کد خبر: ۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
قیمت آیفون ۱۳ امروز ۲۵ آذر ۱۴۰۰، مانند روز گذشته ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و شیائومی MI ۱۱ lite هشت میلیون و ۴۹۹ هزار تومان بود.

قیمت آیفون ۱۳ امروز ۲۵ آذر ۱۴۰۰، مانند روز گذشته ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و شیائومی MI ۱۱ lite هشت میلیون و ۴۹۹ هزار تومان بود.

قیمت گوشی‌های موبایل امروز پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰
مخاطب ۲۴- قیمت گوشی‌های آیفون امروز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه با روز گذشته تفاوتی نداشت و بدون کاهش و افزایش با همان قیمت دیروز عرضه شد. آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت آیفون ۱۳ پرو با همین ظرفیت ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود. آیفون SE ۲۰۲۰ هم به عنوان ارزانترین گوشی آیفون بازار گوشی‌های موبایل با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۱۲ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت گوشی‌های سامشونگ امروز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه هم با روز گذشته تفاوت محسوسی نداشت. A ۳۲ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت با کاهش قیمت ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت هفت میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش رسید. همینطور نسخه ۵ G S ۲۱ Ultra با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

قیمت گوشی‌های شیائومی امروز پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ هم تفاوتی با روز گذشته نداشت و اکثر مدل ها‌ی گوشی شائومی امروز با همان قیمت دیروز به فروش رسیدند. Mi ۱۱ lite با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز هشت میلیون و ۴۹۹ هزار تومان بود. Poco m ۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت چنج میلیون و ۹۹ هزار تومان و poco F ۳ با ظرفیت مشابه به قیمت هشت میلیون و ۹۳۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ

گلکسی A ۱۲ پرفروش‌ترین گوشی فعلی سامسونگ در بازار موبایل ایران است و بین مدل‌های محبوب این برند کمترین قیمت را دارد. گلکسی A ۲۲ نیز با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت پشت سر گلکسی A ۱۲ دومین مدل محبوب کره‌ای‌ها در ایران محسوب می‌شود.

گلکسی S ۲۰ FE نسخه طرفداری از مدل پرچمدار گلکسی S ۲۰ است و با گذشت بیش از یک سال از زمان عرضه، هنوز محبوب‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ در بازار ایران به شمار می‌رود. بین دیگر مدل‌های میان‌رده سامسونگ، گلکسی A ۷۲ و گلکسی A ۵۲ نیز با استقبال خوبی روبرو شده اند و نام این مدل‌ها در فهرست زیر دیده می‌شود.

همچنین گلکسی A ۵۲ s ۵ G با پردازنده ارتقا یافته نسبت به مدل A ۵۲ می‌تواند رقیبی قدرتمندی برای گلکسی S ۲۰ FE، گلکسی A ۷۲ وگلکسی A ۵۲ باشد. همچنین گلکسی M ۳۱ برای کاربرانی که وسواس زیادی بابت باتری گوشی دارند، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. M ۳۱ با داشتن باتری شش هزار میلی آمپری، نیاز شما را از خرید پاور بانک برای استفاده‌های روزمره از بین خواهد برد.

S ۲۱ Ultra ۵ G تنها پرچمدار سامسونگ در لیست پرفروش‌های این برند در بازار ایران است. امکان استفاده از اینترنت همراه نسل پنجم، پردازنده قوی، دوربین با کیفیت و نمایشگر قدرتمند باعث می‌شود کاربران این گوشی گرانقیمت برای استفاده روزمره، بازی‌های سنگین و استفاده طولانی مدت راضی باشند.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ

مدل قیمت
گلکسی A12 (ظرفیت 128 گیگابایت) چهار میلیون و 499 هزار تومان
گلکسی A32 (ظرفیت128 گیگابایت) هفت میلیون و 550 هزار تومان
گلکسی S20 FE (ظرفیت 128 گیگابایت) 11 میلیون و 859 هزار تومان
گلکسی A72 (ظرفیت128 گیگابایت) 10 میلیون و 599 هزار تومان
گلکسی A22 (ظرفیت 128 گیگابایت) پنج میلیون و 699 هزار تومان
گلکسی  A52 (ظرفیت  128 گیگابایت) 9 میلیون و 295 هزار تومان
گلکسی A52s 5G (ظرفیت 128 گیگابایت) 9 میلیون و 699 هزار تومان
گلکسی S21 Ultra 5G (ظرفیت 256 گیگابایت) 31 میلیون و 400 هزار تومان
گلکسی   M31(ظرفیت 128 گیگابایت) شش میلیون و 700 هزار تومان
گلکسی A32 5G (ظرفیت 128 گیگابایت) هفت میلیون و 299 هزار تومان

قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی 

Poco X ۳ Pro  پرفروش‌ترین گوشی شیائومی و بازار ایران است. Poco X ۳ Pro با داشتن پردازنده قوی و قیمت مناسب نسبت به رقبایش بهترین عملکرد پردازنده را در بازه قیمت شش تا هفت میلیون تومان ارائه می‌دهد. Redmi Note ۸، ۲۰۲۰ نیز جدیدترین گوشی وارد شده به ایران توسط شیائومی است و ظرف همین مدت کوتاه توانسته برای خودش جایی بین مدل‌های پرفروش دست و پا کند.

Poco M ۳ دیگر گوشی پرفروش شیائومی امکانات خوبی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. باتری قوی، ویژگی اصلی این میان‌رده شیائومی است. Mi ۱۰ T Lite ۵ G با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از معدود گوشی‌های میان‌رده‌ای است که چنین قابلیتی را در اختیار کابر قرار می‌دهد.

همچنین Poco F ۳ گران‌ترین مدل پرفروش چینی‌ها محسوب می‌شود و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ به شمار می‌رود. دلیل استقبالش ایرانی‌ها از این مدل، می‌تواند سخت افزار قدرتمند و قابلیت به روز رسانی آن تا چند سال آینده باشد.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

مدل قیمت
Poco X3 Pro (ظرفیت 128 گیگابایت) شش میلیون و 66 هزار تومان
Redmi Note 8 2021 (ظرفیت 128 گیگابایت) چهار میلیون و 749 هزار تومان
Poco M3 (ظرفیت 128 گیگابایت) پنج میلیون و 99 هزار تومان
Redmi 9A (ظرفیت 32 گیگابایت) دو میلیون و 929 هزار تومان
Poco F3 (ظرفیت 128 گیگابایت) هشت میلیون و 930 هزار تومان
Redmi Note 10s (ظرفیت 128 گیگابایت) شش میلیون و 535 هزار تومان
Mi 10T Lite 5G (ظرفیت 128 گیگابایت) شش میلیون و 595 هزار تومان
Mi 11 Lite (ظرفیت 128 گیگابایت) هشت میلیون و 499 هزار تومان
Redmi 9T (ظرفیت 128 گیگابایت) پنج میلیون و 399 هزار تومان
Redmi 9C (ظرفیت 64 گیگابایت) سه میلیون و 557 هزار تومان

قیمت گوشی‌های پرفروش آیفون 

آیفون SE مدل ۲۰۲۰ ارزان‌ترین مدل پرفروش اپل در بازار موبایل ایران است. مدلی که با ظاهری شبیه به آیفون هشت دارد، اما از سخت‌افزار قوی‌تری در آن استفاده شده است.

بعد از آیفون SE مدل ۲۰۲۰، آیفون ۱۲ پرومکس دومین مدل محبوب اپل در ایران محسوب می‌شود. با گذشت یک سال از زمان عرضه آیفون ۱۲ پرو مکس، هنوز طرفدارانش بابت این مدل پول زیادی می‌پردازند. آیفون ۱۳ آخرین مدل ارائه شده توسط اپل در بازار جهانی است. نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ به محض ورود به بازار ایران طرفداران خودشان خود را پیدا کردند.

آیفون ۱۳ پرومکس با دوربین بهتر نسبت به نسخه ۱۳ در بازار حضور دارد. آیفون ۱۲ مینی توسط اپل عرضه شد تا هواداران سنتی آیفون به ویژه خریدارانی که طرفداران گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک‌تر از شش اینچ بودند را راضی نگه دارد.

آیفون ۱۲ مینی هم فعلا نسبت به آیفون ۱۳ مینی استقبال بیشتری داشته و اسم آن بین مدل‌های پرفروش اپل قرار گرفته است.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش آیفون

مدل قیمت
آیفون SE مدل 2020 (ظرفیت 128 گیگابایت) 12 میلیون و 445 هزار تومان
آیفون 12 پرو مکس (ظرفیت 256 گیگابایت) 38 میلیون تومان
آیفون 13 (ظرفیت 128 گیگابایت) 28 میلیون و 700 هزارتومان
آیفون 13 پرو (ظرفیت 128 گیگابایت) 38 میلیون و 800 هزار تومان
آیفون 13 پرو مکس (ظرفیت 128 گیگابایت) 39 میلیون  و 889 هزار تومان
آیفون 12 مینی (ظرفیت 128 گیگابایت) 24 میلیون و 800 هزار تومان
 
برچسب ها: قیمت موبایل
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.