یابد و تعادل میان بازار پول و بازار سرمایه به نحو مناسبی محقق شود.
شیخ حسینی در ادامه با اشاره به وضعیت موجود راهکار‌های رسیدن به اهداف واحد‌های اجرایی شعب گفت: مدیریت مطالبات مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین اقدام عملیات بانکی می‌باشد که می‌تواند نقش موثری در ایجاد بهینه تراز منابع و مصارف ایفا نماید.
وی در ادامه افزود: دومین اقدام مهم طراحی و ارائه محصول است و اوراق گام و صدور اعتبار اسنادی و محصولاتی از این دست، به شرط اجرای صحیح، در مدیریت نقدینگی بانک نقش‌آفرین است.
شیخ حسینی در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت‌های مناسبی در حوزه فناوری اطلاعات وجود دارد و در نظر است خدمات بانکداری الکترونیک به نحو مناسبی گسترش یابد و گسترش تسهیلات برخط از مهمترین برنامه‌ها در این حوزه است.
احمد محمدی سرپرست مدیریت امور اعتباری بانک توسعه تعاون با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات بانک گفت: مدیریت ارشد بانک برنامه‌ها و تدابیر ویژه‌ای طی چندین ماه اخیر در حوزه‌های اعتباری، بازاریابی، خدمات بانکی به اجرا درآورده است و تمامی برنامه‌ها با جدیت دنبال شده و محقق گردیده است.
محمدی گفت: بهبود و اثربخشی سیاست‌های اعتباری بانک بسیار مهم بوده است و طی ماه‌های اخیر شرایط و مولفه‌های تسهیلات برای تعاونی‌ها، مشتریان و فعالین اقتصادی به سمت تسهیل‌گری گرایش داشته است و نظرات همکاران واحد‌های اجرایی نیز با رویکرد حداکثری سازی رضایت مشتریان لحاظ گردیده است.
در این جلسه که با حضور سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست برگزار شد، مهدی امین بیدختی مدیر شعب استان خراسان رضوی به ارایه کارنامه شعب استان پرداخت و در ادامه تعدادی از روسای شعب به نمایندگی از همه همکاران پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات متنوعی برای پیشبرد بهینه فرآیند‌های اجرایی مطرح نمودند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.