کد خبر: ۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
بایرلورکوزن در هفته ۳۱ بوندسلیگا با پیروزی ۲ بر یک برابر گروتر فورث به رختکن رفت. سردار آزمون در دقیقه ۱۸ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

اولین گل سردار آزمون در بایرلورکوزن و بوندسلیگا، بایرلورکوزن در هفته ۳۱ بوندسلیگا با پیروزی ۲ بر یک برابر گروتر فورث به رختکن رفت. سردار آزمون در دقیقه ۱۸ گل دوم تیمش را به ثمر رساند. سردار آزمون با گرفتن نمره بسیار خوب بهترین بازیکن لورکوزن در بازی با گروتر فورث شد.

اولین گل سردار آزمون در بایرلورکوزن و بوندسلیگا

گروتر فورث به نتیجه سنگین چهار بر یک مغلوب بایرلورکوزن شد و سردار آزمون بهترین بازیکن زمین بود.

به گزارش تابناک ورزشی، آغاز درخشش سردار آزمون در بوندسلیگا از بازی امروز کلید خورد.

مهاجم تیم ملی ایران در این مسابقه یک گل و یک پاس گل به ثبت رساند تا بایرلورکوزن همچنان شانس خوبی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

سردار آزمون با گرفتن نمره بسیار خوب 8.4 از وب‌سایت آماری هواسکورد بهترین بازیکن لورکوزن در بازی با گروتر فورث شد.

 

البته این پایان کار سردار و درخشش او در دیدار برابر گروتر فورث نبود. در لحظاتی که لورکوزن در تلاش برای افزایش تعداد گل‌های خود بود، روی پاس دیدنی مهاجم ایرانی خود به گل سوم نیز رسید. در دقیقه 58 پائولینیو پشت محوطه جریمه و با یک حرکت در عرض قصد نفوذ از میان خط دفاعی میزبان را داشت.

او با دیدی خوب سردار را دید که پشت محوطه جریمه انتظار توپ را می‌کشد و پاسش را به هم تیمی ایرانی‌اش داد. آزمون نیز با پاسی چیپ مانند و زیبا، یک و دوی پائولینیو را پاسخ داد و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق توپ را به تور دروازه حریف چسباند تا روز خوب سردار با یک گل و یک پاس گل تکمیل شود.

 
اولین گل سردار آزمون در بایرلورکوزن و بوندسلیگا
برچسب ها
ارسال نظرا‌ت