کد خبر: ۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، فردا مدارس استان تهران تعطیل خواهد بود. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اعلام این خبر گفت: فردا تمامی مدرس استان در تمامی مقاطع تعطیل هستند.

به گزارش «مخاطب۲۴»، با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، فردا سوم خرداد مدارس استان تهران تعطیل خواهد بود. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اعلام این خبر گفت: فردا تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تعطیل هستند.

فردا کلیه مدارس تهران تعطیل است
وی با تاکید بر این نکته که درباره تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات در ساعات پایانی امشب تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: آزمون کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد و همچنین فردا بانک‌ها نیز فعال خواهند بود.

 

گرد و خاک، مدارس و ادارات کردستان تعطیل شد

استانداری کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به ورود توده گرد و خاک و آلودگی هوا، تمام ادارات و سازمان‌های دولتی، مدارس و مراکز آموزش عالی سراسر استان فردا سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل هستند. مام امتحانات دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه شنبه سوم خرداد ماه لغو و با اعلام آموزش و پرورش استان کردستان، زمان بعدی برگزاری آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا، به پیشنهاد مدیر کل حفاظت محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، با تصویب ستاد مدیریت بحران استان تمامی ادارات، سازمان ها، بانک ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمام مدارس شهری و روستای در دو نوبت صبح و عصر سراسر استان به جز دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان و مراکز درمانی روز سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل اعلام می‌شود.
 

تعطیلی ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های استان کرمانشاه


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل نفوذ ذرات گرد و غبار در جو استان و بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فردا (سه شنبه) تعطیل اعلام می‌شود.

غلامرضا شهبازی افزود: همچنین همه ادارات استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس۱۱۵، خدمات شهری شهرداری ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها وآتش نشانی ها) در روز سه شنبه تعطیل است.
 

تعطیلی کلیه ادارات و مراکز آموزشی خوزستان


براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استان خوزستان، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان، سه‌شنبه ۳ خرداد تا پایان وقت اداری تعطیل اعلام شدند؛ تصمیمی که تاکید شده شامل مراکز منتخب کرونا، بخش درمانی و خدماتی بیمارستان‌ها و بخش عملیاتی اورژانس نمی‌باشد.

بر اساس این گزارش، کلیه کلاس‌های درس و نوبت‌های کارآموزی دانشجویان در این استان هم تعطیل خواهد بود و متعاقبا بصورت جبرانی برگزار می‌شود. این در حالی‌ست که نوبت‌های کارورزی از این اطلاعیه مستثنی و مطابق برنامه دایر می‌باشد.
 

گرد و غبار، ادارات و مدارس ایلام تعطیل شد

 
مجید بیگلریان، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی استان در روز سه شنبه خبر داد و تاکید کرد که این تعطیلی شامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان نمی‌باشد.

وی افزود: به علت وجود گرد و غبار در سطح استان ایلام و پایداری توده بنا به تصویب ستاد بحران فردا ادارات، بانک ها، مدارس و مراکز آموزشی تمام نقاط استان تعطیل شد.
 

تعطیلی مدارس و تاخیر ۲ ساعته آغاز کار ادارات استان همدان 


اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان عصر دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا و مصوبات آن، اعلام کرد: فعالیت‌های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است و حضور دانش آموزان تنها به منظور شرکت در آزمون‌های پایان سال در مدارس در همان ساعات آزمون می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است: به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و خدمات اضطراری در روز سه شنبه سوم خرداد با ۲ ساعت تاخیرآغاز می‌شود.
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
برگزیده
حکم توماج صالحی اعدام است title
وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.