کد خبر: ۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
این خبر دائما تا پایان مهلت ثبت نام، تکمیل و به روز میشود
ثبت نام داوطلبان نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز در وزارت کشور آغاز شد تا ماهها گمانه‌زنی درباره داوطلبان این انتخابات به پایان برسد و گزینه‌های داوطلب رسمی و محتمل مشخص شود.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه) با دستور رسمی وزیر کشور آغاز شد؛ ثبت‌نام از داوطلبان فقط در وزارت کشور انجام می‌شود و داوطلبان تا روز ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این انتخابات ثبت نام کنند.

زمان ثبت‌نام از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت خواهد بود و پس از اتمام بازه زمانی ثبت‌نام، شورای نگهبان از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت به صلاحیت داوطلبان ثبت نام شده رسیدگی می‌کند و پس از اعلام نتایج این بررسی‌ها از روز ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد نیز شورای نگهبان فرصت دارد تا به شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده رسیدگی کند.

در نهایت روز پنجم خرداد لیست داوطلبان تأیید صلاحیت شده اعلام خواهد شد.

گزارش آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری

حجت‌الامسلام منتظری دادستان کل کشور از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

همچنین قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۰

حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

امیرحسین قاضی‌زاده روز چهارشنبه پس از نام نویسی نام نویسی در جمع خبرنگاران گفت که امیدوارم سال ۱۴۰۰ آخرین سال قرن، طلیعه بسیار خوبی برای آغاز قرن جدید باشد و بهترینها را برای ملت ایران آرزومندم .
وی با قدردانی از شهدای مدافع سلامت و کارکنان بخش بهداشت و درمان در این شرایط بسیار سخت که مردان و جانانه ایستادگی و از هموطنان خود مراقبت می کنند، گفت: بیش از یک سال است این افراد آرامش نداشته اند و لازم است به این افراد ادای احترام کنیم.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه حدود ۲۰ سال است یکی از مدیران ابتدایی و بعد میانی و بعد عالی در خدمت ایران بودم گفت: حدود ۱۳ سال است سابقه نمایندگی مجلس را دارم و در ۳۵ سال اخیر یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس بوده‌ام و اکنون نایب رئیس اول مجلس هستم.
وی اضافه کرد: در این ۱۳ سال بدون سطحی نگری در بخش‌های مختلف غیر از مجلس در کمیسیون های مختلف وجب به وجب خاک ایران را هم در حوزه اقدامات اجرایی بررسی کرده‌ام و هم گشتم و دیدم و آنچه که من دیده ام این است که ما کشورهایی با ثروت های عظیم داریم و حدود ۱۰ درصد منابع جهان در اختیار ماست.
این داوطلب سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم ثروت و هم نیروی انسانی به اندازه کافی داریم طوری که نیروی انسانی متخصص و فوق العاده داریم و هیچ مشکلی نیست که به جوانانمان در حوزه‌های مدیریتی و فناورانه بسپاریم و آنها نتوانند حل کنند.
وی افزود: حقیقتاً قوانین بسیار خوبی هم داریم که این قوانین متعالی هستند و می توانم لیستی از قوانین فوق‌العاده مانند قوانین پنج گانه ارائه کنم. مدیران و خوبی هم داریم که متاسفانه یا خانه نشین شده اند یا در جای ناصحیح و نادرست به کار گرفته شده‌اند و بالاتر از اینها رهبر آگاه و فرزانه داریم که بسیار روشن و دقیق به موضوعات عالم نگاه می کنند و مردمی فهیم عزت مدار صبور و پایه کار و فوق‌العاده‌ای که نه هم وطنان خود را تنها گذاشتند و جامعه و نظام خود را.
قاضی زاده هاشمی گفت: اما معطل مانده ایم و باید با روی کار آمدن مدیران به روز، لایق عدالتخواه ساده زیست و رویکردها این مدیران را روی کار آورده و حرکت اساسی انجام دهیم.
این داوطلب ریاست جموری اسم دولت خود را دولت سلام گذاشت و گفت: چون سلام به دولت جدید و سلام به نسل نوع است و با نسل نو می‌خواهیم ایران جدید خلق کنیم. اسمش را سلام گذاشته‌ایم تا کنون چون دولت‌های ما به سلامی که مردم داده‌اند علیک السلام درست نگفته اند و آمدیم به سلام مردم پاسخ دهیم و سلام به تمام انقلاب‌ها و همه جریان‌های سیاسی است و ما ما نیاز به دگردیسی داریم و نیاز داریم در اداره کشور تغییر در مدل حکمرانی و انقلاب در مدل حکمرانی داشته باشیم.
وی افزود: این کار دو سال است که با جمعی از جوانان بسیار خوب که هم سابقه اجرایی و هم تحصیلات عالی علمی دارند در یک اندیشکده با کمک سایر اندیشکده با به کارگیری صد متخصص در حوزه مختلف نخست یک نظریه نظریه پایه خلق کردیم و کتابی را به عنوان فصل پروانگی منتشر کردیم تا بگویم چگونه فکر می‌کنیم
قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در گام بعد گفتمان تحول خود را ذکر کرده ایم که این گفتمان تحول به نام گفتمان دولت مردم است و در نهایت برای اینکه مردم رزق‌و‌روزی مسکن جاده بهداشت درمان شان نیاز به اقدامات اجرایی دارد برنامه اجرایی دولت اعتماد را که مرور با موضوع جلب اعتماد عمومی مردم تهیه کرده‌ایم یعنی اگر آمده‌ایم حدود ۱۹ برنامه را ذکر کرده ایم که ۸ برنامه دارای اولویت است برای این ۸ اولویت ۲۰۵۶ پروژه طراحی شده است.
وی اضافه کرد: در این دولتی که هم نظریه و هم گفتمان و رفتار تحولی که دنبال می‌کند روشن است و هم برنامه اجرایی آن چه به لحاظ راهبردی و چه به لحاظ اجزای اجرایی کاملاً روشن است، در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و امیدوارم در این دوره به جای شعارها برنامه ها و باورها مورد موضوع بررسی مردم قرار بگیرد تا اثبات کنند هم برای مردم برنامه‌های اجرایی دقیق داریم.

رستم قاسمی و محمد عباسی وزرای دولت احمدی نژاد برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شدند

امیرحسین قاضی زاده به همراه دخترش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد وزارت کشور شد

اکبر رنجبرزاده نماینده مجلس دهم و ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس یازدهم قاضی زاده را همراهی می کنند.

متن کامل سخنرانی دکتر احمدی نژاد در سالن کنفرانس خبری ستاد انتخابات وزارت کشور

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

- خداوند بزرگ را سپاسگزارم که یک بار دیگر با ملت بزرگ ایران سخن می گویم.

- پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک عرض می کنم و بهترین ها را برای همگان آرزومندم.

- کمتر کسی است که بر حساسیت شرایط کنونی و سرنوشت ساز بودن حوادث آینده اذعان نداشته باشد.

- شرایط کشور از نظر اقتصادی ، سیاسی، داخلی و خارجی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بسیار دشوار است.

- دروغ، فساد سازمان یافته، ریا و دورویی، رانت و تبعیض، اشرافیت مذهبی، اشرافیت سیاسی و اشرافیت اقتصادی، مردم را از اصلاح امور در چارچوب ساز و کارهای موجود ناامید کرده است.

- حقیقتا هم به روالی که اکنون کشور اداره می شود، امکان اصلاح وجود ندارد.

- همه باید خود را برای یک اصلاح اساسی و خانه تکانی بزرگ و گسترده آماده کنیم.

- روند امور باید بر اساس خواست مردم و اراده آنها اصلاح شود.

- اشکال اصلی کشور، نوع نگاه مدیریت کلان به مسائل کشور است.

- دوری از اهداف و مبانی انقلاب، دور زدن مردم، جدا کردن منافع شخصی و گروهی مسئولان از منافع مردم ، تنها بخشی از این اشکالات است.

- جدا شدن حکومت از مردم و دور کردن آنان از جایگاه تصمیم گیری، کار را به جایی رسانده است که به کلی از انتظارات مردم از انقلاب و اهداف تاسیس جمهوری اسلامی دور شده ایم.

- زمانی افتخار نظام به برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم در صحنه بود و روی آن مانور داده می شد و به عنوان نقطه قوت و برتری نظام و انقلاب در برابر نظامات شرقی و غربی روی آن تبلیغات وسیع صورت می گرفت اما اکنون کار به جایی رسیده است که از اطلاع رسانی در باره آمار و مشارکت مردم در انتخابات طفره می روند چرا که مایه شرمندگی است.

- بدتر آنکه بعضی ها اساسا امید و آرزویشان این است که مردم در انتخابات، مشارکت جدی نداشته باشند تا افراد موردنظر آنان رای بیاورند.

- این از آن جهت است که مردم هیچ وقت آنها را قبول نداشته اند و آنان از نظر محبوبیت، نه تنها در وضعیت بسیار ضعیفی قرار دارند بلکه با مخالفت شدید مردم مواجهند.

- نمونه اش دومرحله انتخابات اخیر مجلس است که باید آن را نمره مردودی و پاسخ منفی مردم در برابر تقاضای مشارکت دولت و حکومت دانست.

- اما حتی یک نفر هم در این مملکت حاضر نشد اعلام کند که معنای این موضع گیری مردم را درک کرده و از مردم عذرخواهی کند و قول اصلاح بدهد.

- به جای آن با قبول نتیجه انتخابات و خوشحال از سر کار آمدن افراد مورد نظر، به مردم بی اعتنایی و بی محلی شد.

- انتخابات پرشور به یک لفظ توخالی تبدیل شده و کسی برای تحقق آن، که لازمه تداوم انقلاب و نظام است، دل نمی سوزاند.

- اسم این را هم انقلابی گری گذاشته اند.

- یعنی انقلابی ها فقط وقتی می توانند در صحنه باشند که مردم صحنه را ترک کرده باشند.

- این یک انحراف بزرگ و اساسی از انقلاب است.

- معلوم است که این وضعیت، ربطی به خدا، پیامبر و امام زمان(ع) ندارد.

- مردم انقلاب نکردند که حکومت و قدرت و امتیازات را از یک عده بگیرند و به یک عده دیگر تحویل دهند و پی کارشان بروند.

- الان هم علیرغم برخی حرفهای شعاری و تکراری، فهم عموم مردم این است که آقایان از عدم مشارکت مردم نه تنها ناراحت نیستند بلکه خیلی هم خوشحالند.

- چرا که در عدم مشارکت مردم، فرصتی پیدا می شود که با مهندسی و طراحی از پیش تعیین شده، بالاخره بتوانند فرد خاص مورد نظر خود را که به هیچ شکلی نمی تواند آراء مردم را کسب کند، به مردم تحمیل نمایند.

- اسم این را هم گذاشته اند دولت انقلابی، مثل این مجلس به شدت حداقلی، حتی از شوراهای شهر و روستا هم نگذشتند و بسیاری از نیروهای صالح را رد صلاحیت کردند.

- اکنون امیدوارند که کرونا بهانه ای شود برای اینکه عدم مشارکت مردم با آن ماست مالی و رفو گردد.

- معلوم است که این امر به هیچ وجه رفو بردار نیست و بر پیشانی نظامی که مردم برای آن چند صد هزار شهید و مجروح داده اند، حک می شود.

- به لحاظ بین المللی هم متاسفانه در شرایط سیاسی نامطلوبی قرار داریم و یک گروه در کشور به دنبال این هستند که با مذاکره و دادن امتیاز و حاکم کردن اراده دشمن بر کشور، برای خود موقعیتی دست و پا کنند.

- گروه دیگر هم به اسم یکصدا کردن مسئولان کشور ، گمان می برند که می شود اینگونه در برابر دشمن ایستادگی کرد.

- باید گفت که هر دو گروه در مسیر انحراف از انقلاب و ملت حرکت می کنند.

- قدرت یک نظام سیاسی به مسئولانش نیست، بلکه قدرت ملی واقعی، مردم هستند.

محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد

احمد علیرضابیگی و علی اکبر جوانفکر محمود احمدی نژاد را برای ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری همراهی می کنند

محمود احمدی‌نژاد در حال ثبت نام وقتی از او پرسیده شد در اتاق کنفرانس برای مصاحبه بیایید گفت اجازه دهید ثبت‌نام کنم ببینیم اصلا مدارکم را به رسمیت می شناسند یا نه‌.
ریس دولت دهم در پاسخ به اینکه کابینه شما همان کابینه دولت قبل است، گفت: من خودم جوانم.

احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا به نفع کسی کنار می‌کشید اظهار کرد: مگر در این عرصه نفع کسی مطرح است.

وی تصریح کرد: تا اینجای روند ثبت‌نام تایید صلاحیت شدم.

صادق خلیلیان وزیر کشاورزی دولت دهم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد

دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح آغاز شده است این در حالی است که طبق آمارها، ۵۷ نفر در نخستین روز نام‌نویسی در ستاد انتخابات کشور حاضر شدند.

به گزارش مخاطب24، در نخستین روز از مهلت پنج‌روزه ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری محمدحسن نامی، سعید محمد و حسین دهقان از چهره‌های شناخته‌شده‌ای محسوب می‌شدند که در ستاد انتخابات کشور حاضر و برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کردند.

رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.دولتی باید تشکیل شود که دارای کفایت و مدیریت، با ایمان، لبریز از امید و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد چرا که اگر مسئولین دولتی ناامید باشند کاری از پیش نمی‌رود... ی انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد، معتقد به تحول و جوانان تشکیل شود/ حضور پرشور در انتخابات موجب امنیت، آبروی کشور و تقویت دولت منتخب است

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت اولین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بود که از ساعت ۸ صبح شروع شد و تا ۶ بعد از ظهر ادامه پیدا کرد.

وی افزود: امروز تعداد ۵۷ نفر از داوطلبان به وزارت کشور مراجعه کردند و نام نویسی کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: عملیات ثبت نام به مدت چهار روز دیگر انجام خواهد شد و در نهایت در روز ۲۵ اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.

موسوی گفت: تعدادی از پرونده ها نقص مدرک داشتند که فرصت مجددی به داوطلبان داده می شود تا پایان دوره ثبت نام مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

سردار دهقان پس از کاندیداتوری: انتخابات کشور جای سلبریتی های سیاسی نیست، حسین دهقان روز سه شنبه پس از ثبت نام در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات ریاست جمهوری فیلم یا سریال نیست که تا لحظه آخر مردم را در تردید نگهداریماز همین رو در نخستی روز برای ثبت نام اقدام کردم.
وی ادامه داد: عرصه انتخابات کشور جای سلبریتی های سیاسی نیست. پاسخگویی به مردم، پذیرش مسئولیت و کارآمدی مسئولان نظام، حقوق همه ملت ایران است.

دهقان گفت: مردم ما شایسته زندگی بهتر از این هستند باید با مردم رو راست بود چون مشکلات کشور به دلیل عدم شفافیت است آنهم شفافیت دائمی نه شفافیت انتخاباتی.
وی اضافه کرد: دوره شخصیت سازی از طریق حفاظت ها نهادها به پایان رسیده است و مصرانه معتقد به برقراری عدالت و نظارت مردمی با استفاده از فضا فضای مجازی و رسانه ها هستیم. با درک واقعی از ناظران و مطالبات و خشم مردم و با داشتن برنامه و مشکلات جامعه ( باا دو کتاب در دست) به میدان آمدم.

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۰

سعید محمد بعد از ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور در روز اول عزم و جزم بنده را برای جضور در انتخابات نشان می‌دهد.
وی افزود: لازم است با توجه به بی عدالتی و مشکلات مردم یک تحول جدی در کشور شکل بگیرد چرا که مردم امروز از بی مدیریتی ناراحت هستند و سفره آنها بسیار کوچک شده است.
محمد تصریح کرد: ما به دنبال سک تحول اساسی هستیم و سعی داریم با جوانگرایی و استفاده از تجربیات بزرگان در انتخابات وارد عمل شویم.
وی با اشاره به اینکه برنامه خوبی را دارم و تیم خودم را قبل از انتخابات معرفی خواهم کرد خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی را برای دهک‌های پایین، مسئله مسکن، بورس و‌ صنعت خودرو در نظر گرفتیم.
محمد با بیان اینکه با رویکرد تولید محور وارد عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری شده است تاکید کرد: از همه ایرانیان خارج از کشور تقاضا داریم با ما در ساخت ایران همکاری داشته باشیم.
وی گفت: تلاش خواهیم کرد با حل مشکل مسکن و اشتغال در جهت حل مشکلات مردم وارد عمل شویم و ما با شعار توجه به همسایگان و نگاه به شرق اقدامات خود را انجام می‌دهیم و نگاه مبتنی بر برنامه ۱+ ۵ را قابل قبول نمی دانیم.
محمد اظهار کرد: امیدوارم مردم از سرباز خودشان حمایت کنند.
محمد در پاسخ به سوال «تابناک» مبنی که اگر ابراهیم رئیسی وارد انتخابات شود به نفع وی کناره گیری می‌کنید گفت: فعلا آقای رئیسی اعلام کاندیداتوری نکرده است اگر اعلام کاندیداتوری کند سپس اعلام نظر می کنم.
محمد تصریح کرد: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و به هیچ جریانی تعلق خاطر ندارم و‌معتقدم‌ همین دو قطبی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جامعه ضرر زده است.
محمد درباره اینکه آیا اگر رئیس‌جمهور با آمریکا مذاکره می کند تاکید کرد: توصیه من این است که طرف مقابل به میز مذاکره برگردد در آن صورت ما با همه کشورها تعامل خواهیم کرد اما این را باید نیز باید بگویم که بنده دور زدن و خنثی کردن تحریم ها را بلد هستم و کاری خواهیم کرد که تحریم‌ها برداشته شود.

محمدحسن نامی در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: من متعلق به ارتش ایران هستم و شصت و چهار برنامه آماده کردم و اعتقاد دارم تا زمانی که همه نامزدها مورد تایید شورای نگهبان قرارنگرفتند نباید ستادی بزنند.
وی افزود: شش برنامه برای شش ماهه اول دولت مدنظر خود به خصوص در حوزه اقتصادی دارم.
وزیر ارتباطات دولت دهم تصریح کرد: ما باید به نظر مردم احترام بذاریم و بنده چون نیروهای مسلح را میشناسم باید صراحتا بگویم ایران امروز قدرت برتر نظامی منطقه است.
وی خاطرنشان کرد: ایران در شاخصه نظامی قدرت اول منطقه است و قرار بود ما طبق برنامه ۱۴۰۴ در حوزه های دیگر نیز در تراز بالا قرار بگیریم اما این مهم محقق نشده است.
نامی با بیان اینکه با احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات مشورتی نکرده، تاکید کرد: بنده به‌صورت مستقل در انتخابات شرکت کردم اما به جریان اصولگرایی تعلق خاطر دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بخشنامه ای خطاب به فرمانداران سراسر کشور اعلام کرد: در اجرای مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره های ذیل آنها ، دستور شروع انتخابات صادر می گردد، ضروری است نسبت به تشکیل هیات های اجرایی از روز سه شنبه مورخ ۲۱-۲-۱۴۰۰ حداکثر در مدت سه روز و انجام سایر برنامه های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در مرکز شهرستان و بخش های تابعه، طبق برنامه زمان بندی ابلاغی و در مهلت های قانونی مقرر اقدام نموده و وصول این بخشنامه را مطابق فرم شماره ۲ به ستاد انتخابات کشور اعلام نمایید.
 
لازم به ذکر است که با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات مورد نظر ستاد ملی مدیریت کرونا و بر اساس توافق سه جانبه ستاد انتخابات کشور و هیات های مرکزی نظارت موضوع نامه شماره ۱۹۴۳۲۲ مورخ ۳-۱۲-۹۹ انتخاب معتمدین هیات های اجرایی مطابق با مفاد نامه شماره ۲۰۴۸۳۱ مورخ ۱۶-۱۲-۹۹ انجام پذیرد.

محمد حسن نامی وزیر ارتباطات دولت دهم احمدی نژاد دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

امیر سرتیپ محمدحسن نامی وی در دولت دهم به مدت حدود ۶ ماه به عنوان سرپرست و وزیر در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشغول به کار بود.

همچنین حضور یک خانم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در دقایق اولیه مورد توجه حاضران در ستاد قرار گرفت.

 

برچسب ها: انتخابات
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آموزش گرفتن خروجی و بکاپ از انواع اطلاعات تلگرام title
در صورتی که نیاز به گرفتن خروجی و بکاپ از اطلاعات خود در تلگرام دارید، در ادامه می‌توانید آموزش استخراج داده‌های Telegram را مشاهده کنید.
آشنایی به شکل بلایند دیت یعنی چی؟ title
‌نمی‌توان بلایند دیت را پدیده‌ای بیگانه و مغایر با فرهنگ ایرانی دانست خصوصا که می‌تواند یکی از راه‌های آشنایی افراد برای روابط عاطفی و ازدواج در نظر گرفته شود. به تازگی هم برنامه‌ای که اصطلاحا نسخه اسلامی بلایند دیت است ساخته شده، هر چند ساخت ورژن اسلامی بلایند دیت انتقادات زیادی را بین کاربران برانگیخته است.
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
سرعت اینترنت در ایران چطوره؟ title
با وجود گزارش جدید اسپیدتست در ماه مارس ۲۰۲۴ که حاکی از بهبود وضعیت سرعت اینترنت ایران است، جایگاه ایران در رده‌بندی کلی نسبت به دیگر کشور‌ها افت داشته است.
برگزیده
لیلاز: اسرائیل می‌خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند title
سعیدلیلاز، اقتصاددان: بدون شک، نتانیاهو (نه اسراییل) از رویارویی که با ایران خواهد داشت، منافعی برداشت می‌کند، اما منافع کلان ایران این است که وارد این دام و این بازی نشود، چراکه ایران به هر حال قدرت‌نمایی خود را انجام داده است. شاه‌کلید حرف من این است، ما در صحنه خاورمیانه برد ژئوپلیتیک داشته‌ایم، نباید این برد ژئوپلیتیک را با یک باخت تاکتیکی تعویض کنیم. این خواسته مهم اسراییل است که برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند. ایران نباید تن به این اشتباه دهد و تن هم نخواهد داد
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از جزئیات حمله ایران title
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی title
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازار‌های مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده است.