کد خبر: ۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک از اجرایی شدن خدمت سیگما کارت (کارت خانواده) با هدف اختصاص چندین کارت بانکی به حساب‌های سپرده شخص حقوقی یا حقیقی در پست بانک ایران خبر داد.

با هدف اتصال چندین کارت بانکی به حساب مشتریان حقوقی و حقیقی؛ سیگما کارت، به خدمات پست بانک ایران پیوست، معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک از اجرایی شدن خدمت سیگما کارت (کارت خانواده) با هدف اختصاص چندین کارت بانکی به حساب‌های سپرده شخص حقوقی یا حقیقی در پست بانک ایران خبر داد.

سیگما کارت، به خدمات پست بانک ایران پیوست

به گزارش مخاطب24 به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس بخشنامه معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک، خدمت سیگما کارت بنا به درخولست صاحب سپرده ( شخص حقوقی یا حقیقی ) برای افراد مورد نظر وی صادر می‌شود و این کارت‌ها شماره اختصاصی داشته و همگی به حساب سپرده‌ای که کارت‌ها برای آن صادر شده است، متصل هستند.
همچنین این کارت‌ها قابلیت استفاده در تراکنش های خرید از طریق خودپردازها و پایانه‌های فروشگاهی را دارا بوده و امکان انجام تراکنش های غیر حضوری ) اینترنتی (بر روی درگاه های مدرن مانند همراه بانک، اینترنت بانک، نرم افزارهای فین تکی و استارت آپی برای آن فراهم شده است.
در حال حاضر خدمت سیگما کارت فقط روی سپرده های اشخاص حقوقی بدون محدودیت در نوع سپرده که شرایط برداشت آنها بر اساس آخرین روزنامه رسمی و مستندات ارائه شده با یک امضا مجاز افتتاح شده باشند، قابل بهره برداری بوده و برای انواع سپرده‌های اشخاص حقیقی انفرادی مجاز است.
بر اساس این گزارش، امکان انتقال کارت به کارت و دریافت وجه نقد روی این نوع کارت وجود ندارد و سقف شارژ سیگما کارت طبق درخواست صاحب سپرده (والد) انجام می شود و قابلیت مذکور به درخواست صاحب سپرده هم به صورت دفعی و هر بار به صورت متناوب در دوره های زمانی مشخص با تعیین سقف امکان پذیر است.

 

 

برچسب ها: پست بانک ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه title
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
اولین تصویر از ترانه علیدوستی پس از ترخیص از بیمارستان title
تصویری تازه منتشر شده از ترانه علیدوستی پس از ترخیص از بیمارستان که در صفحه این بازیگر منتشر شده است را ببینید.
سردار آزمون با گل برگشت، گلزنی فوق‌العاده مقابل بولونیا | ویدیو title
سردار آزمون بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت چند دقیقه بعد از ورود به زمین در نیمه دوم بازی امشب رم و بولونیا موفق به گلزنی شد.
اولین تصاویر از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان title
عکسی از حمید علیدوستی مربی سابق منتشر شده است که بر بالین دخترش ترانه حاضر شده است. مادر ترانه علی دوستی در یک ویدیویی از هواداران ترانه علی دوستی خواست تا برای این بازیگر زن سینما دعا کنند.
دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد title
تلگرام که با بیش‌از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان و به‌خصوص ایران محسوب می‌شود، امکان ارسال رمزارز تتر (USDT) را ازطریق بلاک‌چین TON برای کاربرانش فراهم کرده است.
هیس... پوران درخشنده با شبکه خانوادگی می‌آید! title
پوران درخشنده کارگردان “هیس دختر‌ها فریاد نمیزنند” به دنبال ساخت فیلمی دوملیتی و سریالی ملودرام برای شبکه خانگی است.
سمی با خاصیت زیبایی! title
بوتاکس معمولا درمان اول برای میگرن نیست و کسی که دچار میگرن است، لازم نیست یا هیچ اولویتی ندارد که از همان ابتدا به فکر بوتاکس باشد.
برگزیده
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.
استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور title
استقبال رسمی شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از وزرا و مسئولین همراه رئیس جمهور در سفر به اسلام آباد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رییس جمهور: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود title
رییس جمهور گفت: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود.
چرا اسرائیل از ریزپرنده برای خرابکاری در اصفهان استفاده کرد؟ title
استفاده اسرائیل از ریزپرنده برای تهاجم به یک پایگاه هوایی در اصفهان، بیش از آنکه محصول یک طراحی عملیاتی باشد، نتیجه پذیرفتن معادله جدید با ایران تا این لحظه از تنش‌ها هست.
لیلاز: اسرائیل می‌خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند title
سعیدلیلاز، اقتصاددان: بدون شک، نتانیاهو (نه اسراییل) از رویارویی که با ایران خواهد داشت، منافعی برداشت می‌کند، اما منافع کلان ایران این است که وارد این دام و این بازی نشود، چراکه ایران به هر حال قدرت‌نمایی خود را انجام داده است. شاه‌کلید حرف من این است، ما در صحنه خاورمیانه برد ژئوپلیتیک داشته‌ایم، نباید این برد ژئوپلیتیک را با یک باخت تاکتیکی تعویض کنیم. این خواسته مهم اسراییل است که برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند. ایران نباید تن به این اشتباه دهد و تن هم نخواهد داد