کد خبر: ۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
طمع مثل حفره ی تاریکی در قلب انسان رسوخ می کند و هرچه بیشتر تغذیه شود، بزرگ تر می شود و سرانجام، انسان را می بلعد. فیلم کوتاه Black Hole نیز چنین موضوعی را دستمایه قرار داده است.

طمع مثل حفره ی تاریکی در قلب انسان رسوخ می کند و هرچه بیشتر تغذیه شود، بزرگ تر می شود و سرانجام، انسان را می بلعد. فیلم کوتاه Black Hole نیز چنین موضوعی را دستمایه قرار داده است . فیلم مذکور محصولی از سینمای انگلستان سال ۲۰۰۸ بوده و محوریت آن، حرص و آز انسان است. این فیلم سه دقیقه ای، به بهترین شکل ممکن پرداخته شده و با پایان بندی تکان دهنده اش، مخاطب را میخکوب می کند.

فیلم روایتگر یک داستان فریبنده ساده است که کشف خارق العاده ای در جهان دنیوی ایجاد می کند. برای چارلی، که در یک دفتر خسته کننده مشغول بکار است اتفاقی رخ میدهد، که زندگی اش را تغییر می دهد؛ این فیلم که موفق به گرفتن جوایز بسیاری از جمله جایزه بزرگ ویرجین در سال 2008 شده و محصول کشور انگلستان است؛کارگردانان این فیلم (فیلیپ سنسوم و اُلی ویلیامز ) بعد از ساخت و نمایش این فیلم در صنعت فیلمهای تبلیغاتی سفارشهای بسیاری گرفتند و در این عرصه هم اکنون از پیشتازان ساخت تیزرهای تبلیغاتی هستند.

فیلم کوتاه"Black Hole(حفره سیاه) مدت زمان: 2دقیقه و 50 ثانیه
برچسب ها
ارسال نظرا‌ت
امجد خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
0
فلم عالی است