کد خبر: ۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.

مخاطب24- سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد. سجاد غریبی فعالیت گسترده‌ای در اینستاگرام دارد و با انتشار تصاویر و کلیپ‌هایی از خود، تبدیل به چهره اینستاگرامی شده است.

(ویدئو)  لحظه ناک اوت شدن سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی

شکست غریبی در مبارزه با فایتری آماتور، فوتوشاپی بودن هالک ایرانی و تصاویری که او به اشتراک می‌گذارد را بیش‌تر نمایان کرد. پیش از این مبارزه او با مارتین فورد، پس از کری خوانی‌های فراوان لغو شده بود که بازتاب گسترده‌ای در میان کاربران ایرانی فضای مجازی داشت. فیلم این مبارزه را مشاهده می‌کنید.

در این مبارزه از همان دور اول مشخص بود که تیتان - با نام واقعی جومانوف آلمات باخیتوویچ - بسیار آماده‌تر از غریبی است. غریبی تنها یک مشت توانست به سمت حریفش بزند و در واقع به طور مداوم پشت خود را به حریفش کرده بود و در همان دقیقه اول ناک اوت شد.

او به بازی برگشت، ولی ضربه بعدی او را ناک داون کرد و نتوانست دیگر ادامه دهد.

سایت asianmma نیز نوشت: هالک ایرانی شب گذشته اولین بازی خود را در بوکس انجام داد. به طرز عجیبی او برای مبارزه با رقیب اینستاگرامی تایتان قزاقستان از درآوردن پیراهن خود امتناع کرد!

برای مردی که شهرت خود را با انتشار عکس‌های برهنه برای به نمایش گذاشتن، هیکل چشمگیر خود به دست آورد، به نظر می‌رسد که شرایط بدنی او با آنچه در عکس‌ها به نمایش گذاشت فرق دارد. او اصرار داشت که برای این مبارزه تی‌شرت بپوشد که در راند ابتدایی نیز مبارزه به پایان رسید.

خیلی زود مشخص شد که سجاد غریبی هیچ ایده‌ای برای بوکس کردن ندارد. داور مسابقه را لغو کرد و او را از تحقیر بیشتر نجات داد. این یک نمایش شرم آور از مردی بود که به نظر می‌رسد چندان اهل بدنسازی نیست، چه برسد به یک بوکسور.

سجاد غریبی هنوز نزدیک به یک میلیون فالوور اینستاگرام دارد و احتمالاً برای این مبارزه پول قابل توجهی به دست آورده است، اما این پول نقد به قیمت نشان دادن تصویر واقعی او به دست آمد.

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت