کد خبر: ۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
در قسمت دوم از فصل پنجم «شب‌های مافیا ۴»، حامد آهنگی با لو دادن نقش خود توسط گرداننده از بازی اخراج شد و همین اتفاق اعتراض برخی دیگر از شرکت کنندگان در نقش شهروند و همچنین انتقاد بیننده‌ها را به دنبال داشت.

به گزارش مخاطب۲۴ _ حسین مهری، بازیگر که در قسمت‌های اخیر مجموعه نمایش خانگی «شب‌های مافیا» به عنوان بازیکن شرکت کرده است، به بیان روایتی از حاشیه‌های پخش نشده از این برنامه پرداخت.

روایت حسین مهری از قسمت حاشیه ساز «شب‌های مافیا»

 در قسمت دوم از فصل پنجم «شب‌های مافیا ۴»، حامد آهنگی با لو دادن نقش خود توسط گرداننده از بازی اخراج شد و همین اتفاق اعتراض برخی دیگر از شرکت کنندگان در نقش شهروند و همچنین انتقاد بیننده‌ها را به دنبال داشت.

 

این بازیگر با بیان اینکه قسمت‌های اخیر «شب‌های مافیا» هم روی بیننده و هم بازیکنان بازی تاثیر منفی گذاشته است، در این زمینه اظهار کرد: خود من از قبل پیشنهاد‌هایی را به کارگردان درباره جلوگیری از این حواشی ارائه دادم که اگر آن‌ها رعایت می‌شد، دیگر هیچ شک و شبهه‌ای نه برای بینندگان و نه برای بازیکنان به وجود نمی‌آمد. پیشنهاد‌ها این بود که ماسک بزنیم، موبایل همراهمان نباشد و بین بازیکنان و عوامل یک پرده مشکی زده شود که مشخص نباشند و بازیکنانی که از بازی خارج می‌شوند، از سوی بازیکنان داخل دیده نشوند. اما نمی‌دانم چرا شاید به دلیل شکل اجرایی برنامه یا احترام به شرکت کنندگان خیلی این پیشنهاد‌ها پذیرفته نشد. البته اجرایی کردن این پیشنهاد‌ها برای جلوگیری از حاشیه‌ها زمان نمی‌برد و زمانی این پیشنهاد مطرح شد که یک روز به ضبط مانده بود.

وی در لایوی اینستاگرامی در صفحه شخصی اش درباره پشت صحنه برنامه چنین مدعی شد: در دست دوم بازی اتفاقاتی افتاد که من ترجیح دادم آن را به مردم بگویم. زمانی که برنامه را ضبط کردیم به آقای سعید ابوطالب، کارگردان گفتم که مخاطبان این قسمت را قطعا دوست نخواهند داشت، اما ایشان نظر دیگری داشتند. متاسفانه زمانی که بازی آغاز شد و چهار نفر از بازیکنان صحبت کردند، دیدم که دو نفر از بازیکنان بیرون را نگاه می‌کنند و تقریبا تایید می‌گیرند و آن رابطی که تایید را می‌فرستاد را هم دیدم که چه کسی است. همان جا مقابل همه واضح اعلام کردم، کمی هم فضا سنگین شد و بازیکنانی که مافیا بودند از اینکه تقلب صورت می‌گیرد ناراحت بودند. خود شهروندان هم ناراحت بودند و آن افرادی هم که تقلب کردند کمی نگران شدند و این جو خوبی برای بازی ایجاد نکرد.

مهری در ادامه مطرح کرد: هیچگاه اسمی از آن دو بازیکن نمی‌برم؛ چراکه به هر حال در نهایت بازی بوده و قرار بوده یک فضای تفریحی باشد و شیطنت شد. همان ابتدا مشخص شده بود من مافیا هستم و یکسری کمک‌ها رسیده بود و به همین دلیل حامد آهنگی هم بعد از اینکه من بیرون رفتم این تصمیم را گرفت و ماجرا از این قرار بود. اگر مخاطبان با دقت بازی را ببینند کامل متوجه می‌شوند.

وی گفت: در صورتی که خود گروه مافیا از محمدرضا علیمردانی گرداننده گرفته تا کارگردان و دوستان دیگر، تلاششان این بود که بازی سالم و سلامت صورت بگیرد. واقعا گاهی پیش می‌آمد که مجبور بودم بروم و ببینم ماجرا از چه قرار است و می‌دیدم که کسی را گذاشتند که تقلب صورت نگیرد. خیلی مراقبت می‌شد، ولی متاسفانه شیطنتی شد و در نهایت آن دست دوم خیلی به ذائقه مخاطب خوش ننشست و من هم اگر اتفاقاتی از این دست بیفتد اعتمادم کامل از دست می‌رود.

این بازیگر همچنین درباره پیشنهاد یکی از بازیگران شرکت کننده نیز گفت: پیشنهاد این بازیگر این بود که مخاطبان دوست دارند بازی طول بیشتری داشته باشد، کنش داشته باشد و شک و شبهه بین بیننده و بازیکنان ایجاد شود و سریع معرفی نکنیم. این موضوع فکر من را به هم ریخت و تمرکزم را از دست دادم و روز بدی را داشتم و خیلی خوب بازی نکردم. اما زمانی که دست سوم شد من و حامد آهنگی حالمان خیلی گرفته بود، بقیه مافیا نیز همین طور.

او گفت: حامد آهنگی پیشنهاد داد انرژی بگذاریم و دست سوم را خوب بازی کنیم تا مخاطبان هم دوست داشته باشند که فکر می‌کنم مخاطبان دوست داشته باشند و فکر می‌کنم در در دست سوم شیطنتی اتفاق نیفتاد، اما در دست دوم اینگونه نبود و چیز‌هایی که گفتم را دیدم و گفتم که آن را برای مخاطبان مطرح کنم.

منبع: ایسنا 

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آموزش گرفتن خروجی و بکاپ از انواع اطلاعات تلگرام title
در صورتی که نیاز به گرفتن خروجی و بکاپ از اطلاعات خود در تلگرام دارید، در ادامه می‌توانید آموزش استخراج داده‌های Telegram را مشاهده کنید.
آشنایی به شکل بلایند دیت یعنی چی؟ title
‌نمی‌توان بلایند دیت را پدیده‌ای بیگانه و مغایر با فرهنگ ایرانی دانست خصوصا که می‌تواند یکی از راه‌های آشنایی افراد برای روابط عاطفی و ازدواج در نظر گرفته شود. به تازگی هم برنامه‌ای که اصطلاحا نسخه اسلامی بلایند دیت است ساخته شده، هر چند ساخت ورژن اسلامی بلایند دیت انتقادات زیادی را بین کاربران برانگیخته است.
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
سرعت اینترنت در ایران چطوره؟ title
با وجود گزارش جدید اسپیدتست در ماه مارس ۲۰۲۴ که حاکی از بهبود وضعیت سرعت اینترنت ایران است، جایگاه ایران در رده‌بندی کلی نسبت به دیگر کشور‌ها افت داشته است.
برگزیده
لیلاز: اسرائیل می‌خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند title
سعیدلیلاز، اقتصاددان: بدون شک، نتانیاهو (نه اسراییل) از رویارویی که با ایران خواهد داشت، منافعی برداشت می‌کند، اما منافع کلان ایران این است که وارد این دام و این بازی نشود، چراکه ایران به هر حال قدرت‌نمایی خود را انجام داده است. شاه‌کلید حرف من این است، ما در صحنه خاورمیانه برد ژئوپلیتیک داشته‌ایم، نباید این برد ژئوپلیتیک را با یک باخت تاکتیکی تعویض کنیم. این خواسته مهم اسراییل است که برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند. ایران نباید تن به این اشتباه دهد و تن هم نخواهد داد
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از جزئیات حمله ایران title
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی title
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازار‌های مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده است.