کد خبر: ۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
دیدار نمادین هفته اخیر در کشور قطر به مناسبت به رسمیت شناخته شدن جام کشورهای عربی بعد از 60 سال از سوی فیفا جنجال آفرین شد.

دیدار نمادین هفته اخیر در کشور قطر به مناسبت به رسمیت شناخته شدن جام کشور‌های عربی بعد از ۶۰ سال از سوی فیفا جنجال آفرین شد.

ستاره عربستان پرچم اسرائیل را پاک کرد، مهدوی‌کیا نکرد!
مخاطب ۲۴- این بازی نمادین میان منتخب جهان با ستارگان اعراب برگزار شد. مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید‌ ایران هم در این دیدار به عنوان میهمان افتخاری در ترکیب تیم اعراب حضور داشت.

مهمترین نکته حضور آورام گرانت سرمربی اسرائیلی سابق چلسی روی نیمکت تیم منتخب جهان بود. حضور این مربی در این بازی با حضور تمام ستارگان فوتبال اعراب و مسلمان برای عادی جلوه دادن روابط با رژیم اشغالگر طراحی شده بود.

* اقدام تحسین برانگیز ستارگان فوتبال الجزایر در حمایت از فلسطین

رابح ماجر اسطوره فوتبال الجزایر و ۲ ستاره دیگر این کشور با دیدن این مربی صهیونیست حاضر نشدند تا در این بازی شرکت کنند. به همین دلیل، از روی سکو‌ها تماشاگر این مسابقه نمادین و به نوعی عادی ساز روابط با رژیم اشغالگر بودند.

 



در حالی ستارگان سابق فوتبال الجزایر در حمایت از فلسطین این اقدام تحسین برانگیز را انجام دادند که مهدی مهدوی کیا ستاره سابق فوتبال ایران در اقدامی عجیب، در این بازی شرکت کرد و در کنار این مربی صهیونیست قرار گرفت.

  • ستاره عربستان پرچم اسرائیل را پاک کرد، مهدوی‌کیا نکرد!

 

* ستاره عربستان و عمان هم حامی فلسطین شدند

موج انتقادات به این بازی به میزبانی قطر و با حضور کشور‌های عربی در فضای مجازی بسیار زیاد بود. تمام کاربران فضای مجازی در کشور‌های عربی و مسلمان این بازی را محکوم کردند.

در جدیدترین خبر از این بازی جنجالی، تصاویری از پیراهن‌های نواف التمیاط ستاره سابق تیم ملی عربستان و عماد الحوسنی ستاره سابق عمانی‌ها در فضای مجازی منتشر شد که پرچم صهیونیست‌ها را از پیراهن خود پاک کردند.

* خشم صهیونیست‌ها از اقدام دو ستاره عرب

فیفا برای این بازی یک لباس مخصوص طراحی کرده بود که پرچم تمام کشور‌ها و به خصوص پرچم رژیم اشغالگر قدس نیز در آن هک شده بود. اما این دو ستاره سابق مسلمان، در اقدامی بزرگ و تحسین برانگیز، پرچم این رژیم را از پیراهن‌های خود پاک کردند.

ستاره عربستان پرچم اسرائیل را پاک کرد، مهدوی‌کیا نکرد!

اقدام دو ستاره سابق فوتبال اعراب در فضای مجازی موج بزرگی را به راه انداخت و از این دو بازیکن سابق تشکر شد. در مقابل، رسانه‌های صهیونیست و حامی رژیم اشغالگر به شدت از این اقدام دو ستاره فوتبال خشمگین شدند.

ستاره عربستان پرچم اسرائیل را پاک کرد، مهدوی‌کیا نکرد!

به نظر می‌رسد لابی صهیونیستی مستقر در فیفا طراح این بازی بوده‌اند تا عادی سازی روابط اسرائیل با اعراب را بیش از پیش نمایش دهند.

منبع: فارس

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
برگزیده
حکم توماج صالحی اعدام است title
وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.