کد خبر: ۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
قیمت بیت‌کوین بعد جهش ۱۰ درصدی که درپی مشخص شدن نتیجه جلسه فدرال رزرو اتفاق افتاد، حوالی مرز ۲۴ هزار دلار آرام گرفته است

مخاطب۲۴- قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته کمتر از نیم‌درصد کاهش داشته است. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه هشتم مرداد ۲۳ هزار و ۸۰۰ دلار بود و طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد افت ۱۰۰ دلاری ارزش آن بودیم. بیت‌کوین بعد جهش ۱۰ درصدی روز پنجشنبه، حالا آرام گرفته و حوالی مرز ۲۴ هزار دلار معامله می‌شود. البته برخی از تحلیلگران بازار، رشد اخیر قیمت بیت‌کوین را که بلافاصله بعد جلسه فدرال رزرو آمریکا اتفاق افتاد، تله جدید برای معامله‌گران بازار ارز دیجیتال معرفی می‌کنند. علاوه بر نوسان محدود بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته، قیمت اتریوم و ترون حدود یک درصد کاهش داشته، کاردانو دو درصد از ارزش خود را از دست داده و این رقم برای دوج‌کوین چهار درصد برآورد می‌شود.

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال شنبه هشتم مرداد

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۳ هزار و ۸۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه هشتم مرداد ۲۳ هزار و ۸۰۰ دلار بود. این رقم افت ۱۰۰ دلاری قیمت بیت‌کوین نسبت به صبح جمعه را نشان می‌داد که کمتر از نیم‌درصد محاسبه می‌شد. طی شبانه‌روز گذشته قیمت بیت‌کوین بین دو محدوده ۲۴ هزار و ۱۴۰ دلار و ۲۳ هزار و ۴۸۵ دلار نوسان داشته است. درقیاس با هفته قبل نیز افت‌وخیز بیت‌کوین چشمگیر نیست و بازدهی هفتگی این ارز دییجتال مثبت چهار درصد برآورد می‌شود، چون شنبه هفته قبل قیمت بیت‌کوین ۲۲ هزار و ۸۸۰ دلار بود. حالا بیت‌کوین ۶۵ درصد نسبت به بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی قله ۶۸ هزار دلار در آبان پارسال، پایین‌تر قرار دارد و حجم ۴۵۵ میلیارد دلاری معاملات آن معادل تسلط ۴۰ درصدی این ارز دیجیتال به کل بازار است.

 

قیمت اتریوم؛ هزار و ۷۰۶ دلار

قیمت اتریوم امروز شنبه هشتم مرداد نسبت به جمعه ۲۰ دلار کاهش پیدا کرد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز درحالی هزار و ۷۰۵ دلار بود که اتریوم صبح جمعه هزار و ۷۲۵ دلار معامله می‌شد و بازدهی روزانه آن منفی یک درصد به‌ثبت رسید. طی شبانه‌روز گذشته بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۷۵۶ دلار و کمترین سطح آن هزار و ۶۶۵ دلار بوده و شاهد رفت‌وبرگشت‌های محدود این توکن بودیم. درقیاس با هفته قبل، اما شاهد رشد ۱۰ درصدی قیمت اتریوم هستیم، چون شنبه هفته قبل هر واحد اتریوم حدود هزار و ۵۰۰ دلار خرید و فروش می‌شد. با این اوصاف اتریوم هنوز چیزی حدود ۶۵ درصد تا قله تاریخی خود یعنی محدوده چهار هزار و ۸۵۰ دلار فاصله دارد و در حال حاضر با حجم معاملات ۲۰۸ میلیارد دلاری، کمی بیش از ۱۸ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت لونا در ۴ ساعت گذشته دو درصد کاهش داشته، کاردانو همین روند را تجربه کرده، قیمت دوج‌کوین ریز بیشتری را به‌ثبت رسانده و ارزش شیبا در این مدت تغییری نکرده است. قیمت لونا که فعلا جایگاه ۲۱۳ را بین سایر ارز دیجیتال دراختیار دارد، در این مدت از ۰.۰۰۰۱۰ دلار به ۰.۰۰۰۰۹۹ دلار تنزل پیدا کرد. قیمت کاردانو از ۰.۵۲۸ دلار به ۰.۰۵۱۸ دلار رسید. قیمت دوج‌کوین صبح امروز درحالی ۰.۶۸ دلار بود که دیروز برای خرید این ارز دیجیتال باید ۰.۰۷۱ دلار پرداخت می‌شد. حالا قیمت لحظه‌ای دوج‌کوین که دهمین توکن مهم دنیا به‌شمار می‌رود صبح امروز با شنبه هفته قبل برابری می‌کرد. قیمت ترون نیز که با نماد اختصاری TRX هفدهمین ارز دیجیتال مهم دنیا محسوب می‌شد، در شبانه‌روز گذشته افت یک درصدی را تجربه کرده، اما قیمت شیبا در این مدت روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار باقی ماند تا بازدهی روزانه آن صفر درصد باشد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

امروز

دیروز

بیت‌کوین

۲۲ هزار و ۸۸۰ دلار

۲۳ هزار و ۹۰۰ دلار

۲۳ هزار و ۸۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۵۰۷ دلار

هزار و ۷۲۵ دلار

هزار و ۷۰۵ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

کاردانو

۰.۴۸۹ دلار

۰.۵۲۸ دلار

۰.۵۱۸ دلار

ترون

۰.۰۶۷ دلار

۰.۰۷۰ دلار

۰.۰۶۹ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۷۱ دلار

۰.۰۶۸ دلار

لونا

۰.۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۹۹ دلار

 
فرارو
برچسب ها: بیت کوین
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.