کد خبر: ۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
در این مطلب قصد داریم که 10 تا از بهترین ترفندهای اینستاگرام را معرفی کنیم که رشد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. این ترفندها اینستاگرام در ایران کاربرد زیادی دارند.

اگر شما هم به تازگی وارد این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار شده اید و قصد فعالیت در اینستاگرام را دارید لازم است ابتدا با ترفندهای آن آشنا شوید. در این مطلب چند ترفند مهم وکاربری اینستاگرام را برای شما عنوان کردیم تا بتوانید با به کارگیری آنها فعالیت بهتر و مفیدتری در اینستاگرام داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ترفند های اینستاگرام

 

1- فونت بیو خود را تغییر دهید

همانطور که می دانید بیو اینستاگرام قسمتی است که افراد به معرفی خود و یا علایق و کسب و کارشان می پردازند. برای اینکه بتوانید فالوور بیشتری جذب کنید باید یک بیو جذاب داشته باشید. برای جذاب تر کردن بیو پیج می توانید فونت آن را تغییر دهید. سایت ها و اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید متن مورد نظر خود را بنویسید و فونت آن را به دلخواه خود تغییر داده و سپس متن را کپی کرده و در قسمت بیو پیست کنید.

2- پیام های افراد را بدون اینکه سین بخورد بخوانید

گاهی اوقات ممکن است فردی برای شما پیامی در اینستاگرام ارسال کند و شما بخواهید پیامش را بدون اینکه سین بخورد بخوانید. برای این کار کافی است وارد پروفایل شخص مورد نظر شوید. روی سه خط افقی بالای صفحه کلیک کنید. سپس گزینه Restrict را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه دایرکت های فرد مورد نظر وارد قسمت ریکوئست ها می شود و می توایند بدون اینکه سین بخورد پیام آن را بخوانید. برای اینکه بتوانید پاسخ پیام را بدهید گزینه Unrestrict را انتخاب کنید.

 

ترفند های اینستاگرام

3- وارد اکسپلور شوید

اکسپلور راهی برای بیشتر دیده شدن پست ها و افزایش فالوور است. اگر شما هم پیج بیزینسی دارید و دوست دارید پست هایتان وارد اکسپلور شود بسته های خرید ورودی اکسپلور استفاده کنید. با خرید این بسته ها پست های شما به صورت قطعی وارد اکسپلور شده و توسط تعداد زیادی از کاربران دیده می شود. یکی از سایت های معتبری که می توانید از آن بسته ورود به اکسپلور را خریداری کنید سایت فالوجت است.

4- از پست ها و استوری های فرد مورد نظر خود در لحظه با خبر شوید

شاید شما هم اکانت هایی را دنبال می کنید که دوست دارید همان موقعی که پست یا استوری منتشر می کنند متوجه شوید. مثلا آنلاین شاپ هایی هستند که محصولاتشان سریع به فروش می رسند و شما دوست دارید سریع تر محصول خود را سفارش دهید. یا ممکن است پیجی در اینستاگرام مسابقه ای برگزار کرده باشد و شما دوست داشته باشید جزو اولین نفرات شرکت کننده باشید. برای این کار ابتدا وارد پروفایل پیج مورد نظر خود شوید و بر روی علامت زنگوله در بالای پیج کلیک کنید. حال تمامی گزینه ها از جمله Posts، Stories، Reels، Videos، Live Videos را روشن کنید تا تمامی این اعلان ها به صورت نوتیفیکیشن بر روی دستگاه شما ظاهر شود.

5- مصرف اینترنت خود را کمتر کنید

در اینستاگرام به دلیل به اشتراک گذاشتن تعداد زیادی عکس و فیلم حجم زیادی از داده های شما را مصرف می کند. برای اینکه مصرف اینترنتتان کمتر شود می توانید ابتدا وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام شوید و گزینه Account را انتخاب کنید. در مرحله بعد با انتخاب گزینه Data usage گزینه Use less cellular data  را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه آپلود تصاویر و ویدئوها کمی برایتان طول می کشد و کیفیت آن ها هم کمی پایین تر می آید.

6- عکس های ذخیره شده خود را دسته بندی کنید

ممکن است که شما تعداد زیادی از عکس ها را در قسمت ذخیره های خود سیو کرده باشید و برای پیدا کردن عکس مورد نظر خود در بین تعداد زیادی عکس زمان زیادی را باید صرف کنید. برای جلوگیری از این کار می توانید عکس های مرتبط با هم را در یک مجموعه دسته بندی کنید تا پیدا کردن آن ها برایتان راحت تر باشد.

 برای این کار برروی سه خط بالای صفحه پروفایل خود کلیک کرده و گزینه Saved را انتخاب کنید. سپس بر روی علامت مثبتی که بر روی بالای صفحه قرار دارد کلیک کرده و اسم مجموعه خود را انتخاب کنید و گزینه Next را بزنید. در مرحله بعد عکس هایی که به این دسته مربوط می شوند را انتخاب کرده و گزینه Done را بزنید.

7- پست هایی که لایک کرده اید را ببینید

برای دیدن پست هایی که لایک کرده اید ابتوا وارد قسمت Setting شده و گزینه Account را انتخاب کنید. سپس با انتخاب گزینه Posts You’ve Liked می توایند پست هایی که لایک کرده اید را مشاهده کنید و اگر از لایک پستی پشیمان هستید آن را آنلایک کنید.

8- کامنت های اهانت آمیز را مخفی کنید

اگر می خواهید کامنت های توهین و اهانت آمیز را مخفی کنید کافی است وارد قسمت Setting اینستاگرام شده و گزینه privacy را انتخای کنید. در مرحله بعد با انتخاب گزینه comments صفحه ای برایتان باز می شود که می توانید با فعال کردن گزینه Hide offensive comments کامنت های توهین آمیز را مخفی کنید. همچنین می توانید با انتخاب گزینه Manual filter کلمات مدنظر خود را انتخاب کنید تا کامنت هایی که شامل این کلمات هستند از دید دیگران مخفی شوند.

ترفند های اینستاگرام

9- کامنت های خود را غیر فعال کنید

ممکن است که شما دوست نداشته باشید کسی در زیر پست هایتان کامنت بگذارد. برای بستن کامنت های یک پست ابتدا وارد پست مورد نظر خود شده و روی سه خط افقی بالای ان کلیک کنید. سپس با انتخاب گزینه Turn off commenting کامنت های زیر پستتان غیر فعال می شود.

10- تعداد لایک های خود را مخفی کنید

اگر می خواهید دیگران از تعداد لایک های پست شما باخبر نشوند ابتدا وارد پست مورد نظر خود شده و روی سه خط افقی بالای آن کلیک کنید. سپس گزینه Hide like count را انتخاب کرده و تعداد لایک های پست تان را از دید دیگران مخفی کنید.

سخن پایانی

مثال های بالا تنها بخشی از ترفندهای اینستاگرام هستند. اینستاگرام هربار با بروزرسانی های جدید ترفندها و قابلیت های جدیدی را برای کاربران ایجاد می کند. امیدواریم که این ترفندهای عنوان شده برای شما مفید بوده باشد. اگر شما هم ترفندهای دیگری را می شناسید در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

برچسب ها: اینستاگرام
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.