کد خبر: ۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اعلام خبر ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر در فیاپف از سوی دبیر این رویداد به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اعلام خبر ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر در فیاپف از سوی دبیر این رویداد به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مراسم شروع به کار رسمی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اکران فیلم سینمایی آن سوی آتش ساخته کیانوش عیاری در پردیس سینمایی چارسو آغاز شد.

پس از پخش تیزر این رویداد سینمایی، امیر اسفندیاری معاون دبیر سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر تأکید کرد: این برنامه به‌طور زنده از شبکه‌های دیگر هم پخش می‌شود. خوشحالم که با حضور گرم خود در مراسم رسمی آغاز سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ما را همراهی می‌کنید.او ادامه داد: جشنواره سی‌و‌هشتم قرار بود در اواخر فروردین سال گذشته برگزار شود که به خاطر کرونا کنسل شد و ما تصمیم گرفتیم با استفاده از فناوری دیجیتال جشنواره‌ را در همین شرایط برگزار کنیم. در بخش فیزیکال، فیلم‌های جشنواره در تمامی سالن‌های چارسو به علاوه سینمای روباز همین پردیس، سینمای روباز کانون و سینما آزادی اکران می‌شوند اما تمام برنامه‌های دیگر ما به صورت مجازی است.

استقبال از کارگاه‌های مجازی

اسفندیاری گفت: همه ما با گرفتاری‌های کرونا آشنا هستیم ولی برای عبور از این شرایط از مزیت فضای دیجیتال در جشنواره استفاده خواهیم کرد. کارگاه‌های مجازی ما با استقبال روبه‌رو شده، آن هم بیش از ده برابر زمانی که به صورت فیزیکی برگزار می‌شد.

او افزود: فکر می‌کنم این فضای مجازی که به جشنواره‌ها اضافه شده، در آینده هم همراه جشنواره‌ها خواهد بود ولی هیچ چیزی جای آن فضای رو در رو را نمی‌گیرد. شعار ما در این دوره «ایمن برگزار می‌کنیم» است این شعار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تحقق پیدا می‌کند و امیدوارم جشنواره خوب و سلامتی را پشت سر بگذاریم.

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت
پربازدیدها