کد خبر: ۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
پدر مقتول می‌گوید دخترش قربانی جنایت شیطانی خواستگار سابقش شده، اما متهم همه چیز را انکار می‌کند.

به گزارش مخاطب۲۴ _ دادگاه کیفری استان تهران پرونده مرگ دختر جوانی را که از کوه به پایین پرت شده و جانش را از دست داده، با ادعای قتل و تعرض بررسی می‌کند.

ادعای قتل دختر جوان بعد از تعرض

پرونده قتل این دختر جوان دو سال قبل به جریان افتاد و پدر این دختر به ماموران گزارش داد دخترش به نام رویا از کوه پرت شده و جانش را از دست داده است. او به پلیس گفت فرزندش به قتل رسیده است.

 

هرچند در ابتدا این مرد برای اثبات ادعایش مدرکی نداشت، اما بعد از دو ماه ادعا کرد اهالی روستایی که او در آنجا زندگی می‌کند، می‌دانند چه اتفاقی افتاده است. این مرد گفت: دخترم به دست جوانی به نام میثم کشته شده است. میثم قصد تعرض به رویا را داشت و بعد هم او را از بالای کوه به پایین پرت کرد و باعث مرگش شد.

این مرد گفت: میثم به دخترم نظر داشت. رویا جوان و زیبا بود. میثم سراغ دخترم رفت و برای اینکه دخترم در برابرش مقاومت کرد او را به قتل رساند. میثم قبلاً از رویا خواستگاری کرده بود، اما چون اعتیاد داشت من به او پاسخ منفی داده بودم.

این مرد گفت: من از میثم شکایت دارم و می‌خواهم مجازات شود.

دستگیری متهم عاشق

با دستگیری میثم پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. این پسر قتل را انکار کرد و گفت، پدر مقتول دروغ می‌گوید و او حتی زمان قتل در محل حادثه نبوده است. او گفت: رویا با مادرش برای چیدن گیاه به کوه رفته بود و آنجا به پایین پرت شد. پدر رویا خودش این موضوع را تعریف کرد و حالا مدعی است من دخترش را کشته‌ام. اینکه می‌گوید من از دخترش خواستگاری کردم درست نیست. من اصلاً سراغ دختر او نرفتم و اتفاقاً همین هم باعث ناراحتی‌اش شده، چون من عاشق دختر دیگری بودم و به خاطر او هزینه زیادی هم دادم. پدر رویا با من مشکل داشت و حالا می‌خواهد از این راه از من پول بگیرد. من این اتهام را قبول ندارم.

اظهارات خواهر متهم

با توجه به اینکه پدر مقتول ادعا کرده بود خواهر متهم در جریان قتل دخترش است او نیز تحت بازجویی قرار گرفت. این زن گفت: برادر من چند سال قبل کارگاه تراشکاری داشت و پول زیادی هم به دست می‌آورد. پدر رویا و چند نفر دیگر برای برادرم کار می‌کردند تا اینکه برادرم تصمیم گرفت پدر رویا را اخراج کند. زمانی که این کار را کرد پدر رویا عصبانی شد و از برادرم کینه به دل گرفت. او پول بیشتری از میثم می‌خواست، اما برادرم این پول را نداد و از همان موقع درگیری بین آن‌ها شروع شد.

او گفت: چند سال بعد برادرم اعتیاد پیدا کرد و کارگاه را فروخت. او بعد از فروش کارگاه یک ماشین خرید و مسافرکشی می‌کرد. میثم معتاد بود، اما چشم به ناموس مردم نداشت. پدر رویا به خاطر اینکه یک انگشتش را در کارگاه برادرم از دست داده بود پول زیادی از او می‌خواست و حالا می‌خواهد این پول را با دروغ بستن به میثم به دست آورد.

خواهر متهم در پاسخ به این سوال که آیا درست است او برای برادرش از رویا خواستگاری کرده است گفت: نه این‌طور نیست. دختر‌های زیادی در روستا هستند که حاضرند حتی با همین وضعیت اعتیاد برادرم با او ازدواج کنند. رویا صرع داشت. او به خاطر بیماری‌‎اش غش کرده و از کوه به پایین پرت شده است.

گفته‌های شاهدان

با توجه به اینکه متهم و خواهرش همه چیز را انکار کردند پدر رویا دو مرد جوان را به دادسرا معرفی کرد. آن‌ها به پلیس گفتند چند روز بعد از مرگ رویا، میثم به سراغ آن‌ها رفته و گفته است به رویا تعرض کرده و بعد از رابطه او را از کوه به پایین پرت کرده است.

با توجه به این ادعا هرچند متهم همه چیز را انکار کرده، اما کیفرخواست علیه میثم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

منبع: اعتمادآنلاین 

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.