کد خبر: ۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
دبیرکل سندیکای بیمه‌گران در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه سرمد گفت: از همراهی صبورانه و اعتماد سهامداران بزرگ و خرد بیمه سرمد تقدیر و تشکر می‌کنم و این اطمینان را به آنها می‌دهم که اینده بسیار روشنی در انتظار سرمد خواهد بود.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه سرمد که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط خاصی که شرکت بیمه سرمد در سال ۱۴۰۰ با آن مواجه شد، باید از همراهی صبورانه سهامداران بزرگ و خرد سرمد که به این شرکت اعتماد کردند، قدردانی کرد.

قدردانی دبیرکل سندیکای بیمه گران از اعتماد سهامداران به بیمه سرمد

وی افزود: از کارکنان و همکاران بیمه سرمد نیز که تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت شرکت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم سرمد به مسیر خوبی که در آن قرار گرفته، ادامه دهند.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران هم‌چنین با اشاره به صورت‌های مالی سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ سرمد خطاب به سهامداران حاضر در مجمع گفت: کارنامه سرمد در این مدت نشان می‌دهد که این شرکت توانسته به خوبی از شرایط سخت و پرچالش سال گذشته عبور کند و قطعا ادامه این روند با حمایت و اعتماد شما سهامداران ممکن خواهد شد.

کریمی خاطر نشان کرد: شرکت بیمه سرمد از شرکت‌های برتر، خوب و خوشنام صنعت بیمه است و این ظرفیت را دارد که به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

به گفته وی مشکلات و دست‌انداز‌ها ممکن است برای هر شرکتی رخ دهد، اما بیمه سرمد به دلیل داشتن نیروی انسانی فنی، متخصص و با دانش، موفق شده است، به سرعت به وضعیت ثبات برسد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران درخواستی هم بانک صادرات ایران به عنوان سهامدار عمده بیمه سرمد داشت و گفت: از سهامداران عمده سرمد از جمله بانک صادرات ایران درخواست دارم با مساعدت‌های لازم، کمک کنند تا این شرکت با توجه به ظرفیت مناسبی که دارد، در جایگاهی که شایسته آن است، قرار بگیرد.

وی ادامه داد: از سهامداران خرد هم این انتظار می‌رود که با صبوری و اعتماد، شرایطی را به وجود آورند که سرمد بتواند به رشد مناسب خود دست پیدا کند و من این اطمینان را به سهامداران این شرکت می‌دهم که اینده بسیار روشنی در انتظار سرمد خواهد بود.

کریمی افزود: شاید سال ۱۴۰۰ بیمه سرمد عملکرد خوبی در کارنامه خود نداشته باشد، اما این عملکرد ناشی از شرایط خاصی بود که برای این شرکت به وجود آمد که امروز با تلاش‌ها و اقدامات مدیران، سرمد به خوبی از این مرحله سخت عبور کرده است و در مسیر تازه‌ای قرار دارد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران هم‌چنین به نیروی انسانی متخصص سرمد اشاره کرد و گفت: بی‌شک این شرکت می‌تواند با تکیه بر این نیروی انسانی در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد.

وی افزود: سندیکای بیمه‌گران آمادگی دارد تا هرگونه حمایتی که لازم باشد را برای رفع چالش‌های بیمه سرمد انجام دهد تا این شرکت در مسیر رشد قرار بگیرد. امیدواریم به‌زودی اخبار خوش بیشتری از بیمه سرمد به گوش برسد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کتانی قرمز، صداوسیما را به هم ریخت title
ژیلا صادقی، مجری تلویزیون با حضور در برنامه برمودا درباره سانسور کتونی‌ قرمز رنگش روی آنتن زنده گفت.
عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی title
کارشناس فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت بر فرآورده‌های آرایشی با اشاره به عوارض و اثرات جبران‌ناپذیر استفاده از رژلب‌های قاچاق گفت: استفاده مداوم از این فرآورده‌های آرایشی می‌تواند جذب فلزات سنگین را در بدن هنگام بلع رژلب افزایش دهد.
آموزشگاه‌های رانندگی سوالات گواهینامه را می‌فروشند؟ title
در کنار همه بازار‌ها سیاه‌های شناخته‌شده کشور، عجیب نیست که اخیرا شایعاتی درباره فروش سوالات گواهینامه به‌صورت غیرقانونی نیز مطرح شده است!
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
از بیماری‌های شایع فصل بهار چی می‌دونید؟ title
حساسیت‌های بهاری، آلرژی فصلی، سرماخوردگی و آنفلوآنزا، آبله مرغان شایع‌ترین بیماری‌های دیده شده در فصل بهار هستند.
شما هم استرس جنگ با اسراییل را دارید؟ title
استرس باعث تغییرات فیزیولوژیکی مانند افزایش سطح هوشیاری، تنفس و ضربان قلب سریع‌تر، فشار خون بالا، افزایش کلسترول خون و افزایش تنش عضلانی می‌شود.
خاله شادونه درباره حمله دیشب ایران به اسراییل چی نوشت؟ title
ملیکا زارعی در صفحه خود در اینستاگرام نسبت به حمله ایران به اسرائیل نوشت: امشب کودکان غزه در آرامش می‌خوابند...
برگزیده
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت title
رئیس‌جمهور تصریح کرد: اینجانب به‌پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و به‌پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیرو‌های مسلح مقتدر ایران اسلامی تأکید می‌کنم که هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.
گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از جزئیات حمله ایران title
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی title
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازار‌های مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده است.
واکنش سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل title
سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل واکنش نشان داد.
برخورد پلیس با زنان بی‌حجاب با عنوان طرح نور title
طرح نور با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌های در سراسر کشور و از سوی فرماندهی انتظامی کل کشور از امروز اجرا می‌شود.