کد خبر: ۱۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴
طالع بینی امروز یا فال امروز، فالیست که هر روز برای هر فرد از متولدین مختلف سال تهیه می‌شود. این مطلب، به صورت روزانه به روز می‌شود. پس می‌توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از فال و طالع بینی خود باخبر شوید.

طالع بینی امروز

مخاطب24:فال روزانه واقعی شخصی (DAILY HOROSCOPE)  یا فال امروز، فالیست که هر روز برای هر فرد از متولدین مختلف سال تهیه می شود. این مطلب، به صورت روزانه به روز می شود. پس می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از فال و طالع بینی خود باخبر شوید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۷ خرداد:
فال روز تولد: امسال خوشبختانه شما از لحاظ روانی و جسمانی در سلامت کامل خواهید بود و این موضوع قدرت مضاعفی برای پیشروی به سوی اهدافتان به شما خواهد بخشید. شما شجاعت و اراده کافی برای رویارویی با هر موقعیتی، هر چند دشوار را خواهید داشت. خلاقیت شما و افکار و ایده‌های جدیدتان توجه همه را به خود جلب کرده و موقعیت‌های تازه‌ای را برایتان فراهم خواهند نمود. سعی کنید تا جای ممکن از شوخی‌های بیجا پرهیز کنید و حرف‌هایی نزنید که دیگران نسبت به نیت واقعی شما دچار تردید شوند، این کار تنها به اعتبار شما لطمه زده و باعث خواهد شد روابط مهم و تاثیر گذاری را از دست بدهید. احتمال ازدواج و تشکیل زندگی مشترک برای مجرد‌ها بسیار زیاد است و حتی اگر همین امسال به مرحله ازدواج نرسید هم شریک راهتان را خواهید یافت. متاهل‌ها نیز با شنیدن خبر موفقیت و پیشرفت فرزندانشان احساسات فوق العاده‌ای را تجربه خواهند کرد. فرصت‌های بسیاری برای پیشرفت حرفه‌ای برای شما فراهم خواهند بود و اگر این فرصت‌ها را به درستی به کار بگیرید ترفیع رتبه و افزایش درآمدتان قطعی خواهد بود.

♈ فال روزانه متولدین فروردین
امروز ممکن است کارتان با بعضی‌ها به بحث و دعوا بکشد. شما به طور ذاتی فردی انعطاف پذیر و سخاوتمند هستید، اما اگر دیگران بخواهند از این صفات مثبت و ذات مهربان شما سوء استفاده کنند، حال و هوایتان بلافاصله تغییر یافته و حالتی عصبی و منزوی به خود می‌گیرید. چالش و درگیری اغلب بخشی طبیعی از هر رابطه‌ای است، به جای این که از رابطه خود نا امید شوید سعی کنید و موضوع را بیش از اندازه برای خودتان بزرگ کنید بهتر است سعی کنید از مشکلاتی که به وجود آمده اند درس عبرت بگیرید و تجربه کسب کنید. مراقب اطرافیان باشید، موفقیت از آن شماست، بهتر است در محیط کار مشکلاتتان را منطقی و عاقلانه حل کنید. در دروازه را می‌شود بست، اما جلوی دهان مردم را نمی‌شود بست. مراقب اطرافیان باشید تا زیاد در کارتان تجسس نکنند. کافیست به شخصی که بیش از اندازه سوال می‌کند بگوئید که مسئله به اون مربوط نمی‌شود. خودتان را از تله برهانید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت
امروز شما برای کمک گرفتن از دیگران با مشکلاتی مواجه خواهید بود. آن‌هایی که همیشه در کنارتان بوده اند و شما را مورد حمایت خود قرار می‌داده اند امروز درگیر کار‌ها و مسائلی هستند که به شما ارتباطی پیدا نمی‌کنند و وقتی برای رسیدگی به شما و کارهایتان ندارند. شاید بهتر باشد شما هم فعلا کار‌های خودتان را به وقت دیگری موکول کرده و به کمک این دوستان خود بروید. با این کار علاوه بر این که گوشه‌ای از کمک‌های همیشگی آن‌ها را جبران کرده اید و با در اولویت قرار دادن نیاز‌های دیگران نسبت به خودتان حس خوبی پیدا کرده اید. پذیرای مهمان عزیزی خواهید بود، انجام کاری از شما خواسته می‌شود که از توانتان خارج است. راه چاره‌ای پیدا کنید و زیر بار نروید. شخصی از در وارد می‌شود و با خودش خبری میاورد. پذیرای مهمان عزیزی خواهید بود. برای وارد شدن به یک رابطه احساسی بهتر است خودتان را آماده کنید تا تجربیات گذشته را تکرار نکنید. زندگیتان را با تکرار تجربیات گذشته هدر ندهید.

♊ فال امروز متولدین خرداد
انرژی جسمانی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ذهنتان هم آماده عمل است و می‌توانید با هر موقعیت و هر مسئولیتی به راحتی روبرو شوید. کلید موفقیت در بهره برداری از این موقعیت فوق العاده‌ای که در حال حاضر دارید برقراری ارتباط با دیگران است. در حال حاضر شما توانایی انجام چند کار مختلف به طور همزمان را دارید و با ارتباط برقرار کردن با دیگران و فهمیدن این که دقیقا چه کاری باید انجام دهید، می‌توانید این توانایی‌های خود را به درستی به کار بگیرید. یک نفر کار مهمی با شما دارد، تماس او را از دست ندهید. هدیه‌ای دریافت می‌کنید، دست به کاری هیجان انگیز خواهید زد که روحیه و حالتان را بسیار خوش می‌کند. برای گفتن یک حرف بهتر است عجله نکنید. تا می‌توانید در این مورد برای خودتان وقت بخرید تغییرات مهمی در زندگی شما رخ داده، به پشتوانه این تغییرات پله‌های رشد و پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارید. هدیه‌ای دریافت می‌کنید که موجب شادیتان می‌شود.

♋ فال روزانه متولدین تیر
سعی کنید تا جای ممکن خودتان را از چالش‌هایی که دارند در اطرافتان شکل می‌گیرند دور نگه دارید و با هیچ کسی درگیر نشوید و خودتان را قاطی درگیری‌های دیگران هم نکنید. در شرایط موجود کاری که شما باید انجام دهید این است که اوضاع را آرام کرده و برای حل معضلات موجود نگرشی کاربردی و عمل گرایانه داشته باشید. اگر بی آن که به اندازه کافی تفکر و برنامه ریزی داشته باشید خیلی زود وارد عمل شوید خودتان را در وضعیت دشواری گرفتار خواهید کرد که بیرون آمدن از آن برایتان راحت نخواهد بود. صبر و تلاشتان نتیجه می‌دهد، چیزی که مدتهاست مد نظرتان است خواهید خرید. فردی دوست داشتنی در زندگی شما حضور می‌یابد که با او احساس آرامش و راحتی خواهید کرد. با تغییر دکوراسیون منزل تنوع در محیط خانه بوجود خواهید آورد. به این ترتیب از احساس خستگی و روزمرگی فاصله می‌گیرید. صبر و تلاشتان نتیجه می‌دهد و کاری که به دنبالش هستید با موفقیت انجام می‌شود.

♌ فال فردا متولدین مرداد
اکنون زمان خوبی برای پیشروی در انجام پروژه‌هایی است که نیمه کاره باقی مانده اند، پروژه‌های بزرگ و طولانی مدت، پروژه‌هایی که ارتباطات و سفر‌های دور دست را در بر می‌گیرند و هر پروژه دیگری که مدت هاست انجام آن را پشت گوش انداخته اید امروز شما را به خود فرا می‌خواند. بیش از این تاخیر جایز نیست، همین امروز دست به کار شوید. خوشبختانه قدرتی درونی به شما انگیزه می‌دهد تا جلو بروید. تنهائی تان را با هر کس و هر کاری پر نکنید، نعمت‌ها و شادی هایتان را با دیگران سهیم شوید. زندگی را با همه خوب و بدش تجربه کنید و از آن لذت ببرید. انجام ندادن کاری شما را از انجام دادنش بیشتر کلافه می‌کند. یک بار برای همیشه آن را تجربه کنید و خبال خودتان را راحت کنید. تنهائی تان را با هر کس و هر کاری پر نکنید. یه جایی دعوت می‌شوید. این دعوت را رد کنید.

♍ فال امروز متولدین شهریور
اکنون زمان فوق العاده‌ای برای شماست و خواهید توانست پیشرفت قابل توجهی به سوی اهداف خود داشته باشید. کلیدی که زمینه را برای پیشروی سریعتر شما فراهم خواهد کرد داشتن صداقت در گفتار و رفتارتان و از بین بردن هر گونه سوء تفاهم خواهد بود. تا وقتی که پرونده‌های گذشته را نبسته اید و ابهامات و سوء تفاهم‌ها را برطرف نکرده اید اصلا فکر جلو رفتن را از سرتان بیرون کنید. داشتن انعطاف پذیری در عملکردتان به شما کمک خواهد کرد و اثرگذاری بیشتری خواهید داشت. شخصی با قدمی پربرکت به زندگیتان وارد می‌شود، اگر کسی را دوست دارید، نه تنها به او فکر کنید، بلکه با رفتارتان حرفتان را ثابت کنید. تصمیم منطقی شما را به جایگاه خوب و مطمئنی می‌رساند. برای انجام کار یا بستن قراردادی در حال مشورت و مذاکره هستید. مته به خشخاش بگذارید و حواستان را جمع کنید. شخصی با قدمی پربرکت به زندگیتان وارد می‌شود.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر
امروز موتورتان گرم شده و آماده حرکت است. از لحاظ سطح انرژی هم در وضعیت خوبی قرار دارید، اما متاسفانه احساس می‌کنید که مانع بزرگی سر راهتان قرار دارد. به احتمال زیاد این مانع چیزی نیست جز تصور ذهنی اشتباه خودتان و ناتوانی شما در تصمیم گیری همراه با اعتماد به نفس سد راهتان شده است. گاهی چنان آشفته و پریشان می‌شوید که حتی یک قدم هم نمی‌توانید پیش بروید و از پس انجام هیچ کاری بر نمی‌آیید. خودتان را در چنین شرایطی زیاد تحت فشار قرار ندهید و کمی به خودتان فرصت بدهید تا خودتان را پیدا کنید. آینده‌ای روشن در انتظار شماست، لبخندتان را از عزیزان دریغ نکنید. به دنبال کسی باشید که خاطرتان را عوض می‌کند وگرنه تنها ماندن ضررش برایتان کمتر است. مثبت اندیشی و امیدواری به آینده در گفتار و رفتار شما هویداست. آینده‌ای روشن در انتظار شماست. تصمیم مهمی باید بگیرید. پیشنهاد می‌شود حتما با چند نفر در این زمینه مشورت کنید.

♏ فال روزانه متولدین آبان
هیچ کس از طرد شدن و پذیرفته نشدن خوشش نمی‌آید، اما هیچ کس هم به اندازه شما از قرار گرفتن در چنین موقعیتی متنفر نیست. به همین دلیل هم تا جای ممکن خودتان را در موقعیت‌های مخاطره آمیز و ناشناخته قرار نمی‌دهید. اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که با این دست به عصا راه رفتن دارید خودتان را از ماجراجویی‌هایی که می‌توانند زندگیتان را به طور کلی و برای همیشه تغییر دهند محروم می‌کنید. خوشبختانه در حال حاضر شرایط کیهانی به گونه‌ای است که شما آماده اید ریسک کنید. بر خود آسان بگیرید، یک از راز‌های موفقیت این است که بر خود آسان بگیرید تا دنیا به شما سخت نگیرد. در مورد مسائل عاطفی تان شاید بهتر باشد کمی احساساتتان را پنهان کنید و بیش از اندازه هیجان زده نباشید. به زودی برای رفتن به یک سفر برنامه ریزی خواهید کرد. اگر سنگ صبور کسی هستید، راهی پیدا کنید تا آرامشتان را هم حفظ کنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر
امروز سعی کنید تا جایی که از دستتان بر می‌آید در ارتباط برقرار کردن با دیگران و در واکنش نشان دادن به موقعیت‌هایی که در اختیارتان قرار خواهند گرفت، نهایت انعطاف پذیری را از خود نشان بدهید. با این کار درب‌هایی در برابرتان قرار خواهند گرفت و موقعیت‌هایی برایتان به وجود خواهند آمد که حتی از وجود آن‌ها بیخبر بوده اید. شما در حال حاضر انرژی فیزیکی بسیاری را در اختیار دارید، قدرش را بدانید و آن را بیهوده هدر ندهید. خودتان را بازیچه دست هیچکس نکنید، تکلیفتان را با کسی که شما را با یک دست پیش می‌کشد و با یک پا پس می‌زند روشن کنید. خودتان را بازیچه دست هیچکس نکنید. حتی اگر دلتان گیر است. سعی کنید عاقل باشید. مجبور می‌شوید خرجی بکنید. نگران نباشید. اتفاقاتی به نفع شما تمام خواهد شد. کافیست به خودتان ایمان داشته باشید تا به امور تسلط پیدا کنید.

♑ فال روز متولدین دی
امروز ممکن است که در وضعیت دشواری قرار گرفته باشید. شما می‌خواهید سبک زندگی جدیدی را در پیش بگیرید، اما انگار در وضع فعلی خود گیر افتاده و راه فراری هم ندارید، انگار که شما را به روند تکراری زندگیتان و این روزمرگی زنجیر کرده باشند. البته شما در واقع دارید پیشرفت می‌کنید، اما چیزی که می‌خواهید خیلی فراتر از این است و این قدم‌های کوچک راضیتان نمی‌کنند و به دنبال جهش‌های بزرگ هستید. اگر چشم هایتان را خوب باز کنید راه فرار را در همین نزدیکی‌ها پیدا خواهید کرد. به هر کسی یا هر چیزی بیخودی فکر نکنید، این روز‌ها به دلیل مشغلیات بسیار، زندگیتان آشفته شده و نمی‌دانید چطور به کارهایتان سر و سامان ببخشید. از دیگران کمک بخواهید و از تجربه شان استفاده کنید. به هر کسی یا هر چیزی بیخودی فکر نکنید. افکار بیهوده را از خودتان دور کنید. شما خلاق و توانا هستید. سعی کنید نظم را به زندگیتان بیاورید و کنترل امور را به دست بگیرید.

♒ فال متولدین بهمن
شما از یک جنبه زندگی خود دارید حمایت و اعتماد به نفس دریافت می‌کنید و از یک جهت دیگر هم انرژی جسمانی بالایتان را به دست می‌آورید. شاید این دو جنبه‌ی مختلف زندگی شما با یکدیگر در تقابل و نزاع باشند، اما شما این توانایی را دارید که ویژگی‌های مثبت هر یک را به کار بگیرید و آن‌ها را به گونه‌ای با هم آشتی دهید و راه حلی برای مشکلات خود بیابید. هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت، پس تمام توانتان را یک جا جمع کرده و با قدرت پیش بروید. بگذرید و به جلو حرکت کنید، برای خرید یا فروش، هیچکدام عجله نکنید. امروز برای چیزی غصه می‌خورید که فردا به آن خواهید خندید. بگذرید و به جلو حرکت کنید. فردا به کسی قول داده نشده. بر سر دو راهی ماندن و رفتن هستید. تصمیمتان را بگیرید تا از این برزخ خارج شوید. حرفی خواهید زد که عزیزی را به شدت خواهد رنجاند.

♓ فال روزانه متولدین اسفند
وقتی تمام منابعی که در اختیار دارید را به کار بگیرید موفقیت قطعا به سراعتان خواهد آمد. به جای این که مدام ایراد بگیرید و جنبه منفی همه چیز را در نظر بگیرید سعی کنید با جریان زندگی جلو بروید و خودتان را با آن هماهنگ کنید. قدرت و انرژی بسیاری در حال حاضر در دسترس شما قرار دارد، تمام آنچه نیاز دارید جهت دادن به این قدرت فوق العاده و همسو کردن آن با اهدافتان است. به جای این که مخفیانه و در سایه پیش بروید اهداف و خواسته‌های خود را به وضوح و با صدای بلند بیان کنید. تا می‌توانید پس انداز کنید، بهتر است همین حالا راهی برای آرامتر بودن پیدا کنید وگرنه با ادامه این روند اطرافیانتان را پراکنده می‌کنید. دست از ولخرجی‌های بیهوده بردارید. بهتر است تا می‌توانید پس انداز کنید. بزودی به پس اندازتان نیاز پیدا خواهید کرد. باری را از دوش کسی می‌دارید و مشکلش را حل می‌کنید.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.