کد خبر: ۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
گاهی ممکن است یک سریال شبکه نتفلیکس در وهله نخست نکته جالب توجهی نداشته باشد، اما اینکه بازدید آن یک شبه به صدر جدول می‌رسد همه توجهات را به سمت خود جلب می‌کند.

گاهی ممکن است یک سریال شبکه نتفلیکس در وهله نخست نکته جالب توجهی نداشته باشد، اما اینکه بازدید آن یک شبه به صدر جدول می‌رسد همه توجهات را به سمت خود جلب می‌کند.

بهترین سریال‌های نتفلیکس به انتخاب مردم و رسانه
بین نظر مردم و رتبه‌بندی سایت‌ها همیشه اختلاف نظر هست. این بار سایت rotten tomamto بهترین سریال‌های نتفلیکس را بررسی کرده. نکته جالب اینجاست که نظرسنجی‌های گرفته شده از مردم معمولاً درصد پایین‌تری را نسبت به آرای سایت نشان می‌دهند.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از فرارو،  اینکه مخاطبان چه چیز‌هایی را ملاک نظرسنجی خود قرار می‌دهند مشخص نیست. اما پر بازدید شدن یک سریال می‌تواند به خاطر پر سر و صدا بودن آن باشد. گاهی ممکن است یک سریال در وهله نخست نکته جالب توجهی نداشته باشد، اما اینکه بازدید آن یک شبه به صدر جدول می‌رسد مخاطبان بیشتری را وادار به تماشا می‌کند. اینگونه بالارفتن رتبه فیلم‌ها شاید ملاک درستی برای خوب یا بد بودن آثار نباشد. اما می‌تواند نشان دهد مردم در دهه جدید چه سبک کار‌هایی را بیشتر دنبال می‌کنند.

در این گزارش تعدادی از سریال‌های پر مخاطب و محبوب در نتفبیکس را بررسی می‌کنیم. این آثار در دو نظرسنجی سنجیده شده‌اند. نظر مردمی و نظر سنجی سایت rotten tomamto. تمامی این آثار درصد بالای ۸۰ را به خود اختصاص داده اند.

بهترین سریال‌های نتفلیکس به انتخاب مردم و رسانه
۱. تو (YOU)
نظر مردم: ۷۶ درصد
نظر سنجی سایت: ۹۱ درصد
داستان: دو فصل این سریال سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ منتشر شدند. داستان مردی که برای رسیدن به زن مورد علاقه خود به هر راهی حتی از بین بردن آدم‌های بین راه دست می‌زند. اما در فصل دوم ازین گذشته فرار می‌کند؛ و آشنایی با زن دیگری سرنوشت او را شکل جدید رقم می‌زند.
سال تولید: ۲۰۱۸ 
بازیگران: بن بدجلی، الیزابت لیل، ویکتوریا بدرتی، زک چری
کارگردان: گرگ برلانتی و سرا گمبل

بهترین سریال‌های نتفلیکس به انتخاب مردم و رسانه

۲. بازی مرکب (SQUID GAME)
نظر مردم: ۸۳%
نظر سنجی سایت: ۹۴%
داستان: درباره گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی است که در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری رقابت می‌کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می‌شوند.
فصل دوم این سریال در دست ساخت است.
سال تولید: ۲۰۲۱ 
بازیگران: لی جونگ-جه، پارک هه-سو، وی ها-جون، جونگ هو-یون، او یونگ-سو، هو سونگ-ته، انوپام تریپاتی و کیم جو-ریونگ
کارگردان: هوانگ دونگ-هیوک

بهترین سریال‌های نتفلیکس به انتخاب مردم و رسانه

۳. خدمتکار (MAID)
نظرمردم: ۸۷%
نظر سایت: ۹۳%
داستان: مادر تنهایی که برای ادامه حیات خود و دخترش ناچار می‌شود به خدمتکاری بپردازد. او دوری از خانه و درآمد پایین و روابط سختی رابرای رسیدن به این زندگی طی می‌کند. این مینی سریال هنوز فصل دومش ساخته نشده است.
سال تولید: ۲۰۲۱
بازیگران: مارگارت کوآلی، نیک رابینسون، آنیکا تونی رز
کارگردان: مولی اسمیت متزلر

بهترین سریال‌های نتفلیکس به انتخاب مردم و رسانه

۴. مراسم (عشای ربانی) نیمه شب (MIDNIGHT MASS)
نظر مردم: ۷۷%
نظر سایت: ۸۸%
داستان: یکی از بهترین سریال‌های ترسناک تاریخ در تلویزیون است. سریالی ۷ قسمتی درباره ایمان و تعصب که دو دیدگاه مختلف را درین قالب بررسی می‌کند. مراسم نیمه‌شب به این داستان می‌پردازد که مردم می‌توانند بیماری، مرگ و هرگونه اتفاق وحشتناک دیگری را همیشه در زندگی شاهد باشند. ولی همچنان به قدرت بالاتری اعتقاد داشته باشند که آن‌ها را دوست دارد. ولی اینکه آیا این سطح از ایمان درست است یا غلط خود به ایمان بیشتری نیاز دارد که هنگام دیدن این سریال هم باید هماه شما باشد.
سال تولید: ۲۰۲۱ 
بازیگران: زک گیلفورد، کیت سیگل و همیش لینکلیتر
کارگردان: مایک فلنگن

بهترین سریال‌های نتفلیکس به انتخاب مردم و رسانه

۵. بریجرتون (BRIDGERTON)
نظر مردم: ۷۲ درصد
نظر سایت: ۸۷ درصد
داستان: بریجرتون اقتباسی از مجموعه رمان‌های عاشقانه تاریخی بریجرتون نوشته جولیا کوئن است. داستان زندگی دختر جوانی به نام دفنه بریجرتون و رابطه عاشقانه او با سایمون دوک هستینگز را دنبال می‌کند. رابطه آن‌ها در ابتدا به‌عنوان یک رابطه جعلی و قراردادی، اما پر سود شروع شده، اما به سرعت تبدیل به عاشقانه‌ای پرشور می‌شود.
سال تولید: ۲۰۲۰   
بازیگران: سیمون اشلی، جاناتان بیلی، فویب دینوور، رجه جان پاگ
کارگردان: کریس وان دوسن

بهترین سریال‌های نتفلیکس به انتخاب مردم و رسانه
۶. هرگز تا به حال نداشته ام (NEVER HAVE I EVER)
نظر مردم: ۸۸%
نظر سایت: ۹۵%
داستان: دختر ۱۵ ساله‌ای که با ماجرا‌های بعد از مرگ پدرش درگیر است. پس از فوت پدرش، دوی قدرت استفاده از پا‌های خود را به مدت سه ماه از دست می‌دهد.
سال بعد، او سعی می‌کند با غم و اندوه، هویت هندی و زندگی خود در مدرسه مقابله کند، همچنین رابطه اش را با مادرش، نالینی، دختر عموی زیبای خود، کامالا و دیگر دوستانش بهبود ببخشد.
سال تولید: ۲۰۲۰
بازیگران: میتری راماکریشنان، پورنا جاگاناتان، ریچا مورجانی، یارن لوئیسون
کارگردان: میندی کالینگ، لانگ فیشر

بهترین سریال‌های نتفلیکس به انتخاب مردم و رسانه

۷. دندان شیرین (SWEET TOOTH)
نظر مردم: ۸۸%
نظر سایت: ۹۷%
داستان: قصه‌ای درام فانتزی دارد که از روی کتابی با همین نام ساخته شده است. داستان‌هایی درباره ویروس‌های مختلف زیاد ساخته شده بودند، اما این سریال با الهام ازین کتاب با نگاهی به همه گیری ویروس کرونا ساخته شد. سریال درباره روزگاری نه چندان دور است که دو ویروس بطور همزمان در جهان شیوع پیدا کرده‌اند. یکی ویروسی است که انسان‌ها را دچار بیماری می‌کند که مانند بیماری‌های عفونی مطرح دنیا انسان را گرفتار عوارضی مانند تب، درد و تن لرزه می‌کند. بیماری واگیردار است و هرکس که به آن مبتلا شود را باید در منزلش سوزانده شود.
سال تولید: ۲۰۲۱  
بازیگران: نونسو آنوزی، عدیل اختر، استفانیا لاوی اوون
کارگردان: جیم مایکل

بهترین سریال‌های نتفلیکس به انتخاب مردم و رسانه

۸. گامبی وزیر (THE QUEEN'S GAMBIT)
نظر مردم: ۹۴%
نظر سایت: ۹۶%
داستان: سریالی ۷ قسمتی که به سسرعت توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. دختر بچه‌ای که به دلیل مرگ خانواده اس در یک یتیم خانه بزرگ می‌شود خیلی اتفاقی استعداد عجیب خود را در بازی شطرنج کشف می‌کند؛ و این موضوع راه زندگی او را تغییر می‌دهد.
سال تولید: ۲۰۲۱ 
بازیگران: آنیا تیلور جوی، بیل کمپ
کارگردان: اسکات فرانک، آلن اسکات

بهترین سریال‌های نتفلیکس به انتخاب مردم و رسانه
۹. تاج (THE CROWN)
نظر مردم: ۹۱%
نظر سایت: ۹۰%
داستان: زندگی ملکه الیزابت دوم را پس از مرگ عمویش در سال ۱۹۴۷ نشان می‌دهد. ماجرا‌های به قدرت رسیدن و سپس ازدواجش با شاهزاده هنری را تا به امروز به تصویر می‌کشد. تا امروز ۴۰ قسمت آن پخش شده، ولی احتمالا این مجموعه تلویزیونی حدود ۶۰ قسمت و دارای بیش از شش فصل باشد.
سال تولید: ۲۰۱۶-۲۰۲۰
بازیگران: کلر فوی، مت اسمیت، ونسا گربی، آیلین اتکینز
کارگردان: پیتر مورگان

بهترین سریال‌های نتفلیکس به انتخاب مردم و رسانه
۱۰. آیینه سیاه (BLACK MIRROR)
نظر مردم: ۸۵%
نظر سایت: ۸۴%
داستان: هر قسمت داستانت متفاوتی دارد. اما اکثر قسمت‌های سریال در جامعه‌ای مدرن رخ می‌دهد و در آن نیمه تاریک رابطه انسان با تکنولوژی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
سال تولید: ۲۰۱۶-۲۰۲۱
بازیگران: هرکدام از اپیزود‌های سریال، گروه بازیگران متفاوت دارند.
کارگردان: دانیل پمبرتن

برچسب ها: نتفلیکس سریال
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آموزش گرفتن خروجی و بکاپ از انواع اطلاعات تلگرام title
در صورتی که نیاز به گرفتن خروجی و بکاپ از اطلاعات خود در تلگرام دارید، در ادامه می‌توانید آموزش استخراج داده‌های Telegram را مشاهده کنید.
آشنایی به شکل بلایند دیت یعنی چی؟ title
‌نمی‌توان بلایند دیت را پدیده‌ای بیگانه و مغایر با فرهنگ ایرانی دانست خصوصا که می‌تواند یکی از راه‌های آشنایی افراد برای روابط عاطفی و ازدواج در نظر گرفته شود. به تازگی هم برنامه‌ای که اصطلاحا نسخه اسلامی بلایند دیت است ساخته شده، هر چند ساخت ورژن اسلامی بلایند دیت انتقادات زیادی را بین کاربران برانگیخته است.
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
سرعت اینترنت در ایران چطوره؟ title
با وجود گزارش جدید اسپیدتست در ماه مارس ۲۰۲۴ که حاکی از بهبود وضعیت سرعت اینترنت ایران است، جایگاه ایران در رده‌بندی کلی نسبت به دیگر کشور‌ها افت داشته است.
برگزیده
لیلاز: اسرائیل می‌خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند title
سعیدلیلاز، اقتصاددان: بدون شک، نتانیاهو (نه اسراییل) از رویارویی که با ایران خواهد داشت، منافعی برداشت می‌کند، اما منافع کلان ایران این است که وارد این دام و این بازی نشود، چراکه ایران به هر حال قدرت‌نمایی خود را انجام داده است. شاه‌کلید حرف من این است، ما در صحنه خاورمیانه برد ژئوپلیتیک داشته‌ایم، نباید این برد ژئوپلیتیک را با یک باخت تاکتیکی تعویض کنیم. این خواسته مهم اسراییل است که برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند. ایران نباید تن به این اشتباه دهد و تن هم نخواهد داد
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از جزئیات حمله ایران title
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی title
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازار‌های مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده است.