کد خبر: ۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
مقام معظم رهبری: به بعضی افرادی که صلاحیت‌شان احراز نشد، ظلم و جفا شد، بعداً ثابت شد گزارش‌ها غلط و خلاف است، مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند.

مقام معظم رهبری: به بعضی افرادی که صلاحیت‌شان احراز نشد، ظلم و جفا شد / بعداً ثابت شد گزارش‌ها غلط و خلاف است

مقام معظم رهبری صلاحیتشان احراز نشد عدم احراز صلاحیت شورای نگهبان فیلم

به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) در سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) در سخنانی تلویزیونی، ابداع و تحقق نظریه جمهوری اسلامی یعنی تشکیل حکومتی بر مبنای اسلام ناب و متکی بر مردم‌سالاری برخاسته از عمق اسلام را مهمترین ابتکار امام امام راحلِ عظیم‌الشأن خواندند

فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری به این شرح است:

**برخی به خاطر فشارهای معیشتی که وجود دارد و همه‌آن را لمس می کنیم به خاطر این فشارها مرددند که در انتخابات شرکت کنند یا نکنند یا برخی می‌گویند ما در دوره های مختلف با شوق به کسی رای دادیم بعد در آخر دوره منجر به دلخوری شد بنابراین خوب است در انتخابات شرکت نکنیم. نبایستی چیزها ما را دلسرد کند.

** اگر نابسامانی وجود دارد، اگر ناکارآمدی وجود دارد باید آن را با انتخاب درست و انتخاب خوب جبران کنیم نه با عدم انتخاب. اگر چنانچه واقعا ضعفی در مدیریت ها وجود دارد راه چاره آن چیست؟ راه چاره آن این است که در مدیریت‌ها دخالت نکنیم؟ یا نه راهش این است که دخالت کنیم و یک مدیریت درست و حسابی و مدیریت به معنای واقعی کلمه اسلامی و مردمی به وجود بیاوریم و راهش این است. اگر چنانچه دلخوری وجود دارد این دلخوری را بایستی اینگونه جبران کنیم نه با وارد نشدن در منطقه انتخابات.

** البته در انتخاب بایستی دقت کنید. من تاکید می‌کنم به وعده و حرف نمی‌شود اطمینان کرد ما نسبت به دیگران هم همین حرف را می زنیم نسبت به خارجی‌ها که حرف و وعده تحویل ما می‌دهند به مسئولان محترم در همین قضایایی هسته‌ای که در جریان است، همیشه همین را می‌گویم که به حرف و وعده اعتماد نکنید به عمل کار برآید به حرف زدن و گفتن و وعده دادن نمی‌شود اعتماد کرد.

مقام معظم رهبری در پایان سخنرانی امروز  تاکید کردند: "در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی این مسایل را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌ها خلاف واقع بود".

آیت‌الله خامنه ای در بیاناتی به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که به طور زنده از تلویزیون پخش شد در مورد انتخابات گفتند: گفته میشود برخی بخاطر مشکلات معیشتی مردد هستن در انتخابات شرکت نکنند. نبایستی این چیزها ما را دلسرد کنه درباره انتخابات. اگر نابسامانی و ناکارآمدی وجود دارد باید آنرا با انتخاب درست و خوب جبران کنیم نه با عدم انتخاب. اگر ضعفی در مدیریتها وجود دارد راه چاره آن چیست؟ که ما در مدیریتها دخالت نکنیم؟ یا نه، یک مدیریت به معنای واقعی کلمه اسلامی و مردمی انتخاب کنیم.

به بعضی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشد، ظلم وجفا شد + فیلم

 

فیلم سخنان مقام معظم رهبری

 

 

 

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت