کد خبر: ۱۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
مهرداد و میلاد محمدی هرگز علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرده‌اند. آن‌ها از معدود بازیکنان معروف فوتبال ایران هستند که هواداری‌شان از پرسپولیس را رسانه‌ای و علنی کرده‌اند.

برادران دوقلوی فوتبال ایران در فهرست خرید پرسپولیس

مخاطب24:درست است که فصل نقل و انتقالات از ۲۰ خرداد به‌صورت رسمی آغاز می‌شود، اما باشگاه‌های لیگ برتری از حالا برای جذب بازیکنان جدید مذاکراتی را انجام داده و به توافق‌هایی نیز رسیده‌اند. البته آن‌هایی که کمی از برنامه‌های خود عقب‌تر هستند نیز حداقل لیستی را با نظر کادرفنی‌شان مهیا کرده‌اند تا بتوانند نقاط ضعف خود را با جذب گزینه‌های جدید پوشش بدهند.

 


پرسپولیس حدود یک هفته قبل عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و البته در جام حذفی هم دیدار حساسی مقابل هوادار پیش رو دارد. با این حال کادرفنی و مدیریت این باشگاه بیکار ننشسته و در این مدت با برخی از بازیکنان مشهور و موفق فوتبال ایران باب مذاکره را باز کرده‌اند. از جمله این بازیکنان دوقلو‌های دوست‌داشتنی فوتبال ایران هستند که در لیگ ستارگان قطر و سوپرلیگ یونان حضور دارند.

مهرداد و میلاد محمدی هرگز علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرده‌اند. آن‌ها از معدود بازیکنان معروف فوتبال ایران هستند که هواداری‌شان از پرسپولیس را رسانه‌ای و علنی کرده‌اند. به همین دلیل و در سال‌های اخیر نیز چندین بار بحث حضور آن‌ها در پرسپولیس مطرح شده است. میلاد محمدی همین نیم‌فصل لیگ بیست و دوم و در شرایطی که از ترکیب آ. ا. ک آتن دور شده بود، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت، اما در نهایت حضور در فوتبال یونان را به بازگشت به ایران ترجیح داد.

پرسپولیس، اما همچنان پیگیر جذب میلاد است. مدافع چپ مورد علاقه کارلوس کی‌روش که شاید اگر در بازی سوم ایران در جام جهانی و مقابل امریکا مصدوم نمی‌شد، دقایق بیشتری برای آ. ا. ک آتن به میدان می‌رفت و همچنان مدافع چپ ثابت آ. ا. ک محسوب می‌شد. میلاد به‌دلیل دو آسیب‌دیدگی متوالی به نظر در لیست ماتیاس آلمیدا- سرمربی آ. ا. ک آتن – برای فصل بعد قرار ندارد و همین بهانه‌ای است که پرسپولیس بخت خود را برای جذب او بیازماید.

جذب میلاد محمدی به‌عنوان یک بازیکن آزاد و بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه می‌تواند کمک شایانی برای پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد. بخصوص که مجوز حرفه‌ای این تیم تأیید شده و البته میلاد هم یک بازیکن بین‌المللی و باتجربه محسوب می‌شود. برادر میلاد، یعنی مهرداد محمدی هم یکی از گزینه‌های یحیی گل‌محمدی برای حضوری موفق در لیگ بیست و سوم و همچنین لیگ قهرمانان آسیا است. مهاجمی گلزن و توانا با شوت‌هایی سنگین که هر دروازه‌بانی را به چالش می‌کشد.

 


مهرداد محمدی ابتدای فصل در ترکیب العربی بود و یک گل هم برای این تیم به ثمر رساند، اما با انتقال عمر السومای سوری، او راهی السیلیه شد و البته برای این تیم هم گل‌های پرشماری زد. شاید اگر او در ترکیب یک تیم قوی‌تر حضور داشت، تعداد گل‌هایش را نیز افزایش می‌داد. مهرداد قادر است رضایتنامه خود را از العربی و بدون پرداخت مبلغی دریافت کند و راهی پرسپولیس شود. البته به شرطی که او تصمیمی برای ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر نداشته باشد.

با جذب احتمالی مهرداد و میلاد، پرسپولیس با قدرت بیشتری راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. البته شاید این خبر از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس و در آستانه بازی این تیم با هوادار تأیید نشود، اما واقعیت این است که دو بازیکن پرسپولیس که رابطه نزدیکی با میلاد و مهرداد محمدی دارند، مأموریت جلب رضایت آن‌ها را برعهده گرفته‌اند.

برچسب ها: پرسپولیس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.