کد خبر: ۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!!

مخاطب۲۴ - اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال روزانه شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

فال شخصی برای یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱:

امسال سال مهمی برایتان است و باید تصمیمات اساسی بگیرید، از این رو بهتر است که برای تک تک قدم هایتان برنامه ریزی کنید و طبق آن پیش روید. اگر هنوز چیزهایی در زندگی تان است که شما را آزار می دهند، مهم نیست دیگران چه فکر می کنند، بهتر است آنها را از زندگی تان حذف و فضا را برای اتفاقات خوش باز کنید. در ماه خرداد خبری به گوش تان می رسد که مدت هاست انتظارش را می کشیدید. این خبر زندگی شما را از این رو به آن می کند، به شرط آن که رهایش نکنید. در این سال روابط عاطفی شما بهتر از قبل خواهد شد و به تبع پیشنهادهای عاطفی و کاری بهتری را دریافت خواهید کرد. ماه دی برایتان ماه مهمی خواهد بود از این رو که تغییرات بزرگی در زندگی کاری برایتان پیش می آید. از نظر جسمی نیز حال بهتری خواهید داشت. ورزش را به طور منظم در برنامه روزانه تان جای دهید تا انرژی بیشتری برای کارهایتان داشته باشید. ماههای شهریور و بهمن از بهترین ماههای شما خواهند بود.

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

عجول بودن شما ممکن است در چنین روزی برایتان دردسرساز شود اما نگران نشوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید و کارهایتان را با سرعتی آهسته تر پیش ببرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم که برای او هدیه ای ببرید تا تاثیر اولی که روی آن خواهید داشت، مثبت باشد. برای خرید وسیله ای که مدت هاست به فکرش هستید، آستین بالا بزنید در غیر این صورت باید هزینه بیشتری را برای آن بپردازید. کاری برای خوشایند دلتان انجام دهید و به منفعت مالی اش ابدا فکر نکنید و فقط از انجام دادنش لذت ببرید. یک تماس تلفنی مهم را پشت گوش نیندازید. منتظر شنیدن تصمیم شما هستند. خرید بزرگی خواهید کرد که دلشوره به دلتان می اندازد. کارها رو به راه می شود.

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

اتفاقاتی که اخیرا افتاده اعتماد به نفس شما را بالا برده است. شما توانایی های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند پس بهتر است که خودسانسوری نکنید و بیشتر از همیشه مهارت های خود را در معرض نمایش بگذارید. اگر خودتان را دست کم نگیرید معجزه خوشبختی برایتان اتفاق می افتد. مراقب قدم هایی که این روزها بر می دارید باشید زیرا بیش از همیشه زیر ذره بین هستید. در رابطه هایتان سعی کنید خیلی محتاط حرف هایی که به زبان می آورید باشید در غیر این صورت سوتفاهم بوجود خواهد آمد. زندگی مثل یک رودخانه در جریان است. چیزی به دست می آورید و چیزی را از دست می دهید. خیلی از اتفاقاتی که امروز می افتد، به طریقی به گذشته تان بر می گردد. فردی را که دوستش ندارید، برای همیشه کنار می گذارید. خیالتان راحت باشد و به زندگی تان بچسبید، روی خانواده تان حساب و به آنها تکیه کنید.

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

از یک دنده بودن دوری کنید. سعی کنید برای اهداف تان مسیرهای متفاوتی را در پیش بگیرید. راههای قدیمی دیگر جواب نمی دهد. اگر در روابط تان با دیگران به مشکل برخورده اید، نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود. امروز فرصتی برایتان فراهم می شود تا با عزیزی صحبت کنید، این فرصت را از دست ندهید. اگر صادقانه رفتار کنید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. استقامت شما بالاست. کارها کم کم روبه راه می شود. رودربایستی را کنار بگذارید. یک مسائلی شوخی بردار نیست. سلامت تان روحی و جسمی از هر چیزی مهم تر است. یک خبر ساده بسیار خوشحالتان خواهد کرد. یک جابجایی کاری یا مکانی دارید که در تغییر روحیه تان بسیار موثر است.

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز هر آنچه برایتان پیش می آید، به صلاح تان خواهد بود بنابراین دست از غر زدن بردارید. روزهای شلوغی در پیش است و باید سخت برای آنها خودتان را آماده کنید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آنها را در مسیر درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید، شجاعت و ایمان به خودتان است. اگر تا کنون در راهی که آغاز کرده اید موفق نشدید، علت خود شمایید نه دیگران. پس به جای غر زدن روی نقاط ضعف تان تمرکز کنید. چیزی که قرض داده اید، پس خواهید گرفت. حواستان به بزرگتری در خانواده باشد. مسئولیت های بسیاری را به دوش گرفته اید. جواب خوبی هایتان به دوستی را به زودی می گیرید. آرزوهایتان کم نیستند، به آنها زمان بدهید . امیدوار باشید، گرچه برایتان سخت است اما صبور باشید. اوضاعتان رو به بهبود است.

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

برای رسیدن به پول بیشتر باید استراتژی های جدیدی را به کار گیرید. در حال حاضر سعی دارید کنترل اموری را به عهده بگیرید که برایتان سخت است. این مسئله شما را از زندگی روزمره ای که داشته اید، جدا کرده و مجبور شده اید برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید. دیگران سعی می کنند در کار شما دخالت کنند اما به آنها اجازه این کار را ندهید. در رابطه عاطفی تان دچار شک و تردید شده اید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب فکر کنید. مشورت با دیگران را نیز از یاد نبرید. غصه خوردن امروزتان را هم از شما می گیرد. در مورد یک مسئله کاری اگر با اراده ی قوی تصمیم بگیرید و با سرعت عمل و دقت اقدام کنید هنوز هم فرصت دارید تا اوضاع را بهبود ببخشید. تغییر شغل در حال حاضر به نفعتان نیست، به یادگیری آنچه مرتبط با کارتان است اقدام کنید.

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

بعد از چند روز خسته کننده، امروز به آرامش خواهید رسید. در این شرایط دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری کنند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید. اگر می خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان شروع کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروزهای شما را برآورده کنند. شما خودتان باید برای هدف هایی که در سر دارید دست به کار شوید. اگر در رابطه ای هستید که طرف مقابل تان را عاشق می بینید، به عشق او شک نکنید. اگر اختلافی میان شما بوجود می آید، نتیجه دیدگاه متفاوت تان است نه کمبود علاقه او. به زودی شخصی پا به زندگی تان می گذارد، زیاد به ظاهر و مادیات توجه نکنید در مورد این فرد رفتار و نیت اوست که باید برایتان مهم باشد. برای تحویل کاری که به شما سپرده شده بهتر است عجله کنید، سودتان در سرعت عملتان است. نگران سلامت شخصی در اطرافتان هستید.

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

انرژی مثبت شما می تواند خیلی چیزها را تغییر دهد، بنابراین سعی کنید که از منفی گرایی فاصله بگیرید. حاضر تسلیم فکر و خیال خود نشوید و کمی عاقلانه تر به مسائل نگاه کنید. اگر احساس می کنید که در موجی گیر افتاده اید و مدام به این طرف و آن طرف پرت می شوید، بهتر است به کمک دیگران از این طوفان خلاص شوید. فردی شما را ناراحت کرده است، به جای سکوت کردن، بهتر است که حرف دلتان را به او بزنید. به زودی خبری می شنوید که شرایط مالی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. از شخصی که رفتارش هر روز بی دلیل تغییر می کند فاصله بگیرید این شخص آرامش را از شما می گیرد. برای کار اشتباهی که انجام نداده اید عذرخواهی بی دلیل نکنید مشکل را حل نمی کنید صورت مسئله را پاک می کنید. کاری نتیجه خواهد داد و حامل خبری خوش برای اطرافیان خواهید بود.

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز هر حرفی را به زبان نیاورید زیرا ممکن است که منجر به دلخوری اطرافیان تان شود.برای رسیدن به اهداف تان، کلید موفقیت شما در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک مسیری را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. هر چه در این مسیر مسئولیت پذیرتر باشید، شادتر و موفق تر از قبل خواهید شد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید که زندگی تان را به مسیری بهتر تغییر خواهد داد. به زودی رابطه شما وارد مرحله ای می شود که مدت ها آرزویش را داشتید. به سلامتی تان اهمیت بدهید برای خودتان یک لیوان کادو بخرید تا یادتان باشد هر روز آب بخورید، با خودتان مهربان تر باشید تا دنیا با شما مهربان تر باشد. به حرف های کسی که فقط شعار می دهد اما عمل نمی کند توجهی نکنید. احتیاط کنید و این روزها بیشتر در خانه بمانید.

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز باید در مورد مساله مهمی تصمیم بگیرید. سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید. بد نیست بار دیگر شرایط و انگیزه هایی که در سر دارید و بررسی کنید. انرژی خود را این بار در جایی دیگر صرف کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل شود. امشب زمان خوبی برای ملاقات با دوستان است. خبرهای خوبی را خواهید شنید که بر روحیه تان تاثیر مثبت خواهد گذاشت. زمان گفتن حرف دلتان فرا رسیده است اگر کارهایتان را با درایت انجام بدهید به خواسته تان می رسید، نیتتان تلاش و کوشش شبانه روزی می طلبد. بیشتر به تغذیه خود توجه کنید. شخصی با شیرین زبانی می خواهد شما را گول بزند، چشمتان را باز کنید و هرچه می شنوید باور نکنید.

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز فضای خانه شما آنطور که می خواهید نیست از این رو کمی دچار استرس می شوید اما نگران نباشید زیرا اهمیت چندانی ندارد و خیلی زود به روال قبل باز می گردد. امروز خبری را خواهید شنید که می توانید نویدبخش شروعی زیبا در زندگی تان باشد. در صورتی که لازم است حرف مهمی را به زبان بیاورید، این کار را انجام دهید. درنگ بیش از اندازه شما را از اهداف تان دور خواهد کرد. بنابراین کلید موفقیت شما در چنین روزی جسارت است. برای خواسته تان تلاش کنید و امیدوار باشید. دنیا بزرگتر از آن است که فکر می کنید. اگر جایی تحمل زندگی کردن را نداشتید، مطمئن باشید دنیا تمام نشده، از روزمرگی هایتان دور شوید. در مورد مسئله ای وقت تصمیم گیری نهایی فرا رسیده است. دست از دو دلی و شک بردارید.

 

♒ فال متولدین بهمن

برای این که امروز بهترین تصمیم را بگیرید، بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. اگر چه این روزها دیگران در حال استراحت هستند اما شما ذهن درگیری دارید. این روزها زامن خوبی برای پیشرفت در کارتان است بنابراین به تلاش تان ادامه دهید. از دست فردی ناراحت هستید به طوری که می خواهید سرش فریاد بکشید. بهتر است که چند روز از او دور بمانید سپس برای حل مشکل با او رودر رو شوید. زندگی بالا و پایین دارد. در مورد نیت تان با مشاوره، راه صحیح را انتخاب کنید. این روزها زندگی تان پر از تلاطم و شور و غوغاست. سعی کنید همیشه احساس رهایی داشته باشید. یک گره اداری به این زودی ها باز نخواهد شد. سعی کنید هر روزتان را با حرص خوردن به خودتان زهر نکنید.

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

اگر چه ابتدای روزتان آنطور که می خواهید نیست اما هر چه بیشتر می گذرد، همه چیز به روال قبل باز می گردد. امروز دوست دارید با قدرت زیاد در مسیری مستقیم حرکت کنید اما احساسات تان گاهی شما را از مسیر اصلی منحرف می کنند. سعی کنید جلوی آنها را بگیرید تا مانع پیشرفت تان نشوند. اگر مدت هاست در فکر تغییری در رابطه عاطفی تان هستید، زمان خوبی ست که قدم اول را بردارید. شریک زندگی شما نیز صبرش تمام شده و منتظر حرکتی از جانب شماست. به حرف دیگران اهمیت ندهید، شما نمی دانید پشت حرفهایشان، در سر و دلشان چه می گذرد. شما کاری را که فکر می کنید درست است انجام دهید. در مورد رابطه عاطفی تان یادتان باشد، آرامش بها دارد. در یک رابطه دو طرف هر دو باید بهایش را بپردازند، وگرنه این رابطه به جایی نمی رسد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.