کد خبر: ۱۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
دیوید بکام در کانال تیک‌تاک همسرش، ویدئویی آموزشی در مورد آرایش روتین خودش منتشر کرد و هواداران ویکتوریا را سرگرم کرد.

فیلم عجیبی از دیوید بکام درحال آرایش!

مخاطب۲۴ :‌به نقل از رویداد۲۴ ؛ دیوید بکام با انتشار ویدئویی که در آن در مورد روتین آرایش روزانه خود صحبت می‌کند، بسیاری از طرفداران خود را شگفت‌زده کرده است. او تصمیم گرفت اکانت تیک‌تاک همسرش ویکتوریا بکام را تصاحب کند و همه چیز را در مورد روتین آرایش به طرفداران بگوید. البته خیلی زود معلوم شد که دیوید باز هم قصد دارد که سر به سر ویکتوریا بگذارد و با او شوخی کند.

بکام ویدیو را با گفتن این جمله آغاز کرد: «کمی از آن استفاده می‌کنم، همسرم به من می‌گوید که این بهترین نور برای تولید محتواست» و یک برس آرایش را روی صورتش می‌کشد؛ و ادامه داد: «من هم موافقم، اما واقعا نمی‌دانم که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم. دوست دارم پوستم را مرطوب کنم و مراقب پوستم باشم و طبق گفته ویکتوریا بکام بیوتی، این بهترین راه برای انجام این کار است.»

هواداران کانال تیک‌تاک ویکتوریا از ویدئوی دیوید لذت بردند. یکی نوشت: «مانند بکام محوش کنید». دومی اضافه کرد: «آموزشی که نمی‌دانستیم به آن نیاز داریم»، و سومی با کلی اموجی خنده نوشت: «حتی ذره‌ای مواد آرایشی هم روی برسش وجود ندارد».

این زوج رابطه خیلی سالمی باهم دارند و همیشه سر به سر یکدیگر می‌گذارند. دیوید به تازگی وقتی متوجه شد که ویکتوریا رژیم غذایی سخت خود را برای دقایقی کنار گذاشته، فرصت را غنیمت شمرد و با او شوخی کرد. ویکتوریا تصویر جشن تولد خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و دیوید زیر ویدئو نوشت: «بله و او کیک می‌خورد.»

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت