کد خبر: ۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
همان‌طور که انتظار داشتیم ویندوز ۱۱ با زبان طراحی، پشتیبانی از اپ‌های اندروید و رابط کاربری جدید به صورت رایگان برای کاربران فعلی ویندوز ۱۰ معرفی شد مایکروسافت در ویندوز ۱۱ به جزئیات توجه ویژه‌ای کرده

ویندوز ۱۱ با پشتیبانی از اپ‌های اندرویدی معرفی شدهمان‌طور که انتظار داشتیم ویندوز ۱۱ با زبان طراحی، پشتیبانی از اپ‌های اندروید و رابط کاربری جدید به صورت رایگان برای کاربران فعلی ویندوز ۱۰ معرفی شد. مایکروسافت در ویندوز ۱۱ به جزئیات توجه ویژه‌ای کرده و سیستم‌عاملی یک دست و کاملا از نو طراحی شده را روانه بازار کرده است.
ویندوز ۱۱ با مایکروسافت استور دگرگون شده معرفی شده و به تمامی توسعه‌دهندنگان اپلیکیشن‌ها این اجازه را می‌دهد تا ۱۰۰ درصد درآمد خود از این فروشگاه را برای خود بردارند. البته یک شرط وجود دارد و آن هم این است که این اپ‌ها بازی نباشند.
مورد مهم بعدی اجرای اپ‌های اندروید به کمک فناوری اینتل بریج روی ویندوز ۱۱ است که با همکاری فروشگاه اندروید آمازون میسر شده. کاربران می‌توانند با جستجوی این اپ‌ها در مایکروسافت استور به صورت مستقیم آن‌ها را دانلود کنند.
ویندوز ۱۱ برای گیمر‌ها نیز چندین قابلیت هیجان‌انگیز آورده است. از قابلیت اچ دی آر خودکار گرفته تا دیرکت استوریج همه از ایک باکس وام گرفته شده‌اند تا تجربه گیمینگ روی دیوایس‌های ویندوز ۱۱ هم چندین پله افزایش داشته باشد.
در این ویدیو مراسم معرفی ویندوز ۱۱ که با مشکلات فراوان در پخش هم همراه بود را به صورت خلاصه توضیح داده‌ایم.

ارسال نظرا‌ت